شهر صنعت هواپیمایی چهره وجودی چالش با کروناویروس

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

حمل و نقل هوایی کارشناسان معتقدند coronavirus را اثر مخربی در شهر نیویورک در فرودگاه با برخی حتی توصیف چالش های مختلف مرتبط با این ویروس به عنوان یک بحران وجودی برای صنعت هواپیمایی.

“من نمی توانم فکر می کنم از هر چیزی علاوه بر این بدترین خبر برای حمل و نقل هوایی گفت:” آرنولد بارنت آمار استاد در دانشکده اسلون MIT دریافت کرده است که جایزه برای مطالعات خود را در ایمنی حمل و نقل هوایی. “من هیچ چیز, اما خبر بدی تا آنجا که چشم می توانید ببینید.”


چهارشنبه شب رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد ممنوعیت سفر همه مسافران پرواز از اتحادیه اروپا—یک تصمیم بدون مشورت یا ملی صنعت هواپیمایی و یا رهبران اروپایی. ممنوعیت جدید می آید بر روی پاشنه خود را زودتر پرواز ممنوع از مسافران از چین است. در حالی که با نگرانی های بهداشت عمومی در ذهن این یک جانبه تصمیم گیری توسط رئیس جمهور می تواند در نهایت از بین بردن کسب و کار مدل های متعدد شرکت های هواپیمایی که با استفاده از شهر نیویورک به عنوان یک مرکز برای هر دو داخلی و بین المللی سفر می کند.

“پرواز تحریم طراحی شده است برای منزوی کردن و یا عایق در ایالات متحده و شما می توانید درک منطق اما مشکل این است که آن سیاست ها تمایل به نشت بسیار بد” گفت: باب مان هواپیمایی تحلیلگر و مشاور با 40 سال تجربه است.

به عنوان مان توضیح داد او در گفتگو با Crain را, لغو یک مسافت طولانی پرواز از آمریکا به اروپا و آسیا در واقع ایجاد فشار بر تقاضای داخلی به عنوان کسی پرواز از خارج از کشور نیاز به توقف در فرودگاه در منطقه نیویورک به منظور رسیدن به نقاط اروپا و یا آسیا. بعلاوه این ممنوعیت اعلام شد پس عجله که افراد به دنبال پرواز از اروپا به ایالات متحده خواهد فقط نیاز به یک پرواز کوتاه به انگلستان یا کانادا به منظور ورود به ایالات متحده است.

او به نام برگ برنده دولت تصمیم به مجوز این پروازها “مبهم.”

و در حالی که این ممنوعیت ممکن است پریشانی اقتصاد نیویورک صنعت هواپیمایی میلیون ها نفر از آمریکایی ها هنوز هم ترس بیش از حد برای پرواز تا زمانی که این ویروس می ریزید به دلیل عدم قطعیت است. یک JetBlue مسافر آزمایش مثبت برای coronavirus دوشنبه دقیقه بعد از پله کردن یک پرواز داخلی و یک خلبان خطوط هوایی آمریکا آزمایش مثبت برای این ویروس در همان روز.

“نگرانی در ارتباط با پرواز بودن در این لوله ای که برای ساعت ها در پایان خواهد خود را بازداشتن مردم از سفر است که راه” گفت: بارنت که اشاره کرد که ایالات متحده شرکت های هواپیمایی اعلام کرد درآمد خالص—جدید رزرو منهای لغو—شد 70 درصد کمتر از آنچه در آن بود در این زمان در سال گذشته است.

“این یک تاریخی زمان بد برای شرکت های هواپیمایی بدون شک” مان گفت Crain را.

وجود عناصر دیگر را در نظر بگیرید با این ویروس و صنعت هواپیمایی. نیویورک سه فرودگاه—لاگاردیا JFK و لیبرتی نیوآرک—همه دریافت یک درصد بالاتر از هواپیما حمل محموله بیش از سایر نقاط کشور است. اگر خطوط هوایی تجاری دیگر نمی تواند پول حمل مسافر در نزدیکی و یا ظرفیت کامل آنها نیاز به افزایش قیمت در حمل و نقل حمل آنها زیر را به منظور توجیه هزینه های سوخت.

“هزینه حمل و نقل هوایی است خونتان و خواهد بود بسیار گران گفت:” پیتر فریدمن مدیر اجرایی, کشاورزی, حمل و نقل ائتلاف.

تعداد زیادی از مردم از عبور از شهر نیویورک در فرودگاه ها کاهش خواهد یافت و به سرعت به عنوان کسانی که دیگر به پرواز در هواپیما. مغازه ها که خدمات فرودگاه را ببینید یک کاهش متناسب در خرید برخی حتی بیرون رفتن از کسب و کار. درصد از درآمد پرداخت به فرودگاه از این مغازه ها نیز کاهش و به خصوص اجاره بها پرداخت. فرودگاه همچنین دریافت یک بلیط خطوط هوایی هزینه برای هر فرد بلیط به فروش می رسد. پارکینگ—بزرگترین منبع درآمد برای هر فرودگاه را ببینید ضرر قابل توجهی به عنوان مسافر بیشتر کاهش به پرواز.

“همه این چیزهایی را که در, درآمد, رها خواهد شد به طور چشمگیری” بارنت گفت.

در نهایت کشور را به کل صنعت هواپیمایی و نه فقط شهر نیویورک فرودگاه می تواند در مواجهه با چالش یک عمر در شناور ماندن در طول coronavirus بحران است.

“آن رسیده است که سطح یک بحران وجودی,” مان به این نتیجه رسیدند.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>