تفاوت بین PPC PPV CPV CPA PPA

Category: دسته‌بندی نشده Comments: No comments

[ad_1]

PPC PPV CPV حسابدار و PPA های مختلف تبلیغات به معنی مورد استفاده در بازاریابی آنلاین است. آنها استفاده می شود به درایو ترافیک وب سایت, صفحات فرود و یا هر پلت فرم آنلاین است که می تواند مورد استفاده برای اهداف کسب و کار.

قبل از ما به تفاوت آن است که یک ایده خوب به دانستن تعاریف خود را. دانستن اینکه چه چیزی آنها چیست و ویژگی های خود را به وضوح نقطه تفاوت عمده میان آنها است. در اینجا اختصارات کامل:

PPC – پرداخت پستها در طول کلیک کنید

PPV – Pay per View

CPV – هزینه هر نظر

CPA – هزینه هر عمل

PPA – پرداخت در عمل

توسط به سادگی به دنبال در اختصارات من شرط می بندم هر شخص غیر روحانی خواهد تمایز بین آنها را. به هر حال اجازه رفتن.

PPC – پرداخت پستها در طول کلیک کنید

1. این یک راه تبلیغات است که در آن تبلیغات قرار داده شده در وب سایت ها و یا سیستم عامل های مختلف آنلاین تنها به اتهام زمانی که کسی کلیک بر روی آگهی.

2. اگر کسی views تبلیغ می کند, کلیک کنید, وجود دارد هیچ هزینه ای تحمیل

3. این یک راه خوب برای رانندگی ترافیک هدفمند به وب سایت و به شدت توصیه می شود در تبلیغات آنلاین.

4. قیمت آن از محدوده به عنوان کم به عنوان $0.01 به ازای هر کلیک به عنوان بالا به عنوان $14.00 هر کلیک. این بستگی به عوامل مختلف: رقابت میزان ترافیک این آگهی احتمالا جذب, در میان دیگران.

5. یکی در نتیجه نیاز به مراقب باشید در استفاده از این آگهی پس از آن به راحتی می توانید خود را تخلیه حساب یک شبه.

6. اگر شما به استفاده از آن را توصیه می کنم شما با استفاده از آن را به درایو ترافیک به صفحات فشار برای جمع آوری ایمیل برای بازاریابی ایمیل.

7. نمونه هایی از این تبلیغات تبلیغات دیده می شود در”تبلیغات در گوگل” در وب سایت های مختلف.

PPV – پرداخت به ازای هر مشاهده و CPV – هزینه هر نظر

8. هر دو PPV و CPV همین معنا است; آن است که مقدار یک شارژ می شود, برای هر نظر به یک تبلیغ صرف نظر از هر کلیک بر روی آن و یا نه.

9. آن است که به طور معمول شارژ در گروه انداز به عنوان مثال $0.30 هر 1000 نمایش و غیره.

10. از این رو به اثبات می شود بسیار ارزان و موثر است اگر شما بودند برای دریافت ترافیک هدفمند از آن است.

11. با این حال می تواند بسیار گران است اگر آگهی خود را در بسیاری از نمایش ها اما کمتر عمل است.

12. چنین تبلیغات وجود دارد باید بسیار جاذب و جذب اقدام لازم به منظور استخراج ارزش از آن است.

13. یک Facebook ad فراهم می کند یک مثال خوب از هر دو PPC و PPV تبلیغات. من توصیه می کنم شما نگاهی به تفاوت را ببینید.

CPA – هزینه هر عمل و PPA – پرداخت در عمل

14. هر دو CPA و PPA همین معنا. آن است که مقدار شارژ و یا پرداخت برای هر عمل در نظر گرفته شده با موفقیت انجام می شود. برای مثال پیوستن به یک برنامه آنلاین پر کردن یک فرم ،

15. من برای پیدا کردن آن شبیه به بازاریابی که بعدا گسترده تر است نسبت به CPA. ثانیا CPA اهداف بلند مدت کسب و کار روابط در حالی که بازاریابی وابسته ممکن است.

16. PPA بسیار پر هزینه در مقایسه با دیگران در این مقاله اما جذب کسب و کار بزرگ ارزش هر جا که در آن درگیر است.

17. در این نوع از تبلیغ یک عمل باید تکمیل شود به عنوان مورد نیاز به شارژ و یا پرداخت می شود.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>