2020 می تواند سال زمانی که آندروید می کشد بیشتر در درآمد از iOS را نشان می دهد پرتاب گزارش

Category: وب وایر Comments: No comments

پرتاب رهبر در موبایل برنامه بازاریابی و retargeting امروز خود پرده برداشت دوم تلفن همراه Ad خلاق شاخص. موثر تبلیغات تلفن همراه در حال حاضر ضروری به عنوان پلت فرم در سال 2019 سرنگون تلویزیون برای مصرف کننده توجه شود. پرتاب آخرین گزارش می دهد بینش بسیار مهم این چشم انداز جدید از جمله تغییر در پلت فرم جنگ و تجزیه و تحلیل که در آن آگهی فرمت های ارائه بالاترین بازدهی سرمایه در طول مصرف کننده چرخه.

پرتاب آخرین گزارش تجزیه و تحلیل 353 میلیارد آگهی در سراسر 4.86 کلیک میلیارد و 189 میلیون نصب برنامه و بیش از 245 میلیون اولین بار حوادث در حدود 1400 برنامه های بین نوامبر اکتبر 2018 و 2019 به زیر پیدا کنید:

2020 سال است از تبلیغات اندروید
برنامه بازاریابان نیاز به سرمایه گذاری در 74% جهانی اندروید پایگاه کاربر. نصب هزینه برای تبلیغات بنر ها $1.26 اندروید پایین 11.3 درصد از سال قبل در مقایسه با $3.84 در iOS. تبلیغات تصویری در آندروید, در $2.27 تقریبا 55 درصد کمتر گران تر از iOS و تحویل مشابه نامزدی نرخ. بزرگترین شوک دشنه می آید از interstitials کامل-تبلیغات روی صفحه نمایش است که به نظر می رسد در طول برنامه, انتقال, است که سه برابر گران تر در iOS نسبت به اندروید.

“در حالی که فرض بر این است که کاربران iOS صرف بیش از آندروید خود را به همتایان هنوز هم نگه می دارد برخی از حقیقت فاصله به سرعت بسته شدن” توضیح پرتاب مدیر عامل و موسس مارک الیس. “به عنوان دستگاه های آندروید تبدیل شدن به طور فزاینده ای پیشرفته بازاریابان فرصت را به استفاده از کم هزینه های اکتساب در حالی که هنوز برای رسیدن به یک درگیر و گسترده پایگاه کاربر.”

تصویری درایوهای 60 درصد بالاتر از نرخ خرید از آگهی ها برای صرف سکه بیشتر
در حدود یک سوم از قیمت ویدئو و 60 درصد بالاتر ثبت نام رای دادن بنر تبلیغات را حفظ قیمت به نسبت عملکرد 120 درصد بالاتر از ویدئو. اما در همه مهم خرید ما دیدن تعجب آور مبادله به عنوان تصویری سبقت بنر تبلیغات به عنوان بزرگترین بنگ برای شما بازاریابی باک.

فقط برای سکه بیشتر ($42.80, در مقایسه با تبلیغات بنر’ $42.55), موبایل تصویری دیسک های خرید در حدود 60 درصد نرخ بالاتر است. بیشتر هنوز هم در در برنامه خرید مرحله, بنر, هزینه های موشک وار رفتن به $97.07 در حالی که نامزدی پایین باقی مانده است. در ضمن تصویری نشان میدهد 42 درصد بیشتر مقرون به صرفه در این مرحله رانندگی 27% بالاتر تبدیل شده است. توجه به این یافته ها بازاریابان باید در نظر آزمایش با فرمت های مختلف در طول مصرف کننده سفر به بهینه سازی نامزدی در بهترین قیمت.

پارسه در حال جایزه وقتی که می آید به تبلیغ نامزدی
2019 شد یک برک آوت سال برای موبایل, بازی جرقه 60% جهانی بازی درآمد. در حالی که بازی برنامه کاربران ممکن است گرانتر به تبدیل آنها تولید بازده بالاتر. سراسر همه آگهی فرمت, بازی, نرم افزار کاربران در حال پریدن به ثبت نام — با میانگین 73 درصد ثبت نام رای آن را بالاترین از همه دسته نرم افزار. این کاربران همچنین ساعت در اواسط محدوده نرخ خرید 4.15%.

بازاریابان به دنبال درخواست تجدید نظر به پارسه در خرید مرحله باید در قرعه کشی های بومی و تصویری تبلیغات که انجام بالاترین در این رده است. برای به دست آوردن بالاترین بازدهی سرمایه آزمایش با بومی تبلیغات است که می بینیم بیشترین نامزدی (70 درصد) در کمترین هزینه ($5.73).

برای کسب اطلاعات بیشتر در شروع و برای دانلود گزارش کامل دیدار: https://info.liftoff.io/2020-mobile-ad-creative-index-report/

روش
2020 پرتاب تلفن همراه Ad خلاق شاخص گزارش از تساوی یک تجزیه و تحلیل از داده های داخلی از 1 نوامبر 2018 از طریق 31 اکتبر 2019 پوشا 353 میلیارد برداشت بیش از 4.8 میلیارد کلیک 189 میلیون نصب و 245 میلیون و پنج-زمان حوادث در حدود 1400 برنامه های تحویل takeaways کلیدی: چگونه, بنر, تبلیغات, interstitials تصویری تعاملی (همچنین به عنوان شناخته شده playables) و بومی تبلیغات انجام دهد.

در مورد پرتاب
پرتاب کامل موبایل برنامه بازاریابی پلت فرم است که کمک می کند تا شرکت های به دست آوردن و حفظ کیفیت بالا کاربران برنامه در مقیاس بزرگ. پرتاب با استفاده از بی میلی لیتر برای پیدا کردن همه بهترین کاربران برای خود برنامه, خلاق, تست برای ارائه جذاب ترین آگهی و تجربه منحصر به فرد هزینه هر مدل درآمد برای بهینه سازی برای خود LTV اهداف است.

پرتاب مفتخر است به عنوان یک شریک زندگی بلند مدت به نام تجاری پیشرو تبلیغ و برنامه ناشران از سال 2012. که مقر آن در Redwood City, پرتاب یک حضور جهانی با دفاتر در نیویورک و لندن و پاریس و سنگاپور سئول و توکیو.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>