گنبد تضمین تداوم کسب و کار برای مشتریان خود را با پیشرفت به مرکز تماس قابلیت

Category: وب وایر Comments: No comments

شناخت نیاز فوری برای سازمان ها برای حفظ تداوم کسب و کار از طریق زمان بحران جهانی گنبد Teleservices خاورمیانه را پیشگام در برون سپاری مرکز تماس خدمات کار کرده با Avaya خود را شریک قابل اعتماد برای پیشرفته تماس با مرکز و همکاری راه حل برای بهبود آن مرکز تماس قابلیت های. به عنوان BPO شریک به چند شرکت های چند ملیتی در سراسر بخش های حیاتی از جمله, دولت, مالی, خدمات مواد غذایی و آشامیدنی, حمل و نقل و تدارکات و آموزش و پرورش گنبد فناوری ارتقا خواهد اطمینان حاصل شود که مشتری انتقادی خدمات این سازمان تکیه بر آن به ارائه دیدار خواهد کرد افزایش تقاضای مصرف کننده.

“به دلیل اجتماعی فاصله محدودیت در حرکت و به طور کلی نگرانی در این زمان به چالش کشیدن و مصرف کنندگان به طور فزاینده ای وابسته به دیجیتال و تلفنی کانال های پشتیبانی برای دریافت پاسخ به فشار خود را نمایش داده شد. در این زمان هنگامی که ما برون سپاری خدمات حیاتی تر از همیشه ما در گنبد می خواهید برای اطمینان از مشتریان ما که ما را ساخته اند سرمایه گذاری های لازم برای حفظ تداوم خدمات خود را. ما نیز در اینجا برای فعال کردن سازمان است که در حال مبارزه با تاثیر از شیوع بیماری به offload خدمات به مشتریان خود حجم کار به ما گفت:” سجاد حامد, گروه سر – فروش و بازاریابی گنبد.

گنبد ارائه خدمات خود را از چندین تماس با مراکز واقع در سراسر امارات متحده عربی. زمانی که اقدامات دولت برای جلوگیری از گسترش ویروس به نام برای کاهش ظرفیت در این سایت این شرکت در پاسخ همکاری با Avaya به اهرم آن ارتباطات راه حل های توانمند سازی از راه دور مرکز تماس قابلیت انتقال بیش از 450 عوامل به کار از خانه ترتیبات. این مقیاس بزرگ مهاجرت نیروی کار بود ماهرانه تسهیل Avaya در یک ماده از روز. “با تشکر از سریع سرعت اجرای امکان پذیر شده توسط Avaya ما قادر به حفاظت از کارکنان خود را قادر می سازد آنها را به امن ماندن و کار از خانه بدون تأثیر تجربه برای مشتریان ما مشتریان که در ادامه به دریافت یک در کلاس جهانی خدمات پشتیبانی” گفت: حمید.

به عنوان این عوامل همچنان به لذت بردن از دسترسی به تمام ویژگی های عملیاتی از جمله صدا, ایمیل چت, داشبورد CRMs, ضبط تماس, گزارش و نظارت بر کیفیت سیستم های گنبد توانسته است به بیش از سطح خدمات اهداف با وجود بالاتر از نرمال حجم تماس.

ستایش سرعت و انعطاف پذیری حمایت خود را از سازمان دریافت شده از Avaya, حمید گفت: “همکاری ما با Avaya گسترش بیش از 20 سال ما را به غرور بسیار زیاد در ادامه به همکاری در حوزه های مربوط به مردم روند و فن آوری در نهایت اطمینان حاصل شود که گنبد متعدد مشتریان شرکت های بزرگ در سراسر متعدد جغرافیای و صنایع نهفته است در دریافت world-class, پشتیبانی, با وجود چالش های بی سابقه ای.”

Fadi Hani, معاون رییس جمهور – خاورمیانه و آفریقا و ترکیه Avaya افزود: “اهمیت تداوم کسب و کار برای سازمان هایی مانند گنبد به ما گسترده تر از جامعه نمی تواند درک شود. با طیف گسترده ای از قابل توجه مشتریان صاف تحویل گنبد خدمات تضمین می کند که مصرف کنندگان قادر به دسترسی به اطلاعات درست زمانی که آنها به آن نیاز ضروری در زمان سفر کاهش. ما از گنبد برای ادامه اعتماد ما فن آوری و آماده برای کمک به با این حال ما می توانیم.”

