تغییر خیابان های شهر

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

این تظاهرات در شهر ما خیابان تقاضا توجه ما است. اما با فاز یکی از coronavirus بازگشایی امروز شروع ما هنوز هم نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه به استفاده از این فضاهای عمومی برای زنده ماندن خرید اینترنتی از گسترده ترین بحران بهداشتی از زمان ما است. اگر ما دانt توجه در حال حاضر ممکن است خیلی دیر است.

حتی قبل از بازگشایی شد دو بار به عنوان بسیاری از مردم رانندگی به منهتن همانطور که دیدیم در پایین ترین نقطه در ماه آوریل است. اما وقتی پرسید که چگونه ما می تواند جلوگیری خودرو از آینده را در شماره های بالاتر از همیشه در چند هفته آینده شهردار, بیل د Blasio گفت: نیروهای جدید باید به “بداهه نوازی” چگونه آنها را وادار به کار می کنند.

“من واقعا می خواهم به عقب راندن بر این تصور است که ما می تواند همه چیز را حل کند در همه زمان ها” de Blasio گفت.


که به اندازه کافی خوب نیست.

در اینجا سه بخش برنامه است که می تواند کمک به بازگشایی و تمدید شهر نیویورک است.

شبکه ای از خیابان باز

این شهر در بخش حمل و نقل تا به حال یک خیابان باز برنامه از سال 2008 به طور موقت بسته شدن خیابان ها برای ترافیک ماشین اما باز آنها را به صورت پیاده و دوچرخه سواران.

ما نیاز به عمل به سرعت و قبل از خروج از شهر رانندگان اصلاح خیابان های شهر برای اتومبیل های خود را.

دیگر شهرهای آمریکا در حال حاضر در حال گسترش پیاده رو و باز کردن خیابان به رستوران در حالی که ما حتی نمی تواند توافق بر آنچه مورد بحث است. ما باید چه تاکتیکی urbanists تماس “سبک تر و سریعتر و ارزان تر” استراتژی برای باز کردن خیابان های ما در راه های جدید قبل از افزایش رانندگان باعث می شود که غیر ممکن است.

ما نیاز به یک شبکه ای از خیابان باز است که مردم می توانید استفاده کنید برای پیاده روی و دوچرخه سواری در اطراف شهر ما نیاز داریم که شبکه برای اتصال به خیابان با کسب و کار خرده فروشی به طوری که فروشگاه ها و رستوران ها می تواند بازگشایی با موفقیت. خیابان باز ما در حال حاضر در اینجا و آنجا پراکنده در انزوا و آنها را پشتیبانی نمی کند نیاز از فروشگاه ها و رستوران ها.

شهرستانها از جمله پرتلند سنگ., در حال حاضر باز سراسر شهر بود که شبکه های اتصال به خیابان خرید. فیلادلفیا و شهرهای دیگر در حال حرکت به همان سرعتی که آنها می توانید برای باز کردن مشابه شبکه های. فیلادلفیا تماس شبکه خیابان “بهبودی خیابان.”

یک برنامه برای کمک به فروشگاه های

ما نمی توانیم mire روند بهبود در مقررات و بوروکراسی. یک مثال از آنچه که ما نمی خواهیم در حال حاضر سنگین نیویورک روش برای ساختن یک “parklet” در یک فضای پارکینگ. Parklets سازه ها معمولا از چوب ساخته شده است که گسترش پیاده رو به سابق فضاهای پارکینگ. آنها باید مکان برای نشستن طوری که قهوه-مشتریان فروشگاه می توانید با نوشیدن قهوه خود را خارج.

که همه خوب است اما از روز یک کسب و کار در مورد شهر به صورت یک parklet به روز به روز از آن باز می شود به طور معمول طول می کشد و هفت ماه. خوشبختانه شهرستان دات هفته گذشته اعلام کرد که کارآمد خود فرآیند صدور گواهینامه برای رستوران ها برای قرار دادن میز و صندلی در خیابان اما نیاز به هماهنگی بهتر با یک باز-خیابان طرح است. شهرستان فروشگاه نیاز فقط به عنوان راهنما به عنوان رستوران در حال حاضر.

با فاز 1 افزایش تعداد فروشگاه ها می توانید باز برای وانت. به آنها کمک ما نیاز به یک فرایند کارآمد برای فروشگاه ها در خیابان باز می شود قادر به قرار دادن صفحه نمایش جداول در خارج که در آن آنها می توانند خود را نشان می دهد محبوب ترین اجناس. فروشگاه کارکنان همچنین می تواند مورد درخواست از داخل فروشگاه به جداول. سایبان و یا سازه های موقت را از آفتاب و باران کردن جداول. آب و هوا در تابستان است که در اینجا و در حال حاضر زمان مناسب برای شروع است. زمان پول است و پس از سه ماه ما محلی کسب و کار و کارآفرینان احساس آنها در حال اجرا خارج از زمان.

