BuzzFeed در هفته اول خود 39 درصد سقوط کرد و معیاری برای ارزیابی رسانه ها بود

[ad_1]

مدیر عامل BuzzFeed، جونا پرتی، در مقابل بازار نزدک در میدان تایمز ایستاده است، زیرا شرکت از طریق ادغام با یک وسیله خاص در تاریخ 6 دسامبر 2021 در شهر نیویورک عمومی می شود.

اسپنسر پلات گتی ایماژ

BuzzFeed در هفته اول معاملات خود 39 درصد سقوط کرد و به 6.07 دلار برای هر سهم بسته شد که شروع نامطلوبی برای چشم انداز شرکت های رسانه دیجیتال در بازارهای عمومی بود.

اما حتی اگر ارزیابی او ناامید کننده باشد، اولین کار Buzzfeed چیزی را به همکارانش می دهد که قبلاً نداشتند: مقایسه ارزیابی بازار عمومی.

جونا پرتی، مدیر عامل BuzzFeed به CNBC گفت: رسانه های دیجیتال واقعاً رایانه ندارند. وقتی نوبت به رسانه های دیجیتالی می رسد که به مخاطبان هزاره یا نسل Z دسترسی پیدا می کنند، ما تنها کسانی هستیم که عمومی هستیم.

اگر سهام BuzzFeed در نهایت سر به فلک بکشد، همکارانی مانند Vox Media، Vice Media، Group Nine و Bustle Digital Group ممکن است سعی کنند دوباره به بازار عرضه شوند. هر چهار نفر این مسیر را در اوایل امسال با درجات مختلف جدی در نظر گرفتند. اما زمانی که وسایل نقلیه با هدف ویژه یا SPAC ها جذابیت سرمایه گذاری خود را در ماه آوریل از دست دادند، صنعت برنامه های عمومی را متوقف کرد.

فقط BuzzFeed موفق شد و خیلی راحت پیش نرفت. سرمایه گذارانی که در ابتدا 288 میلیون دلار به صورت نقدی به SPAC شرکت اهدا کردند، به جای اینکه به عنوان سهامداران BuzzFeed پیش بروند، 94 درصد از آن را برداشت کردند.

پرتی گفت: “در نهایت، ما با بسیاری از سرمایه گذاران بازار عمومی صحبت کردیم که گفتند ما بیشتر در SPAC سرمایه گذاری نخواهیم کرد، اما ما همچنان علاقه مند به ملاقات با شما هستیم، بنابراین در صورت عمومی شدن متوجه خواهیم شد که شما چه کسی هستید.”

برایان گلدبرگ، مدیر عامل Bustle Digital Group گفت که سطح کلیدی BuzzFeed 15 دلار به ازای هر سهم خواهد بود. با 15 دلار به ازای هر سهم، ارزش بازار BuzzFeed حدود 2.25 میلیارد دلار خواهد بود. این نزدیک به مضربی از چهار برابر درآمد است. BuzzFeed در نیمه اول سال 2021 161 میلیون دلار درآمد داشت و Complex Media را در اوایل سال جاری خریداری کرد که در شش ماه اول 53 میلیون دلار درآمد داشت.

اعتماد به چشم انداز آینده BuzzFeed می تواند چرخ های تثبیت را درهم بشکند. BuzzFeed برای استفاده از آن به عنوان ارز مناسب برای خرید، به ایمان شخص دیگری به سرمایه خود نیاز دارد. گلدبرگ گفت: اگر BuzzFeed بتواند با ضریب 4 برابری درآمد ثابت بماند، فروشندگان احساس خواهند کرد که قیمت منصفانه ای دریافت می کنند.

گلدبرگ گفت: “درآمد 4 برابری باید پیش فرض باشد.” اما رسیدن به آن ممکن است شش تا هشت ماه طول بکشد.

گلدبرگ گفت: درآمد تبلیغات دیجیتال برای سه ماهه چهارم خوب نخواهد بود. او گفت که اختلالات زنجیره تامین هزینه های تبلیغات را کاهش داده است. این می تواند فشار بر سهام BuzzFeed را افزایش دهد. او گفت که یک دوره انسداد شش ماهه برای سرمایه گذاران نیز می تواند منجر به افزایش فروش شود، زمانی که سرمایه گذاران آزادانه بفروشند.

گلدبرگ می‌گوید: «من دیدگاه آگاهانه‌ای از نحوه فروش تبلیغات دیجیتال در سه ماهه چهارم و ۲۰۲۲ دارم. “من فکر می کنم تبلیغات دیجیتال سه ماهه چهارم سال 2021 سخت خواهد بود. اما فکر می کنم سال 2022 آسمان صافی خواهد بود.”

کالیبراسیون مجدد همچنان می تواند کمک کند

حتی اگر BuzzFeed از نظر ارزش رشد نکند، شرکت‌های رسانه‌های دیجیتال می‌توانند از آن به‌عنوان یک مقایسه قوی در صنعتی استفاده کنند که چنین چیزی وجود ندارد. ممکن است همتایان نتوانند عمومی شوند، اما تثبیت BuzzFeed به هر قیمتی به صنعت این احساس را می دهد که شرکت ها واقعاً چه هزینه ای دارند.

گلدبرگ گفت: «در پنج سال گذشته، رسانه‌های دیجیتال از کمبود یک شرکت سهامی عام رنج برده‌اند.

