مایکل بلومبرگ مبارزات در هوستون.

عکس: برو ناکامورا/ایسنا

مایکل بلومبرگ است انتخابات ریاست جمهوری استخدام صدها نفر از کارگران در کالیفرنیا به ارسال به طور منظم خود را شخصی حساب های اجتماعی رسانه ای در حمایت از نامزد و ارسال پیام های متنی را به دوستان خود در مورد او.

تلاش که می تواند میلیون ها دلار هزینه راه اندازی جلوتر از کالیفرنیا 3 مارس اولیه است و می تواند بعد از آن بود مستقر در سراسر کشور به گفته افراد آشنا با این موضوع و بررسی اسناد و مدارک توسط وال استریت ژورنال. آن است که در میان اکثر نامتعارف حرکت می کند و در عین حال سنگین و هزینه های میلیاردر و تار خط بین مبارزات سنتی سازماندهی و توزیع حمایت و محتوا.

بیشترین مبارزات را تشویق هواداران به پست در رسانه های اجتماعی در مورد نامزدهای خود را, اما پرداخت آنها در این مقیاس به انجام این کار در حساب های شخصی خود غیر معمول است ،

کالیفرنیا کارمند و اسناد و مدارک و بررسی توسط مجله توصیف یک میلیون دلاری-یک-ماه تلاش با هدف کمک به آقای بلومبرگ جذب پشتیبانی پس از او وارد مسابقه ماه پشت سر رقبای خود. اسناد می گویند کمپین اتخاذ یک استراتژی است که در آن می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی مورد استفاده قرار گیرد به طور موثر به تلاش برای نفوذ رای دهندگان بالقوه از طریق مردم می دانند و اعتماد به جای تکیه بر کمک رسانی از غریبه ها.

نمونه هایی از پیام های که بلومبرگ مبارزات انتخاباتی نشان می دهد حامیان ارسال به دوستان خود از طریق OutVote یک برنامه مبارزات انتخاباتی پرداخت کارگران به استفاده از.

به کارکنان تلاش کمپین استخدام بیش از 500 “معاون دیجیتال دهندگان” را به کار 20 تا 30 ساعت در هفته و دریافت 2500 دلار در ماه اسناد و مدارک نشان می دهد. کسانی که کارگران در حال انتظار برای ترویج آقای بلومبرگ هفتگی برای هر کس در تلفن های خود را’ تماس با پیام متنی و روزانه اجتماعی-رسانه, پست, حمایت از او اسناد و مدارک نشان می دهد.

“مبارزه برای حقوق برابر شده است یکی از بزرگ دعوا مایک زندگی” می خواند یک پیشنهاد فوری در مورد آقای بلومبرگ اولیه برای حمایت از ازدواج همجنسگرایان.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین شامل کارکنان اختصاص داده شده به رسانه های دیجیتال اما نمی جبران نفر به پست های خود را شخصی حساب های رسانه های اجتماعی یک سخنگوی کمپین گفت.

کمک به سازماندهی تلاش است Outvote یک برنامه است که اجازه می دهد تا کاربران ارسال از پیش نوشته شده متون پست کمپین مواد به رسانه های اجتماعی و ارسال داده ها به مبارزات. برنامه بودجه توسط زمین بالاتر آزمایشگاه های سیاسی دموکراتیک فناوری به طور کلی بر فشار داوطلبان برای توزیع محتوا است. Outvote همچنین اجازه می دهد تا به کاربران برای نگاه کردن که آیا دوستان خود رای دادند در انتخابات گذشته مطابق با لیست تماس خود را با اطلاعات عمومی.

سخنگوی کمپین مشخص استراتژی به عنوان آینده سیاسی سازماندهی. “ما در جلسه رای دهندگان در همه جا بر روی هر پلت فرم است که آنها مصرف خود را نیوز” یک سخنگوی کمپین گفت. “یکی از موثر ترین راه های رسیدن به رای دهندگان است که با فعال کردن دوستان خود و شبکه.”

