یک دوچرخه سوار سواری تا ششم خیابان در منهتن. این شهر هدف این است که برای اضافه کردن بیش از 30 مایل از حفاظت خطوط سالانه با شروع این سال است.

عکس: الکساندر کوهن/وال استریت ژورنال

دوچرخه سواران به زودی قادر خواهد بود به سوار با خیال راحت تر از طریق میدتاون منهتن به عنوان شهر گسترش ششم خیابان را محافظت دوچرخه لین از هرالد مربع به پارک مرکزی.

این مسیر بخشی از 10 مایل از محافظت مسیرهای دوچرخه سواری که اضافه خواهد شد در اطراف منهتن در این سال با توجه به پولی Trottenberg, شهر نیویورک کمیسر حمل و نقل.

در سال گذشته بیشترین مرگبار برای دوچرخه سواران پس از شهردار بیل د Blasio راه اندازی یک خیابان-ایمنی ابتکار در سال 2014. بیست و هشت دوچرخه سواران کشته شدند در سال 2019 در مقایسه با متوسط 16 در هر یک از پنج سال گذشته با توجه به شهر داده است.

میدوی را از طریق سال گذشته به عنوان دوچرخه سواری مرگ و میر افزایش یافت آقای د Blasio اعلام کرد یک ابتکار جدید برای بهبود ایمنی دوچرخه که شامل تسریع اجرای حفاظت شده خطوط جداگانه که دوچرخه سواران از ترافیک. این شهر هدف این است که برای اضافه کردن بیش از 30 مایل از حفاظت خطوط سالانه با شروع این سال است.

“بدون از دست دادن زندگی در خیابان های ما قابل قبول است” شهردار گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

دوچرخه سواری تبدیل شده است به طور فزاینده ای محبوب به معنی گرفتن در اطراف نیویورک است. این شهرستان دارای حدود 1 ، 300 مایل از مسیرهای دوچرخه سواری از جمله حدود 140 مایل محافظت از خطوط حمل و نقل سخنگوی وزارت. حفاظت خطوط از هم جدا هستند از وسایل نقلیه در راه های مختلف از جمله با استفاده از موانع فیزیکی و یا فضاهای پارکینگ.

این شهرستان دارای متمرکز گسترش قابل توجهی از حفاظت خطوط در مناطق بروکلین و کوئینز که در آن دوچرخه سواران اغلب به طور جدی زخمی و یا کشته شدند. “شما نمی بینید و میر زمانی که شما در محافظت دوچرخه لین” خانم Trottenberg گفت.

در این سال گسترش حفاظت خطوط در منهتن خواهد بود که بزرگترین افزایش سالانه در قصبه شهر, مقامات گفت.

ششم خیابان حفاظت خط در حال حاضر اجرا می شود از هشتم خیابان به خیابان 35. حدود 2500 دوچرخه سواران به طور متوسط استفاده می شود که در راهرو روزانه در طول روز در سال گذشته است. پس از هرالد مربع, دوچرخه سواران مجبور به مانور در اطراف خودروهای پارک شده و ادغام با ترافیک.

نیویورک عضو شورای شهر کیت قدرت گفت: تمدید لین نمی خواهد فقط محافظت از دوچرخه سواران همچنین این امر را پیاده احساس امن تر است.

شهر برنامه ای برای اضافه کردن حفاظت خطوط در بخش دیگر از منهتن. آنها عبارتند از فرمت های عازم شمال پارک مرکزی غرب مسیر از 77 سالگی در خیابان به 110th Street و جدید دو راهی برای محافظت دوچرخه لین در هارلم در خیابان پنجم بین 110 و 120 خیابان.

نوشتن به پل برگر در Paul.Berger@wsj.com

کپی رایت ©2019 Dow Jones & Company, Inc. تمام حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

بهترین مترجم آنلاین