تغییر در ارتباطات سازمانی در Beiersdorf AG

Category: وب وایر Comments: No comments

Beiersdorf AG آغاز کرده است به انجام طرح خود را به تصویب رهبری شرکت ارتباطات سازمانی به نسل جدید است. در همان زمان کل ارتباطات و توسعه پایدار بخش در حال بازسازی به منظور تاکید به اولویت بالا در هر دو زمینه.

آنکه اشمیت (50) تبدیل خواهد شد رئیس تازگی ایجاد ارتباطات سازمانی و روابط دولت واحد در Beiersdorf AG در 1 سپتامبر سال 2020 است. او موفق خواهد شد Inken Hollmann-پیترز (60) که بازنشسته خواهد شد در پایان ماه اوت پس از 32 سال کار حرفه ای در شرکت.
آنکه اشمیت در حال حاضر رئیس شرکت ارتباطات و روابط دولت در bas. در موقعیت جدید او خواهد شد به گزارش استفان د Loecker مدیر عامل شرکت Beiersdorf AG.

“در طول سه دهه گذشته Inken Hollmann-پیترز برگزار شد تعدادی از مهم مدیریتی در حوزه بازاریابی پایداری و شرکت ارتباطات انجام شده و بسیار برای شرکت ما است. Beiersdorf می خواهم برای تشکر از او را برای همه بسیار موفق کار او انجام شده و خواسته های او همه از بهترین ها در آینده” استفان د Loecker گفت.

او ادامه داد: “ما بسیار خوشحال است که ما می تواند جذب چنین استثنایی مدیر ارتباطات به عنوان آنکه اشمیت برای موفقیت او در Beiersdorf. نقاشی بر تخصص و تجربه بین المللی آنکه اشمیت حرکت خواهد کرد و ما C. A. R. E.+ دستور رو به جلو در سال به آمده است.”

اشمیت مشغول به کار در شرکت BASF برای بیش از 24 سال است. در طول زندگی حرفه ای او برگزار شد تعدادی از موقعیت های مدیریتی در ارتباطات و منابع انسانی در داخل و خارج آلمان از جمله هشت سال در آسیا است. او رئیس شرکت مخابرات و دولت روابط در BASF گروه در سال 2016.

به عنوان بخشی از نسل تغییر در Beiersdorf گروه پایداری بخش است که در حال حاضر رهبری Inken Hollmann-پیترز را تبدیل به یک واحد مستقل در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 و نظارت Zhengrong Liu عضو Beiersdorf AG اجرایی هیئت مدیره مسئول منابع انسانی است. بخش های جدید خواهد شد به رهبری ژان فرانسوا پاسکال است که Beiersdorf مدیر عامل و فرانسه و بلژیک و هلند پس از سال 2014. Stefan De Loecker گفت: “ساختار جدید نشان دهنده عزم ما برای ارائه بیش از کلاس اول محصولات مراقبت از پوست. ما می خواهیم برای تقویت و گسترش تعهد ما نسبت به جامعه و محیط زیست و مردم است. جدید ما پایداری دستور کار بلند پروازانه جامع برنامه خواهد شد که به طور سیستماتیک انجام می گیرد. آن را نمی خواهد تحت تاثیر هیچ وجه توسط تاج بحران است.”

در مورد Beiersdorf AG
Beiersdorf AG پیشرو در ارائه دهنده نوآورانه و با کیفیت بالا و محصولات مراقبت از پوست و بیش از 135 سال تجربه در بخش بازار این. هامبورگ-بر اساس شرکت است و حدود 20 ، 000 کارمند در سراسر جهان است و ذکر شده در شاخص DAX آلمان معیار سهام شاخص است. Beiersdorf تولید فروش €7.7 میلیارد دلار در سال مالی 2019. سبد محصولات خود را شامل قوی بین المللی پیشرو در پوست و, مراقبت از بدن, مارک های از جمله NIVEA – بزرگترین برند مراقبت از پوست* – Eucerin, Hansaplast/Elastoplast و La Prairie. میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان را انتخاب کنید این Beiersdorf مارک هر روز برای خود و نوآورانه و محصولات با کیفیت بالا. بیشتر برندهای مشهور مانند Labello, Aquaphor, Florena, 8 x 4, Hidrofugal, atrix, استاد و Coppertone دور کردن نمونه کارها گسترده است.
Beiersdorf را تماما متعلق به سهامداران tesa SE دیگر در سطح جهان پیشرو تولید کننده در زمینه لوازم چسب محصولات و راه حل های سیستم به صنعت و صنعت کسب و کار و مصرف کنندگان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>