در حالی که Facebook , Inc.’s سیاست در طول تاریخ تحت درمان اند تبلیغات سیاسی و تاثیر گذار در بازاریابی به عنوان جداگانه حوزه های این شرکت به تازگی شروع به دست و پنجه نرم کردن با تقاطع دو.

بیشتر مبارزات انتخاباتی سال 2020

  • ساندرز به نظر می رسد به تحکیم جبهه-دونده وضعیت در نوادا 22 فوریه سال 2020
  • توییتر تعلیق برخی از حساب های حمایت مایکل بلومبرگ 22 فوریه سال 2020
  • مغلوب ساختن پیشی جستن عصر چالش های مین رای دهندگان وفاداری به سوزان کالینز 22 فوریه سال 2020
  • نوادا قفقاز: راهنمای مسابقه و برنامه ریزی شده پوشش 22 فوریه سال 2020

مشخص نیست که آیا پیام های مانند کسانی که از بلومبرگ کمپین نشان می دهد که نیاز به برچسب زدن به عنوان حمایت محتوای تحت Facebook را افشا قوانین. یک Facebook سخنگوی گفت: پست های “سازندگان محتوا” خواهد نیاز labels اگر یک کمپین برای آنها پرداخت می شود اما این پست توسط کمپین کارکنان نیست. این شرکت در آدرس نیست, چگونه آن را طبقه بندی پست ها توسط کارمندان پرداخت می شود به ترویج مطالب به شبکه های شخصی خود را.

یک بررسی توسط مجله اجتماعی-رسانه, پست توسط برخی از مردم در حال پرداخت توسط کمپین در بر داشت آنها به عنوان اسپانسر محتوا.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده گفته است که صرفا با زدن یک نام تجاری و یا کسب و کار در رسانه های اجتماعی یک فرم تایید شده است که آبشار در آن اجراء و باید افشا شود اگر مخاطبان را تایید متفاوت دانستن که تاثیر گذار بود و بهره مند از نظر مالی.

مربوط تصویری

تلویزیونی بحث ریاست جمهوری شده اند تكیه مدرن سیاست آمریکا برای شصت سال گذشته. در این ویدئو وال استریت ژورنال اجرایی واشنگتن ویرایشگر بازگشایی دفاتر دیپلماتیک شکسته شدن چگونه آنها در طول زمان تغییر کرده و آنچه که ما انتظار می رود در سال 2020 است. عکس: Elise Amendola/آسوشیتد پرس

به ایسنا سخنگوی کمپین گفت: پست از آن معاون زمینه دهندگان نمی خواهد نیاز به برچسب توصیف آنها به عنوان یک شکل سیاسی سازماندهی به جای پرداخت محتوا گذار.

مبارزات سیاسی استفاده می شود ترکیبی از داوطلبان و کارگران پرداخت می شود به انجام کارهایی مانند اجرای تلفن بانک و دست کشیدن بر روی درب. اما به گفته کارشناسان بلومبرگ کمپین تمايل به پرداخت به اهرم حامیان موجود در ارتباطات اجتماعی است رمان.

James Thurber استاد دولت در دانشگاه آمریکایی گفت گروه ترویج مسائل سیاسی گاهی اوقات استفاده از استراتژی های مشابه اما از آن است که غیر معمول از یک نامزد. “این کلاسیک AstroTurf تاکتیک” گفت: با اشاره به تلاش های سیاسی حمایت قدرتمند افراد و یا گروه های لابی گری طراحی شده اما به نظر می رسد ریشه چمن. “هنگامی که شما به منابع نامحدود راه بلومبرگ به نظر می رسد شما می توانید انجام این کار است.”

