BRF اعلام R 50 میلیون دلار کمک های مالی

Category: وب وایر Comments: No comments

BRF یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی در جهان اعلام کرد اهدای R $ 50 میلیون در مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و حمایت از تحقیقات و توسعه اجتماعی بودجه برای کمک به تلاش ها برای مبارزه با اثرات COVID-19 بیماری همه گیر . این اقدام را به بیمارستان Santas کسس اجتماعی کمک سازمان ها و متخصصان سلامت در دولت ها و شهرداری ها که در آن شرکت عمل می کند.

در برزیل, ابتکار عمل در ابتدا اندیشد حدود 60 بیمارستان در 50 شهرستانها در 9 متحده است. تنها در بیمارستان موسسات از جمله “کمپین” از بیمارستان کمک های مالی باید به نفع بیش از 15 هزار نفر / روز از طریق حدود 2.5 میلیون وعده های غذایی برای سه ماه آینده. به عنوان یک شرکت جهانی شرکت خواهد کرد گسترش این طرح به کشورهای که در آن واحد های تولید مانند ترکیه و امارات متحده عربی.

در ضمن این شرکت قصد دارد برای اهدای تجهیزات پزشکی از جمله تست و دماسنج تجهیزات حفاظت شخصی مانند پوشش پلاستیکی یکبار مصرف لباس و کلاه ژل الکل ماسک و دیگران که ممکن است لازم باشد. مواد خواهد بود در درجه اول مورد استفاده برای موسسات سلامت در دولت ها و شهرداری ها که در آن BRF دارای واحدهای تولید و توزیع مراکز و دفاتر شرکت های بزرگ.

علاوه بر این BRF متعهد در طول این دوره از قطعیت به حفظ تمام مشاغل در ماه های آوریل و مه, ساخت تنها حرکات طبیعی در این دوره به طور منظم از عملیات خود را. لازم به ذکر است که BRF استخدام بیش از 2000 نفر از جمله کارکنان خود و اشخاص ثالث برای حفظ تولید و عرضه و جایگزین کردن کارکنان در نظر گرفته می شود در گروه در معرض خطر بودند و پیشگیرانه در دستور به ماندن در خانه.

به منظور پشتیبانی و راحتی به کارکنان که به ادامه کار در این زمینه در کارخانه در مراکز توزیع در خیابان ها و در مشتریان BRF نیز در دسترس شروع این هفته یک هفته اعتبار در BRF محصولات و یا در وعده غذایی ارائه و تسهیل دسترسی به این حرفه ای و خانواده خود را به مواد غذایی است.

با توجه به BRF مدیر عامل Lorival لوز این زمان برای همه شرکت ها به عمل همبستگی. “ما در حال تجربه بی سابقه ای بالا و تاثیر وضعیت برای همه ما است. این زمان برای ما به ایران و در همبستگی با یکدیگر است. ما همه چیز ممکن است برای حفاظت از افراد خانواده خود و برای کمک به مردم برای غلبه بر عواقب COVID-19 به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. کمک های مالی ما را و تعهد به حفظ نیروی کار ما در آوریل و مه راه به پشتیبانی و ارائه برخی از راحتی در این لحظه از عدم قطعیت ” تقویت اجرایی است.

BRF همچنان به کار در طول زنجیره مراحل گرفتن روزانه برای اطمینان از ایمنی و سلامت و پایداری برای همه کسانی که در آن زمینه عملیاتی مانند ایجاد یک کانال جدید برای روشن شدن شک و تردید ساخت PPE در دسترس متوسط متر و تست های COVID-19, در میان دیگران.

برای تامین کنندگان این شرکت به اشتراک گذاشته شده خود را سلامت و ایمنی برنامه های احتمالی و همچنین ارتباط و هدایت طرح های مربوط به اقدامات پیشگیرانه در برابر COVID-19. علاوه بر آن کار کرده است در همکاری با تامین کنندگان برای دیدار با اقدامات امنیتی لازم برای جلوگیری از سرایت از COVID-19.

در تدارکات در منطقه BRF مصوب جدید روش های ایمنی و دستورالعمل برای رانندگان مانند استفاده از الکل ژل محدود کردن گردش خون در مشترک مناطق از این واحد برای کاهش خطر سرایت آماده ارائه وعده های غذایی و پزشکی برای حمایت از حمل به درمان موارد مشکوک.

در رابطه با یکپارچه تولید این شرکت تشدید ارتباطات گسترده آن کانال از روشن شدن و توصیه های پزشکی 24 ساعت علاوه بر تقویت بهداشت دستورالعمل های داخل و خارج از محیط کار.

در BRF واحد شروع به کار قبل از وقوع رسیده و این کشور با این نهاد حدود دو ماه پیش از دائمی چند رشته ای نظارت کمیته متشکل از مدیران و پزشکان از جمله infectologist و استاد در دانشگاه سائو پائولو – USP Esper Kallás. از جمله اقدامات در حال حاضر به تصویب رسید در حال اجرای دفتر خانه پس از مارس 12, حذف کارمندان از خطر گروه – کسانی که بیش از 60 زنان باردار و دیگران با توجه به توصیه های پزشکی – ارائه مقدار بیشتری از الکل ژل و / یا جایگزین محصولات با بهره وری در احکام توالت و مناطق از مردم جریان و همچنین تشدید بهداشت جمعی در مناطق: تغییر اتاق ها سالن های غذاخوری و وسایل نقلیه برای حمل و نقل کارکنان ، ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات و دیوار و کف

که تمام اقدامات پیشگیرانه اجرا شده توسط BRF اینجا را کلیک کنید .

در مورد BRF

بزرگترین جهانی مرغ صادر کننده BRF در حال حاضر در حدود 140 کشور و صاحب برندهای نمادین مانند Sadia, Perdigão و Qualy. هدف آن است که به ارائه کیفیت مواد غذایی است که به طور فزاینده ای خوشمزه و عملی به مردم در سراسر جهان از طریق مدیریت پایدار از یک زندگی طولانی و پیچیده زنجیره ای فراهم می کند که زندگی بهتر برای همه از روستا به جدول. بر اساس تعهدات بنیادی و ایمنی و کیفیت و یکپارچگی این پایگاه شرکت استراتژی خود را در یک چشم انداز بلند مدت و با هدف ایجاد ارزش برای آن بیش از 90 هزار کارمند در سراسر جهان حدود 265 هزار مشتریان و حدود 12 هزار یکپارچه در برزیل تمام سهامداران خود و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>