قیمت کتاب لاتین اورجینال

Category: دسته‌بندی نشده Comments: No comments

چهاردهمین جلسه نقد و بررسی کتاب “طبیعت عکاسی” ، نوشته استیفن شور ، با حضور محسن بایرام نژاد ، مترجم اثر و فرشاد عسگریکاایا ، منتقد کتاب توسط معاون آموزشی دانشگاه سوره با همکاری دانشکده هنر برگزار شد. سوره
جلسه ای برای بررسی کتاب ماهیت عکاسی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره ، به نقل از معاون دانشگاه در تحقیقات دانلود کتاب، با همکاری دانشکده هنر سوره ، چهاردهمین نشست کتاب “ماهیت عکس ها” ، نوشته استیون شور ، به میزبانی رامتین شهبازی با محسن بایرام نژاد ، مترجم اثر و فرشاد عسگری کیا ، منتقد کتاب و جمعی از اساتید و دانشجویان علاقه مند.

عکاسی یک رشته تجربی و تحلیلی است و عکاس علاقه مند پس از یادگیری اصول اولیه کتاب پزشکی وارد مرحله جدیدی می شود که ضمن کسب تجربه باید آنچه دیگران را دارند ببیند و توجه کند.

نمی توان از قبل دانست که در نتیجه کار کسی چه اتفاقی خواهد افتاد و دو عکس در محل فیدیبو با اختلاف کمی در زاویه قابل مشاهده نیستند ، به طور کلی عکس ها بصری هستند و مطالب متفاوت است.
دلیل تفاوت در عکس ها قابل آموزش است ، اما در عمل نتایج هنوز متفاوت است. با توجه به منابع ذهنی ، باید یک عکس بگیرید و آن را امتحان کنید. عکاس از نظر فنی و ذهنی ابزارها و انتخاب های بسیاری دارد.

ماهیت عکاسی به سادگی مسائل کوچک عکاسی را به یاد می آورد. مقالات کاملاً فنی کتاب روانشناسی، آزار دهنده و در نتیجه تأثیر کمتری بر مخاطب دارند.

در این کتاب ، استفان شور با مهارت در مورد “عکاسی” صحبت می کند و ذهنیت خوانندگان را با عکس های همراه متن فراهم می کند.

در ابتدای جلسه ، محسن بایرام نژاد ، مترجم این اثر ، در مورد انگیزه خود از ترجمه این کتاب گفت: “زیرا در سال های اخیر منابع عمده ای برای آموزش عکاسی وجود نداشت و این حوزه به درستی آموزش داده نمی شد ، بنابراین من این را یک ضرورت دیدم. ” و من تصمیم گرفتم کتابهایی را در زمینه عکاسی ، به ویژه ماهیت عکاسی ترجمه کنم.

وی در مورد این اثر افزود: “طبیعت عکاسی” کتابی مهم و ساده است ، اما منظور خرید کتاب ساده از کلمه روان و قابل فهم این اثر است که شامل تاکتیک های استفان شور است که به مشکلات تئوری عکاسی می پردازد و وارد مرحله می شود. این تئوری به عکاسی تبدیل می شود. به تعبیری ، این کتاب شکاف بین مدرسه و نظریه ها را با زبانی رسا پر می کند. در این کتاب جملات و عناوین ساده ای نوشته شده است که مخاطب باید درباره جملات کتاب فکر کند.

فرشاد عسگری کیا ، منتقد کتاب ، درباره اهمیت این اثر نیز گفت: “ماهیت عکاسی با نظریه هایی در عکاسی برخورد کرده است که مورد انتقاد ادبی قرار می گیرند و نظریه های استفان شور در این اثر نظریه های ملموسی است که می تواند باشد. توسط کتابناک مخاطب درک می شود. ”

وی در ادامه با افزودن کیفیت چاپ به عکس ها و جلد کتاب افزود: این کتاب از کیفیت چاپ خوبی برخوردار است و وجود عکس در این اثر به قابل فهم مطالب کمک می کند.

بایرام نژاد با بیان اینکه هزینه ها کیفیت چاپ را تحت تأثیر قرار می دهند دانلود رایگان کتاب ورزشی، گفت: هزینه کاغذ و هزینه چاپ باعث کاهش کیفیت تصاویر و جلد کتاب می شود و اگر قرار است کتابی با کیفیت بالا به دلیل هزینه زیاد منتشر شود. همچنین قدرت خرید مخاطب را کاهش می دهد.

عسگریا در این کتاب به سه سطح نمایشی ، جسمی و ذهنی از عکاسی اشاره کرد و از مترجم خواست که این سه سطح را مختصر توضیح دهد. وی افزود: “سطح چشمگیر عکس به موضوعات اصلی عکس اشاره دارد و سطح ذهنی درباره درک ذهنی مخاطب از تصاویر بحث می کند. وی همچنین در مورد تکنیک ها در سطح فیزیکی بحث می کند.

* در پایان جلسه به کلیه سوالات علاقه مندان در این زمینه پاسخ داده شد.

Tags:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>