در مورد گنبد Teleservices
گنبد Teleservices است خاورمیانه پیشگام در برون سپاری خدمات پشتیبانی ارائه شده به کسب و کار به خصوص برون سپاری مرکز تماس خدمات پس از تاسیس اولین برون سپاری مرکز تماس مرکز در منطقه است. که مقر آن در دبی, امارات متحده عربی گنبد بوده و ارائه فن آوری فعال برون سپاری کسب و کار راه حل های پشتیبانی به برخی از جهان و منطقه بزرگترین شرکت ها در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا از سال 1999. محدوده خدمات ما از omnichannel تجربه مشتری مدیریت برای تماس با مرکز مشاوره, تجزیه و تحلیل, آموزش و نیروی انسانی راه حل. با گروه ما نیروی کار از بیش از 1200 کارکنان ما ارائه می دهیم پشتیبانی چند زبانه در سراسر تقریبا تمام صنایع.

برای کسب اطلاعات بیشتر: www.cupolagroup.com

در مورد Avaya
کسب و کار ساخته شده است در تجارب آنها ارائه و هر روز میلیون ها نفر از کسانی که تجربه های ساخته شده توسط Avaya (NYSE: AVYA). برای بیش از یک صد سال ما فعال سازمان در سراسر جهان برای برنده شدن – با ایجاد ارتباطات هوشمند تجربه برای مشتریان و کارکنان. Avaya می سازد باز همگرا و راه حل های نوآورانه به منظور افزایش و تسهیل ارتباطات و همکاری در ابر فرض و یا ترکیبی از هر دو. خود را به رشد کسب و کار ما در حال متعهد به نوآوری مشارکت و بی امان تمرکز بر روی آنچه که در آینده. ما فن آوری شرکت شما اعتماد برای کمک به شما ارائه تجارب است که مهم است. دیدار ما در www.avaya.com.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه

این سند شامل برخی از “اظهارات به جلو نگاه.” تمام اظهارات دیگر از اظهارات واقعیت تاریخی هستند “به دنبال” اظهارات برای مقاصد ایالات متحده فدرال و ایالتی قوانین اوراق بهادار. این اظهارات ممکن است شناسایی با استفاده از رو به جلو به دنبال اصطلاحات مانند “پیش بینی” “ايمان” “ادامه” “می” “برآورد” “انتظار” “قصد,” “مه” “ممکن است” “ما چشم انداز” “طرح” “بالقوه” “مقدماتی” “پیش بینی” “باید” “را” و یا “می” و یا منفی آن و یا تغییرات دیگر آن و یا مقایسه اصطلاحات. این شرکت بر اساس این اظهارات به جلو نگاه در آن زمان انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی. در حالی که این شرکت معتقد است که این انتظارات مفروضات برآورد و پیش بینی های معقول هستند چنین اظهارات به جلو نگاه تنها پیش بینی و شامل خطرات شناخته شده و ناشناخته و عدم قطعیت که بسیاری از آنها خارج از کنترل خود. عوامل مورد بحث در این شرکت در گزارش سالانه در فرم 10-K و پس از آن گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q زمینه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (از “SEC”) موجود در www.sec.gov و ممکن است باعث شود این شرکت نتایج واقعی عملکرد و دستاوردها به اختلاف مادی از هر آینده نتایج عملکرد و دستاوردهای بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. شرکت شما اخطار می دهد که لیستی از عوامل مهم گنجانده شده در این شرکت براده SEC ممکن است حاوی تمام مواد عواملی که برای شما مهم هستند. علاوه بر این در نور از این خطرات و عدم قطعیت مسائل مورد اشاره در اظهارات به جلو نگاه موجود در این آزادی مطبوعات ممکن است در واقعیت رخ می دهد. این شرکت متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر به دنبال بیانیه به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت به جز به عنوان در غیر این صورت توسط قانون مورد نیاز.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>