ساخته شده در selfies, موزه بستنی جدید سرود: هیچ گوشی

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

در سال 2016 twentysomething Maryellis Bunn تاسیس موزه بستنی در یک 5000 فوت مربع فضای موقت در منهتن بسته بندی گوشت می آمد منطقه. نبود موزه در مفهوم سنتی. در عوض شرکت کنندگان پرداخت می شود $18 به شیب پا خود را در یک استخر پر از پلاستیک sprinkles در و راه رفتن را از طریق یک اتاق که بوی شکلات می مانند.

با آن آب نبات رنگ دیوارهای آن شد یک لحظه سر و صدا—یک ماه-به ارزش بلیط فروخته شده در چند روز. که نیویورک تایمز آن را به نام “عینک شایسته بهترین Instagram فیلتر.” سه و نیم سال بعد Bunn در حال حاضر 28 است ساختمان امپایر. وجود دائمی پاسگاه در منطقه منهتن نیویورک و سان فرانسیسکو فروش بلیط در حدود 40 دلار پاپ یک خط و بستنی در هدف و صدور مجوز مقابله با Sephora که شامل یک بستنی چوبی به شکل چشم-پالت سایه. و سال گذشته او و از بنیانگذاران Manish Ibrahim مطرح 40 میلیون دلار از سرمایه.

اما این افزایش آمده است نه بدون آن منتقدان که نقطه به نقطه کشور به عنوان یک گفتن یادآور اجتماعی ما-رسانه وسواس فرهنگ است. آیا Bunn و گروه به سادگی شیر به تقاضای سیری ناپذیر برای Instagram محتوا ؟ (کمتر از Beyoncé نشان داد.) یا این چیزی بسیار بزرگتر مانند یک خرده فروشی های جدید مدل ؟ (وجود دارد یک فروشگاه که مبادرت به فروش مارک مانتو, برچسب, کلید های زنجیره ای و, البته, sprinkles.) دومی این است که به دنبال به طور فزاینده ای مثل این مورد با توجه به تعداد شرکتی—وجود دارد در حال حاضر موزه پیتزا و رز عمارت. در همین حال “تجربی خرده فروشی” تبدیل به یک صنعت buzzword با کشور برگزار شد تا به عنوان یک نمونه درخشان.


Bunn شده است و فکر زیادی در مورد تمام این, و او را در اثبات سالن بیش از selfie پناهگاه. که ‘ به همین دلیل او را در حال توسعه یک فرمت جدید است که همه در تجربه اما با یک نکته: هیچ گوشی.

چرا شما نمی خواهید گوشی های درگیر به ویژه از رسانه های اجتماعی و کمک به سوخت و علاقه بسیار در کشور?

ماموریت ما این است که تخیل و اتصال به جهان است. ماموریت ما این است که نه برای مردم برای گرفتن عکس های بزرگ. اگر که اتفاق می افتد در این روند است که شگفت انگیز است اما قصد ما.

اما مردم نمی خواهند به انجام هر کاری بدون استفاده از تلفن های خود را (حتی راه رفتن.) چرا شما فکر می کنید این کار خواهد کرد ؟

سال گذشته در سان فرانسیسکو ما بتا تست شده است و آیا یک روز کامل از گوشی های. ما با بررسی آنها را در درب. آن را یکی از موفق ترین تاریخ ما تا به حال تا کنون. وجود دارد مقدار زیادی از موانع روانی که ما به عنوان یک جامعه را که بود خوب روند. بخشی از این تجربه جدید ما در حال راه اندازی است که با داشتن گوشی های.

من درک می کنم شما نیز در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در زندگی ما ؟

علم به وضوح نشان می دهد که حتی با داشتن گوشی خود را در جیب شما ایجاد حواس پرتی شما کمتر در حال حاضر در یک تجربه است. ما آزمایش نامزدی در ما “هیچ گوشی روز” و شادی و رضایت به میزان قابل توجهی بالاتر بدون گوشی.

در کشور تجربه بیشتر شما شرکت—که بازی سلیقه دیدار با غریبه ها تعامل با راهنماهای ما آواز و رقص و شنا بیشتر شما را از آن دریافت کنید. شماره تلفن روز یک بنای ما ماموریت برای ایجاد فضاهای که در آن مردم واقعا می تواند اتصال یک بار دیگر!

آیا شما فکر می کنید مردم شگفت زده خواهد شد حتی ناراحت است ؟

آه آنها در حال رفتن به شوکه می شود. من فکر می کنم آنها در حال رفتن به تعجب اگر چه با نتیجه تجربه پس از آنها می آیند و بازدید.

چه چیز دیگری می تواند به شما می گویند در مورد این مفهوم جدید?

آن را به زودی.

Ha-Ha…با بهره مندی از حقیقت چرا شما فکر می کنم کشور در زمان خاموش ؟

مدل ما به نظر می رسد در کسب و کار در یک راه بسیار متفاوت است. هدف ما این است که قادر به نگه داشتن یک فضای امن برای مردم است. ما تا به حال در دهه های تاریخی موسسات که برگزار کرده اند فضا را برای مردم چه می شود که در اطراف دین اطراف جنسیتی یا آموزشی هنجارهای. ما را از تمام کسانی که.

ما مثل: “سلام تنها چیزی که شما واقعا نیاز به مانند زمانی که شما راه رفتن را به این درها تنها چیزی که شما نیاز به در مورد مراقبت و یا همراه با بستنی است.”

امید ما این است که آن را قادر به آوردن مردم به یک فضای که در آن آنها می توانند خود را به بهترین نسخه از خود را دارند. عمل کمی مانند یک کودک است و انشاءالله برخی از آن جرقه را در تخیل خود را با افراد دیگر.

شما مطرح 40 میلیون دلار در سال گذشته به شروع Figure8 در حال حاضر شرکت مادر کشور برای ساخت بیشتر مارک تجارب—چه با شما تماس “experiums.” تا جایی که این همه به رهبری?

مردم به دنبال مکان ها و تجارب برای رفتن و صرف وقت خود را در راه معنی دار بیشتر. که روند رفتن به ادامه اجرای گام برای دهه آینده.

و در نهایت چرا ساخت یک کلیسای جامع به بستنی در وهله اول ؟

رشد من تا به حال چند کارهای. من همیشه به حال به شام prepped. چیزی که من دوست داشتم انجام شد ساخت دسر. و من رفتن برای همیشه با مامان داخل Ralphs یا Costco کشاورزی از طریق فریزر راهرو و بدانند چه جدید, دسر, من می توانم.

سپس من نمیفهمد وجود دارد که از جنبه های کسب و کار. وقتی که من 9 سال من می خواهم به بازگشت به همان فروشگاه های مواد غذایی و خرید بستنی یخی و آنها را به پایین به ساحل در جنوب کالیفرنیا که در آن من زندگی می کردند, و فروش آنها به گردشگران است.

در نهایت من درک لقمه کوچک از شادی است که این بستنی یخی به ارمغان آورد.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>