COVID-19 قرار می دهد بیش از نیمی از سال 2020 مسافر درآمد در معرض خطر

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) منتشر شد به روز رسانی تجزیه و تحلیل نشان می دهد که COVID-19 بحران را ببینید هواپیمایی مسافری درآمد رها $314 میلیارد دلار در سال 2020 55 ٪ کاهش در مقایسه با سال 2019.

در 24 مارس یاتا حدود 252 میلیارد دلار درآمد از دست رفته (-44% در مقابل 2019) در یک سناریو شديد محدودیت های مسافرتی ماندگار سه ماه.

به روز شده در آمار و ارقام منعکس قابل توجهی در تعمیق بحران پس از آن و منعکس کننده پارامترهای زیر:

  • شدید داخلی محدودیت های ماندگار سه ماه
  • برخی از محدودیت در مسافرت های بین المللی فراتر از اولیه سه ماه
  • در سراسر جهان تاثیر شدید از جمله آفریقا و آمریکای لاتین (که در حال کوچک وجود بیماری و انتظار می رود که در کمتر نهفته در مارس تجزیه و تحلیل).

کامل-سال تقاضای مسافر (داخلی و بین المللی) است که انتظار می رود به پایین 48 درصد در مقایسه با سال 2019.دو عنصر اصلی رانندگی این کار عبارتند از:

  • به طور کلی تحولات اقتصادی: جهان به سمت رکود است. شوک اقتصادی از COVID-19 بحران انتظار می رود که در شدید ترین آن در Q2 زمانی که تولید ناخالص داخلی است و انتظار می رود به کوچک شدن 6 ٪ (در مقایسه با تولید ناخالص داخلی کاهش 2 ٪ در اوج بحران مالی جهانی). تقاضای مسافر از نزدیک زیر تولید ناخالص داخلی پیشرفت. تاثیر کاهش فعالیت های اقتصادی در Q2 به تنهایی می تواند به 8% کاهش تقاضای مسافر در سه ماهه سوم.
  • سفر محدودیت: محدودیت های مسافرتی را تعمیق تاثیر رکود اقتصادی بر تقاضا برای سفر است. شدید ترین ضربه است و انتظار می رود در Q2. همانطور که از اوایل ماه آوریل تعداد پروازها در سطح جهانی پایین بود 80 درصد نسبت به سال 2019 در بخش های بزرگ با توجه به شدید سفر از محدودیت های اعمال شده توسط دولت برای مبارزه با گسترش ویروس. بازارهای داخلی می تواند هنوز هم ببینید شروع شکوفایی تقاضا آغاز و در سه ماهه سوم در مرحله اول لغو محدودیت های مسافرتی. بازارهای بین المللی خواهد شد آهسته تر برای از سرگیری آن را به عنوان به نظر می رسد احتمال وجود دارد که دولت ها را حفظ کنید این سفر از محدودیت های دیگر.

“صنعت چشم انداز رشد تیره تر روز به روز. مقیاس بحران باعث تیز V شکل بازیابی بعید است. در واقع از آن خواهد شد یک U شکل بازیابی با مسافرت داخلی آمدن سریع تر از بازار بین المللی است. ما می تواند بیش از نیمی از مسافر درآمد ناپدید می شوند. خواهد بود که یک $314 میلیارد دلار رسید. چندین دولت را به شدت با جدید یا گسترش کمک های مالی اقدامات اما این وضعیت همچنان بحرانی است. شرکت های هواپیمایی می تواند از طریق سوزاندن $61 میلیارد دلار از ذخایر نقدی در سه ماهه دوم به تنهایی. قرار می دهد که در معرض خطر 25 میلیون شغل وابسته به حمل و نقل هوایی. و بدون فوری تسکین بسیاری از شرکت های هواپیمایی نمی خواهد زنده ماندن منجر به بهبود اقتصادی” گفت: Alexandre de Juniac, IATA مدیر کل و مدیر عامل شرکت.

کمک مالی

دولت باید شامل حمل و نقل هوایی در تثبیت بسته است. شرکت های هواپیمایی در هسته یک زنجیره ارزش است که با پشتیبانی از برخی از 65.5 میلیون شغل در سراسر جهان است. هر یک از 2.7 میلیون هواپیمایی مشاغل پشتیبانی 24 بیشتر مشاغل در اقتصاد است.

“کمک های مالی برای شرکت های هواپیمایی امروز باید یک انتقادی سیاست های اندازه گیری برای دولت است. حمایت از شرکت های هواپیمایی را حفظ خواهد کرد حیاتی در زنجیره تامین کار را از طریق بحران است. هر هواپیمایی کار ذخیره شده را حفظ خواهد کرد 24 نفر شاغل. و آن را به شرکت های هواپیمایی مبارزه با شانس بودن دوام کسب و کار آماده است که منجر به بهبود اتصال اقتصاد زمانی که این بیماری همه گیر موجود است. اگر هواپیمایی در حال آماده اقتصادی درد COVID-19 خواهد بود بی ارزش طولانی مدت گفت:” ده Juniac.

یاتا پیشنهاد تعدادی از گزینه های تسکین برای دولتها در نظر بگیرید از جمله:

  • حمایت مالی مستقیم به مسافری و باری حامل برای جبران کاهش درآمد و نقدینگی مربوط به سفر از محدودیت های اعمال شده به عنوان یک نتیجه از COVID-19;
  • واموام تضمین و پشتیبانی برای شرکت های بزرگ بازار اوراق قرضه توسط دولت یا بانک مرکزی. شرکت های بزرگ بازار اوراق قرضه است که یک منبع حیاتی مالی برای شرکت های هواپیمایی, اما واجد شرایط بودن از اوراق قرضه شرکت های بزرگ برای بانک مرکزی پشتیبانی نیاز به تمدید و تضمین شده توسط دولت برای فراهم کردن دسترسی به طیف وسیع تری از شرکت های.
  • کاهش مالیات: تخفیف در مالیات حقوق و دستمزد پرداخت شده به تاریخ در سال 2020 و/یا یک فرمت از شرایط پرداخت برای بقیه سال 2020 همراه با چشم پوشی موقت از بلیط مالیات و دیگر دولت تحمیل عوارض.

جزئیات Alexandre de Juniac سخنرانی

خواندن COVID-19: به روز رسانی ارزیابی تاثیر, 14 مارس (pdf) ارائه توسط برایان Pearce, IATA اقتصاددان ارشد

یادداشت ویراستاران

  • یاتا (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) نشان دهنده برخی از 290 شرکت های هواپیمایی متشکل از 82 درصد از جهانی ترافیک هوایی.
  • شما می توانید ما را دنبال کنید در www.twitter.com/iata برای اطلاعیه ها, سیاست, مواضع و مفید دیگر صنعت اطلاعات است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

بهترین مترجم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesNovagraelf bar 1500buy verified stripe accountCialisbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynayenimilyoner.comtropical tiki oynagünübirlik turlargüvenilir medyumgüvenilir medyumGeri Getirme BüyüsüAdet Kanı Büyüsüen iyi forex şirketleribuca günlükantalya escortOmegleEvde Paketleme İşi gates of olympus oyna