#BreakTheCoronaOutbreak

Category: وب وایر Comments: No comments

رسانه ها و شرکت های سرگرمی, Zee Entertainment (ZEEL) گرفته شده ابتکار – #BreakTheCoronaOutbreak برای رفاه خود مخاطبان است.

گرفتن ابتکار عمل برای ایجاد یک منحصر به فرد یادآوری برای بینندگان خود Zee تصمیم به توقف محتوا در سراسر کانال های خود را با 30 ثانیه استراحت در طول روز است.

Prathyusha Agarwal رئیس مصرف کننده افسر ZEEL گفت: “در حالی که مارک های مختلفی در حال رانندگی آگاهی در اطراف بهداشت خوب ما معتقدیم این ابتکار برای توقف مطالب و یادآوری مخاطبان ما به شستن دست های خود را در واقع درایو رفتار. توقف مطالب ما زمانی که مخاطب بیشتر درگیر خواهد عمل به عنوان در صفحه اصلی ماشه برای شستن دست و کمک در جهت مبارزه با گسترش شیوع.”

Conceptualised توسط لاو Lintas, ‘توقف’ را تشویق بینندگان به شیوه ای خلاق برای استفاده از تجزیه به دست خود را بشویید.

ساغر کاپور, رئیس, خلاق, افسر لاو Lintas گفت: “داشتن کار در سلامت و بهداشت مارک برای سال یادگیری من است مهم نیست که چقدر ما یاد مردم برای شستن دست و همیشه وجود خواهد داشت دول عقبمانده. اهمیت آن است که در قله در وضعیت امروز است. از این رو یک یادآوری ساده برای شستن دست ها با صابون.”

#BreakTheCoronaOutbreak طرح شده است نورد از سراسر 40+ کانالهای ZEE شبکه در مجموع رسیدن به حدود 588 میلیون نفر در سراسر کشور در هر هفته.

این مقاله در اصل منتشر شد در ET ارزش ويژه برند

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>