چه خواهد بود ساخته شده در آنچه در حال حاضر به نام اولین مرحله از 30 عبور پروژه در ساخته شده است ،

که به معنی آرکانزاس وزارت حمل و نقل و سرمایه گذاری مشترک این انتخاب برای ساخت $631.7 میلیون پروژه بین سنگ کوچک و شمال لیتل راک اند حل و فصل نه تنها آنچه را که ساخته خواهد شد ابتدا به عنوان به زودی به عنوان این سال, اما چه بخش هایی از این پروژه به طور کلی باید منتظر یک بعدی فاز یا فاز و چه خواهد شد نمی شود ساخته شده است در همه.

کلمه از یک پروژه جدید دامنه آمد از براده در یک طرح دعوی در دادگاه است که به دنبال توقف این پروژه تا دقیق تر بررسی تاثیر آن می تواند انجام شود.

در درخواست از همه طرف ایالات متحده در منطقه قاضی جیمز مودی جونیور اعطا مکث در دادخواهی اجازه می دهد تا دامنه جدید باید مجددا برای تعیین اینکه آیا فدرال تایید “پیدا کردن هیچ تاثیر قابل توجهی” معتبر باقی مانده در دامنه جدید.

Keli وایلی, دولت, حمل و نقل, آژانس را اجرایی نظارت بر این پروژه در مصاحبه ای گفت: هفته گذشته که او با اعتماد به نفس است که تجدید نظر دامنه را کاهش می دهد این پروژه تاثیر است. این reevaluation انتظار می رود که در پایان این ماه یا در اوایل ماه مارس.

این پروژه شش سال در ساخت گران ترین پروژه های این بخش تا کنون انجام شده است.

این تمرکز بر بهبود تراکم راهرو از طریق مرکز شهر لیتل راک و North Little Rock, منطقه ای قابل توجه برای همگرایی شش جاده در فضای کمتر از 7 کیلومتر.

این پروژه شامل ایالتی 30 پل بر رودخانه آرکانزاس که باز می گردد به اواخر دهه 1950 و ساخته شده است در هزینه $5.5 میلیون نفر است. در مورد 124,000 وسایل نقلیه در روز با استفاده از شش خط پل. آن را هنوز هم می تواند جایگزین تحت پیشنهادی دامنه جدید برای این پروژه است.

“جدید عبور از رودخانه” است و باقی می ماند “محور” از این پروژه گفت: شیدا Ort یک سخنگوی وزارت. “برای ما دامنه اصلی ما آغاز شده است که عبور از رودخانه شمالی و جنوبی به, امیدوارم, آدرس دیگر نیازهای حیاتی ما بود که در طول راهرو.”

راهرو گسترش از بین 530 در لیتل راک به ایالتی 40 در شمال لیتل راک. پیشنهاد گسترش این مسیر از بزرگراه میان ایالتی 630 غرب به I-530 کاهش یافته و از دامنه جدید از پروژه و انجام خواهد شد و در پس از آن فاز وایلی گفت.

طراحی خواستار گسترش بخش های انتخاب شده به 10 خطوط و ویژگی های چهار خطوط خواهد بود که بیشتر شبیه خیابان های شهر با رمپ به سرعت پایین تر باریک تر خطوط سیگنال های ترافیک و ویژگی های دیگر است که مقامات می گویند اجازه خواهد داد که ترافیک در حال حرکت و یا خاموش من-30 با خیال راحت ارتباط برقرار کردن با عبور و مرور و سایر noninterstate ترافیک.

10-خط طراحی شده است به عنوان ترکیبی از شش اصلی از طریق خطوط همان چیزی است که شاهراه اتحاد در حال حاضر چهار collector-توزیع کننده خطوط. دومی خواهد بود از هم جدا شده توسط یک دیوار از اصلی خطوط دارای سرعت کندتر و اجازه می دهد ترافیک سفر بین سنگ کوچک و شمال لیتل راک به عبور از پل و بدون ورود به اصلی بین خطوط.

با وجود در جریان دادخواهی وایلی انتظار ساخت و ساز برای شروع در این پروژه بعد از این سال.

کار به تجدید نظر در محدوده این پروژه آغاز شد بیش از یک سال پیش پس از سرمایه گذاری مشترک با شرکای شنود گذاشته برای این پروژه — Kiewit زیرساخت های جنوب از فورت ورث و Massman شرکت ساخت و ساز. از Kansas City, Mo. — گفت: آن را در مورد هزینه $1 میلیارد دلار برای ساخت همه چیز را در برنامه های اصلی.

