رسانه های اجتماعی شبکه های حیاتی برای کسب و کار از همه نوع. این دستاورد را به ارمغان آورده است سازمان ها تبدیل کرده و آن را به یک قطعه اساسی از فعالیت های در حساب از ظرفیت خود را به تمرکز بر روی متمرکز بوده و برخی از خریداران. علامت های تجاری است که با تکیه بر استاندارد انواع نمایشگاه برای بهبود فعالیت های خود را گرفته اند به ارتقاء تصویر خود را به جا های مختلف زندگی آنلاین ادعا می کند به شهرت آنها را قادر به هدف قرار دادن خریداران با میزان صریح کسب می خواهد با استفاده از مرتب تشکیل شده و رسانه های اجتماعی در زندگی روش. Ann Marie پویگ است دیرین کارآفرین و نیکوکار از کاستاریکا و مورد بحث چگونه به ساخت یک برنامه موثر برای بازاریابی رسانه های اجتماعی.

دقیقا زمانی که مشتریان به دنبال پس از بخش های مختلف خود را با نام تجاری رسانه های اجتماعی, تبلیغات, ماده ندارد فقط در مورد نام تجاری. خریداران را به سرعت خسته و شروع به حرکت در جهت مدعی است. می گوید پویگ “به بیرونی ماده است که خواستار رسانه های اجتماعی مراقب برای به اشتراک گذاشتن مواد مخدر خود را – نگه داشتن آنها را در ارتباط با و جستجو برای روش برای ایجاد ارتباط بین پست های خود و حامیان خود را.”

برای دریافت این ادعا به شهرت فضا در یک مشتری خوراک الکترونیکی کسب و کار نام های تجاری باید به طور مداوم مرتبط با حامیان با اشتراک گذاری ماده به عنوان فوق العاده و یا مورد استفاده مجدد قرار, مقالات, نشانه های بصری مقالات و کوچک-مقیاس محتوا. ارسال engageable مبتنی بر وب و شبکه های اجتماعی محتوا از زمان به زمان به فشار یک مشخصه جریان از خریداران به فروشگاه آنلاین خود را.

ایجاد محتوا نه هیچ بزرگ در این رویداد که از آن دیده نمی شود. طراحی سایت بهبود فوق العاده بهبود یافته با پیشرفت زندگی آنلاین به در نظر گرفتن بهتر نام تجاری تعهد است. این باعث بیشتر ترافیک سایت خواهد شد که سریع تر می پردازد. داشتن تعداد باور نکردنی از حامیان انجام نمی دهد هر گونه بزرگ در صورتی که آنها در حال ارتباط با سیستم عامل رسانه های اجتماعی و در نهایت کسب و کار دروازه.

پیش بینی است که یک نام تجاری باید به شخصیت آنلاین ممکن است صدای خارق العاده ترین; با این وجود, این برنامه از بهترین مسئولیت کانال بسیار از زمان به رسمیت شناخته شده توسط خود ماده سازندگان که در محاصره یک چهره انسانی به نام تجاری در حال حاضر محبوب وظیفه نسبت به مرحله. متحده پویگ “در چنین صورتی virality از خود ماده ای اتفاق نمی افتد توسط برخی از تصادف, کل نام تجاری است که مشغول به کار در اطراف تنها کیفیت ساخت ویروسی وظیفه با هر پست.”

عادی رسانه های اجتماعی, اما, است, به عنوان وحشتناک که هیچ رسانه های اجتماعی. نقشه کشی در مشتریان و پاسخ به سوالات و اظهارات خود را به سخنان را نشان می دهد که این سازمان یک جامد فروشنده که فکر می کند در مورد مشتریان خود.

این مهم در نظر گرفتن پرداخت آنلاین تبلیغات نیز می باشد. این نمایشگاه می تواند پرچم جدید قطعه پتانسیل های جدید تعهد, نتایج قابل تصور و دیگر بخش های کلیدی است که شما ممکن است چشم پوشی است. آنها زندگی می کنند و از بودن استاد در رسانه های اجتماعی به طوری که آنها خواهد شد به طور مداوم بیش از تغییرات در رسانه های اجتماعی سیستم های بیولوژیکی هر چند تجار متعدد ندارد و این فرصت را به صرف نظارت بر این فضا است.

علاوه بر این تبلیغات پرداخت مقدار زیادی از زمان و همکاران نسبت به حامیان جدید که به تدریج به یکی از یک نوع و تولید مثل در تعهد خود را با نام تجاری است که در یک راه غیر مستقیم باعث می شود منطقی و مطلوب ارائه می دهد و پیروان با ماده بدین ترتیب ساخت یک الگوی مسئولیت مشترک است که اساسا تکمیل شده با توجه به توانایی خود را برای ادامه روال قدرتمند مسئولیت.

در هر کسب و کار است اساسی به حول سازماندهی زندگی آنلاین خود را به ترویج طرح است. با استراتژی مناسب ماده و الکترونیکی دوربرد ارتباطات میان فردی دستگاه شما باید گزینه ای را برای ساخت نام تجاری و مجوز آن برای توسعه خیلی سریع تر.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de