خرده فروشی به قیمت عمده

Category: دسته‌بندی نشده Comments: No comments

وقتی می خواهید یک کار خرده فروشی راه اندازی خرده فروشی به قیمت عمده کنید یا کالاهای مصرفی را برای شرکت خود بخرید یا مواد اولیه و تجهیزات خط تولید خود را بخرید ، یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که از کجا و از کدام شرکت کالاهای عمده را به طور منطقی خریداری کنید. قیمت.

بیشتر خرده فروشان کالاهای مورد نیاز خود را تولید نمی کنند. تولیدکنندگان و سایر شرکت های بازرگانی مواد اولیه و تجهیزات صنعتی تولید نمی کنند بلکه محصولات خود را از عمده فروشان و سایر شرکت های بازرگانی تولید می کنند.

عمده فروشان نه تنها منبع بزرگی از کالاها هستند ، بلکه دارای انعطاف پذیری بالایی برای خرده فروشی به قیمت عمده کمک به رشد و رشد تجارت شما هستند. بنابراین انتخاب یک تامین کننده حرفه ای برای خرید عمده می تواند موفقیت شما را تضمین کند.

خریدهای گروهی سری اول کمی مبهم به نظر می رسد ، به همین دلیل ما نکات مفیدی برای خریدهای گسترده و خرید انبوه آنلاین برای کمک به شما در داشتن تجارت بهتر و موفق تر ارائه می دهیم.

عمده فروشی و صنعت به چه معناست؟
خریدهای خرده فروشی و خرید کالا و کالاهای عمده فروشی دو چیز کاملاً متفاوت است. هنگامی کهخرده فروشی به قیمت عمده خرید عمده فروشی را از یک تامین کننده یا عمده فروش انجام می دهید ، به احتمال زیاد از یک واسطه بین تولید کننده و فروشگاه خرید می کنید.

خریدهای گروهی تقریباً همیشه به صورت عمده و در حجم زیاد انجام می شود ، بنابراین برای خرید عمده ، معمولاً تخفیف خوبی روی حجم خرید دریافت می کنید.

پس از خرید کالاهای مورد نیاز برای تجارت عمده فروشی خود ، یا از آنها برای تکمیل و تولید کالا در خط تولید استفاده کنید ، یا آنها را به کانال خرده فروشی خود منتقل کنید و آنها را با قیمت بالاتر از قیمت خرید اصلی خود به فروش خود منتقل کنید و سود. این قیمت بالاتر قیمت خرده فروشی نامیده می شود و این همان قیمتی است که مشتریان هنگام خرید آنلاین یا آفلاین می پردازند.

اگر کالاها را برای تولید و فرآوری به صورت عمده خریداری کرده اید ، پس از اتمام و تولید محصول خرده فروشی به قیمت عمده، به این چرخه (تأمین مواد اولیه ، تولید محصول ، فروش به عمده فروش ، فروش به خرده فروش ، فروش کاربر نهایی).

تفاوت بین قیمت عمده فروشی و خرده فروشی را سود یا سود ناخالص می نامند. این حاشیه سود خرده فروش است. قیمت های خرده فروشی معمولاً با توجه به مشاغل متفاوت است و چندین استراتژی قیمت گذاری مختلف وجود دارد که می توانید برای بخشهای خاص مشتری استفاده کنید.

سود ناخالص = هزینه کالاهای فروخته شده – درآمد

در فرمول فوق ، درآمد برابر است با قیمت خرده فروشی که از مشتریان خود دریافت می کنید. قیمت کالاهای فروخته شده اقدامی سطح بالا است که کلیه هزینه های متغیر مرتبط با تولید و فروش کالا را پوشش می دهد.

هزینه های ثابت در محاسبه سود ناخالص لحاظ نمی شود. برای محاسبه هزینه ، اگر خرده فروشی به قیمت عمده در تولید کار نمی کنید و فقط یک خرده فروش هستید ، می توانید هزینه خرید اساسی کالاها مانند هزینه کالاهای فروخته شده را در نظر بگیرید.

این بدان معنی است که سود ناخالص مبلغی است که شما از فروش کسب می کنید. به طور کلی خرید آنلاین محصولات عمده، خرده فروشان با فروش کالاهایی که به صورت عمده و با قیمت پایین خریداری کرده اند سود کسب می کنند.

به عنوان مثال ، به عنوان یک خرده فروش ، اگر یک تی شرت را به قیمت عمده 2 دلار بخرید و سپس خرده فروشی به قیمت عمده آن را به صورت جداگانه و خرده فروشی 10 دلار بفروشید ، برای سود ناخالص هر کالا حدود 8 دلار درآمد کسب می کنید.

اکنون مطابق این مثال ، هرچه بیشتر از یک عمده فروش با قیمت های بالاتر خرید کنید ، حاشیه سود شما کمتر و اجرای استراتژی های مختلف قیمت گذاری دشوارتر خواهد بود.

به همین ترتیب ، قیمتی که به مشتریان خود ارائه می دهید باید متناسب با بازار و قدرت خرید مشتریان هدف شما باشد ، زیرا یافتن گزینه های آنلاین یا سایر فروشگاه ها برای مشتریان بسیار آسان تر است. به همین دلیل ، قیمت گذاری یکی از اصلی ترین راه های رقابت پذیری و حفظ وفاداری مشتری است. بنابراین ، هنگام خرید عمده ، حتماً تهیه کننده ای را انتخاب کنید که قیمت دقیق یا شرایط خرید مناسب را ارائه دهد.

قیمت گذاری مناسب برای عمده فروشان نیز مهم است زیرا بقای آنها در بازار و رقابت آنها را تضمین می کند.

برخی از محصولات به بهترین شکل در خرده فروشی به فروش می رسند. شما به عنوان یک مالک مشاغل خرده فروشی ، همیشه باید برنامه ای برای خرید عمده پرفروش ها از عمده فروشان داشته باشید تا همیشه مشتریان خود را داشته باشید.

چگونه یک عمده فروش برای خرید پیدا کنم؟
راهنمای انتخاب عمده فروشی کالاهای عمده فروشی و خرید عمده فروشی آنلاین
روش های مختلفی برای یافتن تأمین کنندگان و عمده فروشان وجود دارد. یکی از این روش ها کسب اطلاعات عمده از اتاق بازرگانی است. اتاق های بازرگانی معمولاً با صاحبان مشاغل مرتبط هستند و در صورت داشتن ارتباط با اتاق بازرگانی ، این روش خرده فروشی به قیمت عمده می تواند مکان خوبی برای شروع باشد. با این حال ، اتاق بازرگانی ممکن است بیشتر لیست کسب و کار را نداشته باشد یا اطلاعاتی در اختیار شما قرار ندهد

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>