بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) اعلام کرد که ارزیابی اولیه از تاثیر رمان Coronavirus 2019 شیوع (COVID-19) نشان می دهد که پتانسیل 13 ٪ در سال کاهش تقاضای مسافر برای حامل در منطقه آسیا و اقیانوس آرام. با توجه به این که رشد اقتصادی این منطقه را از شرکت های هواپیمایی پیش بینی شد به 4.8 درصد خالص تاثیر خواهد داشت 8.2% کامل سال انقباض در مقایسه با سال 2019 تقاضا سطوح. در این سناریو که ترجمه به یک $27.8 میلیارد دلار درآمد از دست دادن در سال 2020 به صورت حامل در منطقه آسیا و اقیانوس آرام—بخش عمده ای از آن خواهد بود منتقله توسط حامل های ثبت شده در کشور چین با $12.8 میلیارد دلار از دست رفته در چین بازار داخلی به تنهایی.

در همان سناریو حامل خارج از آسیا و اقیانوس آرام هستند هوا به تحمل از دست دادن درآمد از 1.5 میلیارد دلار با فرض کاهش تقاضا محدود است به بازارهای مربوط به چین است. این را جهانی کل درآمد از دست رفته به $29.3 میلیارد دلار (5 درصد کاهش مسافر درآمد نسبت به آنچه یاتا هوا در ماه دسامبر) و نمایندگی 4.7% آمار به تقاضای جهانی. در ماه دسامبر یاتا پیش بینی جهانی RPK رشد 4.1% بنابراین از دست دادن این امر بیش از از بین بردن رشد انتظار می رود در این سال در نتیجه یک 0.6% جهانی رکود در تقاضای مسافر برای سال 2020 است.

این تخمین ها بر اساس یک سناریو که در آن COVID-19 مشابه V شکل تاثیر بر تقاضا به عنوان تجربه شده در طول سارس. که مشخص شد یک دوره شش ماهه با کاهش شدید و به دنبال آن به همان اندازه بازیابی سریع. در سال 2003 آمريکا مسئول 5.1% سقوط در RPKs انجام شده توسط آسیا و اقیانوس آرام شرکت های هواپیمایی.

برآورد تاثیر COVID-19 شیوع همچنین فرض می شود که مرکز بهداشت عمومی اورژانس باقی مانده در چین است. اگر آن را به طور گسترده تر به آسیا و اقیانوس آرام بازارهای سپس اثرات در خطوط هوایی از مناطق دیگر خواهد بود بزرگتر است.

زود است برای برآورد آنچه در این از دست دادن درآمد متوسط جهانی سودآوری است. ما هنوز نمی دانید که دقیقا چگونه آغاز خواهد شد و اینکه آیا آن را دنبال همان مشخصات به عنوان سارس یا نه. دولت ها را با استفاده از سیاست پولی و مالی به تلاش برای جبران اثرات نامطلوب اقتصادی. برخی از تسکین دیده می شود ممکن است در کاهش قیمت سوخت برای برخی از شرکت های هواپیمایی بسته به اینکه چگونه هزینه های سوخت شده اند hedged.

“این بار به چالش کشیدن برای جهانی حمل و نقل هوایی میباشد. متوقف کردن گسترش ویروس اولویت بالا است. شرکت های هواپیمایی زیر هدایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سایر مقامات بهداشت عمومی برای حفظ مسافران امن جهان متصل شده و ویروس های موجود. تیز رکود در تقاضا به عنوان یک نتیجه از COVID-19 خواهد شد که تاثیر مالی در شرکت های هواپیمایی—شدید برای کسانی که به خصوص در معرض به بازار چین است. ما تخمین می زنند که ترافیک جهانی کاهش خواهد یافت 4.7% توسط ویروس است که می تواند بیش از جبران رشد ما قبلا پیش بینی و علت اول به طور کلی کاهش تقاضا پس از بحران مالی جهانی از 2008-09. و این سناریو را ترجمه کنید به از دست مسافر درآمد $29.3 میلیارد دلار است. شرکت های هواپیمایی در حال ساخت تصمیم گیری دشوار برای کاهش ظرفیت و در برخی از موارد راه. کاهش هزینه های سوخت کمک خواهد کرد که جبران برخی از درآمد از دست داد. این خواهد بود بسیار دشوار سال برای خطوط هوایی” گفت: Alexandre de Juniac, IATA مدیر کل و مدیر عامل شرکت.

نقش دولت

دولت باید نقش مهمی را برای بازی در این بحران:

  • عملیات: شرکت های هواپیمایی باید در توسعه استانداردها و بهترین شیوه ارتباط با مقررات بین المللی بهداشت (IHR) به مدیریت موثر و کارآمد در زمان سلامت عمومی در شرایط اضطراری. هواپیمایی بنابراین بستگی دارد دولت نیز به دنبال IHR بنابراین ما باید موثر با رویکرد جهانی به حاوی شیوع. “ما آموخته اند که تعداد زیادی از شیوع بیماری های قبلی. و منعکس شده است در IHR. دولت باید به دنبال آن همواره” گفت: ده Juniac.
  • رهبری: این نیز مهم است برای دولت به رهبری در تحکیم اقتصاد خود را. دولت سنگاپور برای مثال تخصیص SGD 112 میلیون دلار برای ارائه کمک های مالی به شرکت های هواپیمایی و حمل و نقل هوایی در بخش مبارزه به لحاظ اقتصادی حفظ اتصال. “شرکت های هواپیمایی هستند و دولت در این با هم. ما بهداشت عمومی اورژانس و ما باید سعی کنید همه چیز را به نگه داشتن آن را از تبدیل شدن به یک بحران اقتصادی است. امداد در فرودگاه هزینه خواهد شد کمک به حفظ حیاتی هوایی اتصال. دولت های دیگر باید خوب توجه و سرعت عمل” گفت: ده Juniac.

توصیه به مسافران

این است که به نام محدودیت در مسافرت و یا تجارت است. در واقع حمل و نقل هوایی نقش عمده ای—آوردن کادر پزشکی و تجهیزات به جایی که آنها مورد نیاز است.

که انتشار گسترده توصیه به مسافران در وب سایت خود را. مسافران باید اطمینان که هوای کابین فیلتر شده است که هواپیما در حال تمیز در خط با استانداردهای جهانی که کلید فرودگاه به اجرا در درجه حرارت غربالگری برای مسافران و شرکت هواپیمایی کارکنان و خدمه آموزش دیده برای مقابله با این مورد نادر از یک مسافر ارائه با علائم عفونت.

“اگر شما بیمار هستند سفر نیست. اگر شما به آنفولانزا مانند علائم پوشیدن یک ماسک و یک پزشک را ببینید. و هنگامی که شما مسافرت و شستن دست های خود را اغلب و صورت خود را لمس نمی. با رعایت این اقدامات ساده نگه دارید باید پرواز امن برای همه” گفت: دکتر دیوید پاول یاتا پزشکی مشاور.

جزئیات Alexandre de Juniac سخنرانی

جزئیات تاثیر اولیه ارزیابی از رمان Coronavirus (pdf)

N=1remotes برای ویراستاران:

  • یاتا (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) نشان دهنده برخی از 290 شرکت های هواپیمایی متشکل از 82 درصد از جهانی ترافیک هوایی.
  • شما می توانید ما را دنبال کنید در twitter.com/iata برای اطلاعیه ها, سیاست, مواضع و مفید دیگر صنعت اطلاعات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im