اگر ما اجازه می دهد رستوران ها به طور گسترده ای فاصله جداول ناهار خوری و فروشگاه ها به نمایش جداول اجتماعی فاصله را فشار پیاده به خیابانها که باید بسته به ترافیک ماشین. هر اتومبیل یا تحویل کامیون ها در خیابان را برای به اشتراک گذاشتن فضا با مردم است. تجربه اروپا نشان می دهد شاید counterintuitively که به این فضای خیابان ها بسیار امن تر برای همه از استاندارد استریت نیویورک که در آن مرکز محفوظ است و حرکت خودروها به عنوان پیاده در حال لگد به کنار جاده.

تجدید نیویورک

تقریبا سه ماه گذشت از رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو بسته غیرضروری کسب و کار در نیویورک. اگر ما به آنها کمک بلافاصله بسیاری از کسب و کار باز نخواهد گشت. بیش از 850,000 نیویورکی از کار هستند. رستوران و صاحبان فروشگاه کارکنان نیاز به بازگشت به کار در صورتی که می خواهید برای زنده ماندن.

حتی قبل از سفارش مستند بسیاری از مغازه ها در این شهر و سراسر کشور خالی بود. د Blasio و منهتن قصبه جمهور گیل آبجو پیشنهاد مالیات در عرض خالی به مقابله با این مشکل است. یک برنامه شبیه به موفق تجدید استرالیا برنامه می تواند کمک به بیش از حد. این امر نیاز به یک شهرستان سازمان برای هماهنگ کردن پروژه, اما نتیجه این خواهد بود که ارزش تلاش است.

ایده این است که به سازمان کمک می کند تا برای پر کردن خالی فروشگاه ها با کسب و کارهای جدید با ارائه فضای رایگان به مدت سه ماه. برای دریافت فضای رایگان برای مستاجر در حال حرکت در نشانه یک قرارداد موافقت یا شروع به پرداخت اجاره بها پس از سه ماه و یا به حرکت می کند. در استرالیا و بسیاری از فضاهای رفته اند به سازندگان و هنرمندان که با موفقیت انکوباتور کسب و کار جدید.

تغییرات مثبت

مگر اینکه ما به سرعت عمل محتمل ترین سناریو برای آینده نیویورک است که ماشین را دوباره در تعداد بالاتر از قبل از کسب و کارهای محلی را شکست مغازه خالی باقی خواهد ماند و صدها نفر از هزاران نفر از نیویورک خواهد بود بیکار.

ما می توانیم بهتر انجام دهید. در چند ماه گذشته آموخته ایم که به سادگی رانندگی کمتر ساخته و هوا در شهرستان بهتر از هر یک از ما می تواند به یاد داشته باشید. یک فرصت قبل از اینکه ما به ترکیب راه دور و زمان در دفتر به کاهش تعداد خودروها در جاده ها و جمعیت در مترو و اتوبوس. برای سلامت نیویورکی و سیاره ما نمی خواهید به بازگشت به وضعیت موجود.

قبل از همه گیر نیویورکی اعتماد رستوران به آنها خدمت می کنند مواد غذایی سالم است. به عنوان طولانی به عنوان رستوران ها به دنبال توصیه های اپیدیولوژی (که ما می توانیم نیاز) ما می توانید اعتماد آنها را به باز کردن با خیال راحت.

این خوب خواهد بود برای کسب و کار و خوب برای زندگی شهرستان. ما را قرار داده و مردم را در خیابان. جین جیکوبز به ما آموخت سال پیش که چگونه برای ایجاد یک شهرستان امن با فضای عمومی که در آن مردم می خواهم به اویختن. بسیاری از ما در فضای عمومی است که در خیابان های ما و ما شده ایم به هدر رفتن آن را در ماشین زمانی که بسیاری از ما خود را ندارد ،

آمریکایی ها در حال راهپیمایی در خیابان ها برای بهبود آینده. تغییر چگونه ما با استفاده از این خیابان ها در زندگی روزمره را تغییر, چگونه زندگی می کنیم.

تغییر خیابان ها و تغییر این شهرستان است.

جان Massengale است که یک معمار urbanist و مربی در شهر نیویورک است.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>