حمل و نقل آژانس با استفاده از برای اولین بار طراحی و ساخت پیمانکاری روش که در مورد این مجموعه بودجه و می پرسد شرکتهای رقیب به آنچه آنها می تواند ساخت با پول است. این بخش حدود 540 میلیون دلار برای این پروژه است.

نیز وجود دارد $91.7 میلیون در بودجه اولیه طرح ارزیابی زیست محیطی و حقوق-از-راه هزینه های.

معمولا استفاده می شود در جای دیگر در پیچیده و گران قیمت پروژه های طراحی-ساخت روش دیده می شود به عنوان یک راه را به سرعت تکمیل و در کمتر هزینه تر از روش سنتی است که در آن طراحی شده است انجام می شود و سپس یک قرارداد ساخت و ساز تعلق می گیرد و به پایین ترین مسئول پیشنهاد.

“چون ما محدود با بودجه ما تا به حال یک احساس در تمام طول ما نمی کنید همه ما می خواستیم” Ort گفت. “اما ما بسیار خوشحال با آنچه که ما در حال پایان دادن به با و این پیشرفت ها را چشمگیر تفاوت مثبت در سفر از طریق لیتل راک-North Little Rock مناطق مرکز شهر.”

اصلی محدوده پروژه شامل بخش I-40 بین من-30 و آمریکا 67/167 در شمال لیتل راک به عنوان به خوبی به عنوان من-30/آمریکا 67 تبادل.

تبادل است که کار حذف کرده اند از این پروژه است. با توجه به این که بهبود آن منطقه می تواند تحت تاثیر نزدیکی تالاب بین بردن آن را تبدیل به یک چیز خوب وایلی گفت.

“در حال حاضر ما کمتر تاثیر,” او گفت:. “که نیاز به چیزی است که به حساب گرفته شده است.”

تغییرات به طراحی من-30/I-40 تبادل در شمال لیتل راک — همچنین به نام شمال پایانه — رندر بهبود به من-30/آمریکا 67 تبادل غیر ضروری وایلی گفت. طراحی جدید برای شمال پایانه شامل نصب و راه اندازی بافته رمپ که شبیه به رمپ استفاده می شود در بین 49/خیابان هشتم تبادل در بنتون ویل.

بافته رمپ عبور بیش از یک دیگر هستند و به صورت عمودی از هم جدا شده توسط ستون بتن که در بالا بردن یکی یا بیشتر از آنها و ساده کردن جریان ترافیک با توجه به تگزاس بخش حمل و نقل است.

“این رمپ ورودی جداگانه و خروج ترافیک با داشتن یک سطح شیب دار عبور بیش از دیگر, در نتیجه از بین بردن ترافیک بافی بهبود ایمنی و کاهش احتقان” این بخش گفت: در وب سایت خود را.

در این مثال بافته سطح شیب دار را از بین بردن نیاز است که رو به مشرق رانندگان تلاش برای رسیدن به ایالات متحده 67/167 عبور از چندین خطوط ترافیک که آنها در حال حاضر به دلیل خروج آنها تبادل در دور دست خارج از خط و رقابت با ترافیک در I-40 آمدن از غرب است.

پروژه کاهش دامنه نیز از بین می برد در حال حاضر هر گونه گسترش بین اسقف لیندزی رانندگی در شمال لیتل راک و شمال پایانه. پیشرفت های که انجام خواهد شد در ابتدا شامل repaving و restriping این بخش رو به مشرق من-30 که در منطقه به چهار خط.

“ما یک طراحی استثنا از بزرگراه فدرال دولت” وایلی گفت.

همچنین حذف از مرحله اول است که به جای پل بیش از Union Pacific Railroad متری. وایلی گفت: آژانس ها و مشاوران نیست توافق با راه آهن است.

هنوز هم بخشی از این پروژه تجدید نظر در محدوده حذف I-30/Arkansas 10 بودا تبادل در لیتل راک و جایگزینی آن با یک تقسیم الماس interchange که همراه با پل جایگزینی یک اولویت باقی مانده در مرحله اول. از بین بردن بودا را ایجاد فضایی برای چه لیتل راک مقامات تصور به عنوان یک 17 هکتار پارک.

30 عبور: مرحله اول

یک بخش در 02/17/2020

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im