به گفته افراد آشنا، در این مدت BuzzFeed، Vox، Vice و Group Nine مذاکراتی را برای ادغام با یکدیگر در ترکیب های مختلف انجام داده اند. پس از جمع‌آوری پول برای رتبه‌بندی بالا – 1 میلیارد دلار برای Vox Media، 1.7 میلیارد دلار برای BuzzFeed و 5.7 میلیارد دلار برای Vice Media – شرکت‌ها به مقیاس نیاز دارند تا به سرمایه‌گذاران عمومی و خریداران بالقوه ثابت کنند که می‌توانند با گوگل و فیس‌بوک برای رقابت رقابت کنند. دلار تبلیغاتی

تحکیم صنعت توسط دو عامل مسدود می شود: توافق ارزشی و نفس بنیانگذار.

بدون مقایسه بازار عمومی، تعیین برآوردها یک جهش ایمانی بود. Vice Media فرزند رتبه های خصوصی بالا بود. در حالی که ارزش Vice در سال 2019 3.6 میلیارد دلار بود، اما در سال جاری که سرمایه گذاران SPAC علاقه چندانی به شرکت نداشتند، تلاش کرد و شکست خورد. ارزیابی خود در زمانی که هیچ استراتژی خروج قابل قبولی وجود ندارد یک تمرین بیهوده است – می توانید بگویید که خانه شما 278 میلیون دلار هزینه دارد، اما این بدان معنا نیست که کسی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

BuzzFeed ممکن است پروکسی مناسبی برای هیچ یک از شرکت‌های رسانه دیجیتال نباشد، اما احتمالاً کافی است سیب‌ها را با اپل مقایسه کنیم تا معاملات خصوصی به خصوصی را امکان‌پذیرتر کنیم.

حل مشکل دوم دشوارتر است، زیرا رهبران تقریباً تمام استارت‌آپ‌های بزرگ دیجیتالی می‌خواهند به جای جذب شدن در یک مجموعه‌ای که توسط شخص دیگری اداره می‌شود، تثبیت‌کننده باشند.

اکنون که عمومی است، BuzzFeed می گوید که توسعه این صنعت را آغاز خواهد کرد. اما به گفته خودی ها، سرعت تحکیم به شخصیت افراد مسئول بستگی دارد.

جونا پرتی، بنیانگذار و مدیر عامل Buzzfeed؛ یکی از بنیانگذاران هافینگتون پست

با حسن نیت از Ebru Yildiz / NPR

افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که بازیکنان بزرگ رسانه دیجیتال معتقدند که تجربه خاصی در خرید و ادغام شرکت ها دارند.

Vox Media در سپتامبر 2019، New York Media، صاحب مجله New York Magazine را خریداری کرد. Vice Media اعلام کرد که Refinery29 را به قیمت 400 میلیون دلار چند روز بعد خریداری کرده است. یک هفته بعد، گروه نه قرارداد خود را برای PopSugar اعلام کرد. گروه رسانه ای Bustle در سال های اخیر تعدادی از شرکت های رسانه ای از جمله Gawker، Mic، Nylon، The Outline و Flavorpill را خریداری کرده است. گلدبرگ به CNBC گفت که قصد دارد خریدار باشد نه فروشنده.

به نوبه خود، BuzzFeed HuffPost را در سال 2020 خریداری کرد و Complex Networks را به مبلغ 300 میلیون دلار به عنوان بخشی از ادغام با SPAC خریداری کرد.

سپس یک برداشت کاملاً جدید از قهرمانان وجود دارد که ممکن است بازی نکنند. شرکت‌هایی مانند Axios و The Information آن‌قدر بدهی به سرمایه‌گذاران ندارند که همتایان ریسک‌پذیرشان دارند و درآمدهای پایداری از اشتراک پیدا می‌کنند. بنیانگذاران آنها در حال حاضر علاقه ای به پیشنهادهای خرید بر اساس مدل های تجاری خود ندارند. استارت‌آپ‌هایی مانند Punchbowl و Puck که کارمندان کمی دارند، اگر بتوانند سودآوری خود را از طریق هزینه‌های اشتراک حفظ کنند، ممکن است نیاز کمی به فروش داشته باشند.

یکی از مدیران رسانه‌های دیجیتال که خواست نامش فاش نشود، گفت: «بازفید هنوز هم افراد متنفر زیادی دارد.»

با این حال بسیاری از همین رقبا اکنون نیز به موفقیت BuzzFeed چسبیده اند. اگر سهام BuzzFeed افزایش یابد و مدیریت بر وال استریت پیروز شود، فرصت های بسیار بیشتری خواهد داشت.

پرتی گفت: “من این را از مدیران دیگر شرکت شنیده ام: ما از شما حمایت می کنیم.”

اگر سهام بهبود نیابد، Peretti روی اداره یک شرکت سودآور و اثبات ارزش رسانه های دیجیتال برای وال استریت تمرکز خواهد کرد.

در همین حال، گلدبرگ سهام BuzzFeed را خریداری خواهد کرد.

گلدبرگ گفت: «من به تازگی یک تن سهام BuzzFeed را به قیمت 6.00 دلار خریدم. «اگر پایین‌تر برود، من واقعاً کامیون را برمی‌گردانم.

تماشا کنید: جونا پرتی، مدیر عامل BuzzFeed در مورد ادغام SPAC

[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

بهترین مترجم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort su tesisatçısıkuşadası escortbetroad