حداقل تا زمانی که به تازگی بلومبرگ کمپین همچنین برنامه ریزی برای جذب یکی دیگر از 2500 کمپین “دیجیتال سازماندهی همراهان” خواهد بود که پرداخت 500 $در ماه برای ارسال روزانه در رسانه های اجتماعی و قرار دادن هر فرد در لیست تماس خود را به این کمپین پایگاه داده با توجه به اسناد و مدارک بررسی شده توسط مجله و معاون سازمان که گفته شد انتظار می رود برای نظارت بر پنج جمله همراهان.

این نماینده گفت: این کمپین تا به حال تصمیم به ادامه با همراهان و تغییر عنوان از 2500 دلار-یک-ماه معاون دیجیتال نقش به “معاون زمینه سازمان” به منعکس کننده که نقش نیز ممکن است شامل سنتی فعالیت های انتخاباتی.

بلومبرگ را صرف کمک کرده است او ایستاده در پای صندوقهای رای را قادر می سازد او را به واجد شرایط برای چهارشنبه دموکراتیک بحث است.

پس از اعلام نامزدی خود را در اواخر سال گذشته آقای بلومبرگ بیش از حد ترکیب تبلیغات صرف ایالت ورمونت برنی ساندرز ماساچوست ایالت Elizabeth Warren, معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن سابق South Bend, Ind., شهردار پیت Buttigieg و ایالت مینه سوتا Ctq.

به بلومبرگ کمپین نیز به تازگی کار با ديدبان رسانه ها و بازاریابی شرکت جری رسانه ها به قرارداد با الگوی رفتاری حساب به فشار مبارزات نیویورک تایمز گزارش کرده است که منجر Facebook هفته گذشته برای روشن شدن قوانین خود را در اطراف مانند پست.

به بلومبرگ کمپین را نشان می دهد محتوای به اشتراک گذاری و اعمال برخی از کنترل های اجتماعی-رسانه ها تلاش های امداد رسانی با توجه به اسناد و مدارک بررسی شده توسط مجله. هر چند مبارزات انتخاباتی نمی خواهد که دسترسی مستقیم به یا اقتدار بر سازمان اجتماعی-حساب های رسانه های, یک تیم کنترل کیفیت کارکنان را نظارت بر پست های خود را.

“Ha! حتی جمهوری خواهان فکر می کنم Mike ما است بهترین شرط بندی برای شکست مغلوب ساختن پیشی جستن! اجازه دهید آنها را اثبات کند حق,” گفت: یک پیشنهاد پیام به صورت متن و یا رسانه های اجتماعی لینک به یک مقاله خبری با استناد به محافظه کار سیاسی فعالان صعودی در مورد آقای بلومبرگ شانس.

کمپین رویکرد خوب است با حداقل پرداخت نشده برخی از بلومبرگ حامیان مانند جیسون میلر.

میشیگان خاخام اجرا می شود که یک رسانه اجتماعی بازاریابی شرکت آقای میلر گفت که او معتقد است که سابق شهردار نیویورک است “mensch” و تمایل خود را به صرف به شدت باعث می شود او را منحصر به فرد مناسب برای ضرب و شتم آقای مغلوب ساختن پیشی جستن.

آقای میلر گفت که او با حمایت از شفافیت در پرداخت تجاری تبلیغات اما می بیند اخلاق در اطراف فعالیت سیاسی به عنوان کمتر روشن است.

“با یک کمپین وجود دارد یک منطقه خاکستری است,” او گفت: با توجه به استاندارد تمرین اختصاص هر دو داوطلب و پرداخت کارکنان به تلفن بانک و دست کشیدن بر روی درب. در حالی که واضح تر خطوط ممکن است نیاز به کشیده می شود و در رسانه های اجتماعی او گفت: “از آن زمان چندین دهه برای رادیو و تلویزیون به شکل از آنچه افشا برای تبلیغات باید باشد.”

نوشتن به جف هورویتز در Jeff.Horwitz@wsj.com و گرجستان در چاه Georgia.Wells@wsj.com

کپی رایت ©2019 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im