Coronavirus تهدید منطقه پورت

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

به عنوان coronavirus همچنان به تهدید بخش های مختلف اقتصاد بندر نیویورک و نیوجرسی است که انتظار می رود به تجربه قابل توجهی محموله کاهش در هفته های آینده با توجه به کاهش رشد در چین ظرفیت حمل و نقل.

با دسترسی به بیش از 125 میلیون نفر در آمریکای شمالی و بندر نیویورک و نیوجرسی است شلوغ ترین بندر منطقه در سواحل شرق و دومین در کشور است. این شامل بنادر واقع در جزیره استاتن در بالا, نیویورک, خلیج, در, قلاب و در نیوآرک و الیزابت, N. J.


پورت سازمان که نظارت بر پورت عملیات گفت: Crain را از آن انتظار برای دیدن “کاهش حجم محموله منتسب به ویروس” در ماه مارس—بسیاری از آن ناشی از کاهش در خروجی از چین, کارخانه—و در حال آماده سازی برای لغو به آبشار را در ماه آینده به عنوان به خوبی.

اکثر محموله وارد بندر می آید از آسیا که مسیرهای کشتی ها از طریق پاناما و سوئز کانال. در سال 2018 چین ارائه شده نزدیک به 30 درصد از تمام حجم تجارت رفتن در داخل و خارج از بندر. واردات شامل منسوجات الکترونیک و کفش و لوازم خانگی و کالاهای ورزشی.

“کالاهای مصرفی هستند چه قدرت است که زنجیره تامین” پیتر فریدمنمدیر اجرایی, کشاورزی, حمل و نقل ائتلاف در مصاحبه ای گفت:. “اگر آنها در حال تولید در چین و سپس وجود دارد هیچ دلیلی برای کشتی به بادبان.”

“ما دیده ایم ده ها تن از لغو سفر دریایی از چین به” جان Nardi رئیس جمهور از نیویورک حمل و نقل ارتباط گفت: Crain را. “ما انتظار داریم که بعد از ماه و نیم است که رفتن به بسیار آهسته است.”

یکی از این بیشتر جنبهی جنبه های کروناویروس داستان است که شیوع رخ داده در طول قمری چینی, سال جدید یک دوره زمانی که بسیاری از کارگران چینی را یک یا دو هفته وقت خود را صرف با خانواده و دوستان است.

“این اتفاق افتاده است نمی تواند در یک زمان بدتر” گفت: ایرا Breskin ارشد مدرس دانشگاه SUNY دریایی دانشگاه و نویسنده از کسب و کار حمل و نقل. Breskin با اشاره به قرنطينه و دولت مستندات نگهداری کارگران کارخانه از بازگشت به کار پس از آنها در حال حاضر کاهش تولید با توجه به تعطیلات.

“وجود ندارد مقدار زیادی از محموله های ساخته شده,” او گفت:.

اکثر کشتی ها نیاز به 21 تا 26 روز برای رسیدن به نیویورک از آسیا است.

سه هفته گذشته از هرج و مرج اقتصادی داده اند مقامات یک تصویر واضح تر از آنچه انتظار می رود این ماه است. بندر اقتدار گفت: این انتظار برای دیدن 10 تا 13 لغو عروق در ماه مارس و حداقل دو در ماه آوریل است.

“وقتی که من شنیدن این که تعداد این بدان معناست که ما می تواند تجربه 15% به 20% کاهش حجم در این بندر برای آن دوره” Nardi گفت. او اضافه کرد که آن را چگونه ناشناخته کامل آسیایی, عروق خواهد بود زمانی که آنها می رسند.

به گفته فریدمن های پیش بینی شده در حمل و نقل لغو قابل توجهی به اندازه کافی برای تاثیر آنجا که 250,000 کامیون ها و ماشین های ارزش محموله وارداتی. او تخمین می زند که هر کشتی به طور معمول حمل 5,000 18,000 40-پا-طولانی ظروف استیل پر از کالا است.

تجارت یک خیابان دو طرفه است. بسیاری از کشتی ها که می رسند در نیویورک از خارج از کشور هستند تا با صادرات و ارسال در سراسر اقیانوس. اگر چند عروق نمی رسند در نیویورک زنجیره تامین تحت تاثیر قرار خواهد شد.

“اگر وجود دارد هیچ کشتی و سپس وجود دارد هیچ چیز برای آنها را به انجام” فریدمن گفت: با اشاره به ظروف داخل کشور تولید کالا. “این خلق عظیم کارهای عقب افتاده از صادرات است. ما هنوز در تولید محموله صادراتی ما به آن بار در, اما وجود دارد هیچ کشتی وجود دارد به آن بار است. کشتی ها نمی آیند در از چین است.”

با کمتر از کشتی ها وجود خواهد داشت کمتر کالاهای ذخیره در انبارها به صورت محلی و عمده فروشان به عنوان بندر نیویورک و نیوجرسی است فقط یک مجرا برای جنبش است.

اگر درآمد در این بندر کاهش و سپس longshoremen و dockworkers خواهد شد به طور مستقیم تحت تاثیر قرار.

“هنگامی که حجم پایین می رود من اتهام آنها را بیشتر در هر ظرف” گفت: Nardi که سازمان مذاکره توافق دسته جمعی برای longshoremen و محاسبه منافع خود را بر اساس حمل و نقل سطوح. “سپس من اعضای نگاهی دیگر زنجیره تامین مسیرهای. سپس آنها را خارج از نیویورک به رقابت مي كنند.”


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>