Ann Marie پویگ در بهبود کسب و کار کوچک حسابداری نظارت در سال 2020

Category: وب وایر Comments: No comments

کلمات بودجه تعادل موجودی مشتریان پرداخت و فاکتورها بخشی از واژگان هر کارآفرین و زندگی اولین روز از سال جدید همه این را می توان در یک کلمه خلاصه: حسابداری. حسابداری یک ابزار کلیدی برای مدیریت هر شرکت و نگه داشتن آن سازمان و با احتیاط از اولین ماه از سال می تواند به تعیین رشد یا کاهش کسب و کار ما. Ann Marie پویگ یک صاحب کسب و کار موفق, حسابداری, کارشناس و نیکوکار از کاستاریکا را فراهم می کند بینش در مورد نحوه کسب و کارهای کوچک بهتر می توانید مدیریت خود را به شیوه های حسابداری در سال 2020 است.

آن است که خوب به حساب پیش بینی های مالی و هزینه عملیات برنامه ریزی شده برای این سال جدید. با این کار حسابداری منطقه قادر خواهد بود به توصیه هر گونه تصمیم گیری های مالی انجام شده توسط مدیریت. این حمل حسابداری در یک راه جامع. می گوید پویگ “آن است که توصیه می شود برای حفظ حسابداری تا به امروز از طریق دوره گزارش از سرمایه گذاری های درآمد و هزینه و بدهی. این اجازه خواهد داد که کنترل و مدیریت کسب و کار کمک خواهد کرد که تصمیم گیری بهتر.”

لازم است برای برنامه ریزی تاریخ تشکیل پرونده مالیاتی مدارک به منظور جلوگیری از جریمه و یا منافع است که ممکن است پیچیده حسابداری و مدیریت نقدینگی شرکت است. در میان شایع ترین تخلفات در حال قانونی حسابداری کتاب از تاریخ اعلام مالیات خارج از تاسیس مهلت هزینه های به رسمیت شناخته شده توسط مقامات مالیاتی یا نه صدور رسید پرداخت برای مصرف.

تمام درآمد باید واریز به حساب بانکی شرکت. این کار لازم است به منظور حفظ سوابق از این و دولت و نهادهای نظارتی می تواند شناسایی مبدا و مقصد از پول است. ضروری است که نیاز است که تامین کنندگان خود را تحویل اسکناس فاکتورها و یا پرداخت کوپن.

الکترونیکی صورتحساب باعث می شود فرآیند حسابداری ساده تر و تضمین می کند مناسب رکورد نگه داشتن. می افزاید: Puig “استفاده از این ابزار نه تنها اجازه می دهد تا شما را به کاهش هزینه ها و تسهیل محاسبه مالیات بلکه انتقال امنیت به بانک ها و شرکت های مالی در ارزیابی شرایط برای تامین مالی و تسهیل ممیزی.”

برای پیاده سازی الکترونیکی صورتحساب شما به راحتی می توانید انتخاب یک ارائه دهنده مانند Gosocket با یک نسخه رایگان برای شرکت ها و حرفه ای ها. علاوه بر آن ارائه می دهد انتشار و دریافت مدارک خود را و ذخیره سازی و دولت از این در ابر.

علاوه بر بهبود مدیریت است که انجام شده است در رابطه با هزینه ها می رود از طریق یک کنترل بهتر از بودجه رعایت شود. بودجه اعدام می تواند به دنبال در جزئیات برای تشخیص مشکلات انحرافات شیوه های بد و یا هزینه های غیر منتظره همیشه با هدف داشتن کنترل کامل از استفاده از ساخته شده این شرکت منابع اقتصادی. در نتیجه و در ادامه با مثال قبلی در مورد افزایش هزینه های ارسال از کارگران از آن خواهد شد بسیار ساده تر برای تشخیص منبع: اگر کرایه تاکسی افزایش قیمت بنزین را افزایش می دهد ، به این دلیل ضروری است که ابزار است که اجازه می دهد تشخیص این حسابداری انحراف به منظور تنظیم بودجه جاری (به خصوص آنهایی که بعد) بر اساس آموزنده بازخورد دریافت کرده است.

از سوی دیگر حسابداری مدیریت همچنین اجازه می دهد تا بهتر و تخصیص هزینه ها توسط بخش توسط مرکز هزینه و حتی با مشتریان و پروژه ها. توضیح می دهد پویگ “با این اطلاعات شما می توانید با مطالعه این سود دهی این کار انجام می شود می دانم که چقدر به دست آورده شده است توسط هر مشتری فردی و یا با هر سفارش. این همچنین اجازه می دهد تا به بهبود بهره وری شرکت: توانمند سازی مشتریان و یا انواع پروژه های سود آور تر از دیگران بازآموزی کسب و کار در صورت لزوم و یا افزایش سودآوری با تجزیه و تحلیل هزینه های غیر مستقیم.” در نتیجه تمرکز مدیریتی حسابداری در تجزیه و تحلیل سودآوری خطوط کسب و کار می تواند بسیار مهم به دانستن اینکه آیا یا نه آنها به ارزش آن است.

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>