به عنوان ماشین گاراژ دروغ خفته کامیونداران نمی تواند پیدا کردن جایی برای پارک خود را از سکوهای

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

برای بسیاری از نیویورکی ها, پیدا کردن یک فضای پارکینگ شده است هرگز آسان تر است.

Streetside پارکینگ بیشتر در دسترس پس از برخی ساکنان با خودروهای رهبری را به تعطیلات خود را در خانه. تجاری گاراژ عملا خفته با سهام در SP Plus Corp که قبلا شناخته شده به عنوان استاندارد پارکینگ, از دست دادن 55 درصد از ارزش خود را در دو ماه گذشته.

در عین حال آن را سخت تر برای کامیونداران تخلیه کالاهای ضروری برای پیدا کردن یک نقطه برای پارک خود را در چاه.

پارکینگ خرج کردن است اما آن را تشدید چون کمتر گردش در پارکینگ. در حالی که کامیون از خارج از دولت را در مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و کامیون متعلق به پیمانکاران رستوران-تحویل کارگران و بیشتر از هر کس دیگری نیست همیشه ترک بسیاری از آنجا که هیچ یک در حال کار است.

“وضعیت تقویت این شهر مزمن کامیون-پارکینگ مشکل” گفت: Kendra Hems, رئيس جمهور از انجمن حمل و نقل از نیویورک است.


بیش از 300 ، 000 شغل در نیویورک به طور مستقیم وابسته به حمل و نقل با توجه به آمار و ارقام از شهر گروه حمل و نقل و کامیون های حمل نزدیک به 90% از محصولات یا 365 میلیون تن بار در سال است.

این رقم انتظار می رود که برای رشد به 540 میلیون تن بیش از 25 سال آینده در این شهرستان گفت: در یک سال 2019 گزارش به دلیل رشد مداوم در خرده فروشی آنلاین یعنی بیشتر کامیون در جاده شلوغ.

در زمان عادی وجود دارد 200,000 کامیون گذرگاه به منهتن و بروکلین در هر روز و در حالی که هنوز روشن نیست که چگونه کامیون ترافیک تغییر کرده است از Covid-19 ضربه مدیران صنعت می گویند هزینه تخلیه در مواد غذایی افزایش یافته است تا آنجا که 35 درصد است.

بسیاری از کامیونداران نمی خواهید به درایو به نیویورک در حال حاضر آن است که یک coronavirus نقطه داغ. چرا که اقتصاد منطقه ای است و اساسا به توقف آمده بسیار وجود دارد برای آنها به حمل و نقل ،

“این طوفان کامل برای حمل و نقل در شمال شرق گفت:” مت reingold می, مدیر عملیات برای RMX جهانی تدارکات در برانکس.

کامیونداران که آیا سفر به شهرستان اغلب باید درایو به حداقل یانکرز یا به نیوجرسی برای یک شبه فضای پارکینگ به طوری که آنها می توانید بقیه. تنظیم کننده های فدرال کاسته قوانین دیکته چگونه طولانی کامیونداران حمل لوازم ضروری کار می کنند اما هنگامی که رانندگان کامل تغییرات خود را, آنها باید حداقل 10 ساعت ،

عموم اجرا توقف کامیون در منطقه در حال بسته آنهایی که در حال پر و رستوران های قفل شده خود را در درب.

زندگی را کمی ساده تر برای نگه داشتن مردم عرضه خطوط جریان Hems گفت: توسعه اقتصادی Corp. می خواهد به بیشتر کامیون-فضاهای پارکینگ در دسترس است و آن را ممکن است اعلام مراحل به این منظور در اوایل این هفته.

EDC نمی تواند نظر بلافاصله.

پارکینگ کارهای کامیون در شهر در اطراف هزینه $1,250 یک ماه و یک هزینه 2 ، 000 $در یک ماه, صنعت, مقامات گفت. چرا که هیچ کس جز كانون رانندگی بسیار gبه عنوان صاحبان ایستگاه در حال شارژ کوچکتر کامیون و وانت 500 $در ماه و برای پارکینگ. صاحبخانه به نظر می رسد تمایلی به افزایش قیمت حداقل در حال حاضر.

“اگر شما پا زدن کسی کردن زیادی و در حال حاضر” یک شرکت حمل و نقل مالک گفت: “این لزوما نمی تواند آسان برای پیدا کردن یک جایگزین.”


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>