بهبود کسب و کار مناطق همچنان هوشیاری خود را بیش از این شهر خرده فروشی فضاهای

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

بهبود کسب و کار منطقه (مناقصه) به مدت طولانی بازی نقشی اساسی در افزایش تحویل شهر نیویورک خدمات عمومی و ارائه نوآورانه دیگر بازار مطلع ابزار و خدمات برای کسب و کارهای محلی در مناطق تجاری.

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری این سازمان مشغول به کار هستند در حل مشکل و مقابله با بی سابقه ای در محیط کسب و کار چالش ها در کنار همکاران خود در شهرستان دولت و بخش خصوصی.


فراتر از ساختار آسان-به-دسترسی و انعطاف پذیر کمک مالی و وام از برنامه های که پشتیبانی مالی بهبود خرده فروشی و رستوران ها پست-COVID, مناقصه ها به سرعت فکر کردن بر روی پای خود را برای استراتژی های خلاق کمک خواهد کرد که خود را در محله تجاری منطقه همچنان به عنوان امن و پر جنب و جوش مکان باقی می ماند و بالا از ذهن به مشتریان که در حال حاضر گیر کرده در داخل خانه. پس از همه, اگر یک چیز وجود دارد گیر بودن در خانه انجام داده است و برای مشتریان آن را افزایش آگاهی و قدردانی برای فرد در خرده فروشی و تجربه ناهار خوری در آجر و ملات فروشگاه.

با وجود این به طور کلی در کاهش ترافیک پا بهداشت تلاش های بسیار مهم باقی می ماند به حفظ پاکیزگی سطح انتظار مشتریان (به خصوص در میان یک بیماری همه گیر بهداشت) و واقعا مجموعه صحنه را برای کسب و کارهای محلی به راحتی بازگشت به عملیات بعد و برای نهایی ‘re-opening’ از مناطق تجاری. در حالی که مهم است که میان تعطیلی کسب و کار فردی خود را از اقدامات برای تمیز کردن/ پاکسازی مغازه در منطقه گسترده ای در سطح پیشنهاد حذف تیم های بزرگ و پیمانکاران در اطراف شهر حفظ هستند و در برخی موارد حتی پله تا تلاش های خود را برای اطمینان از قوی بهداشت عمومی در سطوح و خیابان. این سوهو پیشنهادبرای مثال همچنان برای خالی کردن سطل زباله ظروف, پاکسازی ظروف (هر دستورالعمل CDC) و حذف نقاشی های دیواری, برچسب ها روزانه.

به عنوان خرده فروشان حرکت به شش هفته از تعطیلی بسیاری از آنها کاملا قابل درک است گرفته شده اضافه شده احتیاطی برای تضمین کالا و عرض شبانه روزی توسط سیستم ، در پاسخ به این مناقصه در ادامه به انجام آنچه آنها دارند و در حال تعامل با هنرمندان محلی به کمیسیون دیواری فعالانه در سوار کردن ویندوز با اجازه از صاحبان اموال.

شهر نیویورک بسته بندی گوشت می آمد منطقه به سرعت پاسخ داد که ملی فروشگاه های زنجیره ای Sephora سوار کردن آن ویندوز و داوطلب خدمت سربازی به کمک بروکلین بر اساس هنرمند ترزا Rivera, نقاشی دیواری بر روی آن—همه در طول 24 ساعت.

در حالی که رستوران ها و کافه ها به طور موقت بسته برای فرد ناهارخوری بسیاری از آنها به جای تبدیل شده به فروش از طریق را خارج و تحویل سفارشات. مناقصه را به شدت به حمایت از بازاریابی از این جایگزین ناهار خوری گزینه و بالا بردن دید از رستوران های محلی (با تحویل خدمات) به مشتریان با جمعآوری لیست کسب و کار های موجود بر روی بازاریابی دیجیتال سیستم عامل از جمله خبرنامه (به عنوان مثال اتحادیه مربع مشارکت) و وب سایت ها (به عنوان مثال مرتل خیابان بروکلین مشارکت).

با توجه به این که اکثر کشورهای در حال تمرین امروز, اجتماعی, فاصله, مناقصه در دیگر نقاط کشور نیز شروع به پریدن کرد یک گام بیشتر با آوردن خود را در رویدادهای عمومی آنلاین از طریق جریان ویدئو. میدان مرکزی در کمبریج ، است درخواست ایده برای stand-up comedy اجرای کتاب خوانش کلاس های تناسب اندام و سرگرمی های دیگر کنسرتهایی به عنوان بخشی از خود را عمومی برنامه نویسی تلاش در طول همه گیر خواهد شد و پرداخت های کوچک و دستمزد به هنرمندان محلی و کارآفرینان.

حتی به عنوان ما صبر کنید تا ببینید چگونه ایستگاهی اقدامات مالی رول در هفته های آینده برای کسب و کارهای کوچک در شهر ما بهبود کسب و کار رهبران منطقه باید یک بار دیگر قدم تا بشقاب و درگیر در کار باور نکردنی برای کمک به نجات ما مناطق تجاری و آماده سازی آنها برای زندگی پس از COVID.

همانطور که برای چه می آید پس از بازیابی مناقصه خواهد نیاز به صرف زمان و منابع را به دقت تشخیص کوتاه مدت و بلند مدت اثرات این بیماری همه گیر در محیط کسب و کار کوچک خود را و شروع به توسعه برنامه های استراتژیک متمرکز بر خرده فروشی و کسب و کار مهمان نوازی تابآوری.

Nur عصری, AICP ارشد پژوهش استراتژیست در Streetsense یک تجربه متمرکز بر استراتژی و طراحی جمعی.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>