این روز ولنتاین روانشناسان از دانشگاه لبه هیل کشف علم در پشت ” آبجو عینک,’ اثر و نشان می دهد برخی از حقیقت وجود دارد به این که با توجه به جذابیت خواستگاران بالقوه.

دکتر ربکا راهب و استاد درک هایم انجام یک کامپیوتر مبتنی بر مطالعه در کافه ها و میخانه های محلی به دانشگاه ارمسکیرک پردیس توسط شرکت کنندگان درخواست برای پاسخ به محرک در حالی که نادیده گرفتن عکس های جذاب و غیرجذاب مواجه است.

یافته های مطالعه – منتشر شده در این هفته در روانشناسی رفتارهای اعتیاد آور – نشان داد که در حالی که شرکت کنندگان هوشیار شد پریشان تر توسط چهره های جذاب توجه کسانی که بودند مست منحرف شد به همان اندازه توسط هر دو جذاب و غیرجذاب مواجه است.

“پژوهش های قبلی به آبجو عینک پدیده به همراه داشت متناقض یافته شده است و تا حد زیادی محدود به درخواست مردم به طور مستقیم در مورد چگونه جذاب آنها برای پیدا کردن دیگران” گفت: دکتر راهب نویسنده سرب از مطالعه. “با استفاده از اندازه گیری غیر مستقیم توجه تحقیقات ما بود قادر به غلبه بر برخی از این محدودیت ها است.

“ما می دانیم که چهره های جذاب می تواند توجه و دور از کاری که در دست است اما تحقیقات ما نشان می دهد که الکل ظرفیت برای کاهش این اثر; به سطح زمین بازی است.”

بیش از 120 شرکت کنندگان در – هر دو هوشیار و مست – خواسته شد که نشان می دهد در یک لپ تاپ که آیا نامه ‘T’ بود که راه درست در اطراف و یا وارونه در حالی که گفته بودن به چشم پوشی از این سری از چهره های است که نشان داده شده بر روی صفحه نمایش در همان زمان.

استاد درک هایم افزود: “بسیاری از افراد شنیده می شود ‘آبجو عینک,’ اثر و تحقیقات ما می افزاید: به بدن از شواهد نشان می دهد که وجود دارد این است که برخی از حقیقت در این موردی عقل است.

“این قابل توجه است که در مطالعه ما شرکت کنندگان تنها کمی مست نشان می دهد که آن را مقدار الکل در تمام مردم به “خود قرار داده آبجو عینک’.”

به کشف طیف وسیعی از دوره های روانشناسی موجود در لبه تپه بازدید www.ehu.ac.uk/psychology/courses

همه شرکت کنندگان debriefed و اطلاعات داده شده در مورد کمک و حمایت برای خود و دیگران مصرف الکل.

می توانید زیبایی بود-er نادیده گرفته می شود ؟ علم در پشت ‘آبجو عینک,’ اثر

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de