رینگ های پیستون علاوه بر فشار داخلی، از فشار خارجی نیز برای عایق بندی محفظه احتراق بهره میگیرند. این فشار معمولا به الاستیسیته مواد تولید کننده رینگ پیستون، مسافت ازاد حلقه پیستون و تعامل کلیدی گازهای احتراق بستگی دارد. دو رینگ بالایی حلقه های فشاری نامیده می شوند و نقش اهمیت آنها دوری از نفوذ گازها به مسافت ریز در بین پیستون و دیواره سیلندر است. حلقه های همین قطعه به عمل رفته در موتورهای ریز عموما شامل رینگ فشاری، حلقه وایپر و رینگ روغنی میباشند. بعضا موتورهای Briggs & Stratton از حلقه های روغنی سه تکه ای استعمال میکنند که اهمیت دو شیار و یک فنر میباشد. اکثر رینگ های وایپر موتورهای Briggs & Stratton کلیدی لبه پخ میباشند. اشکال متمایز از تاج در موتورهای تولیدی وجود دارد ، اما معمولا تاج صاف ، گنبدی یا روکش دار خواهد بود. رینگ های روغنی عموما یکپارچه بود و کلیه این بخش ها را در برمیگیرند. رینگ وایپر ضخامت یکنواختی از لایه روغن را به جهت روانکاری مرحله مماس رینگ فشاری ایجاد میکند. این پخی باعث یک حرکت پاک کنندگی خفیف میشود که از شکافت روغن مازاد به داخل محیط احتراق پرهیز میکند. رینگ روغنی از فشار داخلی حلقه پیستون و فنر و فشار واحد بالای ایجاد شده بوسیله مرحله مماس یه خرده که شیارهای باریک ایجاد میکنند استفاده میکند. اتصال شعاعی بوسیله فشار داخلی حلقه پیستون برقرار میشوند. ترک ها یا این که شکاف هایی در مرکز شعاعی حلقه قرر دارند که جریان آزادانه روغن به سمت مخزن روغن را ممکن میسازند. ترک افقی پیستون ها در زیر رینگ ها می باشد و به عنوان سد حرارتی ، از ساماندهی گرمای نصیب رینگ ها به بدنه پیستون-که اساسی دست کم بازی نسبت به سیلندر است-جلوگیری کند. فنر معمولا شامل چندین شکاف یا این که پنجره (مجرا) به جهت بازگشت روغن به شیار حلقه روغنی میباشند. از چدن یا فولاد معمولا در ساختار پیستونهای موتورهای سنگین که به سرعت زیاد و عجله آنی نیاز ندارند به کارگیری میشود. پس به جرات می توان گفت نقش پیستون موتور ماشین جهت انجام فرایند و چهار سطح اساسی در موتورهای داخل سوز دوچندان حساس می باشد و همین قطعه و حرکت خطی آن بهصورت بالا و تحت منجر تولید قدرت در موتور و انتقال آن از طریق شاتون به میللنگ پیستون لیفان 620 میشود. زمانی که شما همین نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه حیاتی پیستون اره موتوری وب سایت خود باشید.