Danya شیا و Bryan J Noel قلم استراتژیک-بهنگام کتاب با عنوان “رادیکال مشتری همدلی: مقدمه ای بر همدلی چارچوب روش”

Category: وب وایر Comments: No comments

هدف از این کتاب است که به انقلابی در راه شما انجام بازاریابی! شما فکر می کنم سریع تر آماده تر اند مشتریان بیشتر و بیشتر موثر است ، این کتاب نوشته شده است برای مسئول مبتنی بر ارزش شرکت است که باید اذعان واقعی نیاز مصرف کننده و قرار دادن قلب و روح خود را به انجام برسانند که باید با حرفه ای و بهره وری. شما بهتر بازاریاب هنگامی که شما در پایان این کتاب است. به شما خواهد آموخت که چگونه به تعریف ایده آل خود را تجربه مشتری; درک اهمیت طرز فکر مشتری در خرید متفاوت مراحل و افزایش استراتژی بازاریابی خود را تمرکز و اثربخشی.

کشف خوبی تحقیق چشم باز و با دقت مهندسی بازاریابی چارچوب Danya شیا و Bryan J Noel با حمایت از کتاب خود را “رادیکال مشتری همدلی: مقدمه ای بر همدلی چارچوب روش” به عنوان آنها در حال حاضر آن را در این Mar 14, 2020 – Mar 15, 2020 در سال 2020 توسان جشنواره کتاب و یا خرید شومیز کپی از آن را در آمازون و یا در وب سایت رسمی خود را در اینجا در https://www.fervorworks.com/book.
 
 
رادیکال مشتری همدلی: مقدمه ای بر همدلی چارچوب روش
نویسنده | Danya شیا & Bryan J Noel
ناشر | کتاب کودک
| تاریخ انتشار اکتبر 24,2019
نوع | کسب و کار و پول
ISBN-13 | 978-1543983166
شومیز | قیمت $79.99
 
 
در مورد نویسندگان

Danya شیا من معتقد گسترده بهبود همدلانه شایستگی در کسب و کار و رهبری سازمانی را تضمین شاد و سالم در آینده برای همه ما است. به عنوان متعهد همدلی قهرمان رضایت از تسهیل صلاحيت توسعه در جلو فکر کردن بنیانگذاران و رهبران که می خواهند به ساخت قابل توجه سازمان ها و احساس بزرگ در مورد انجام آن است. شیا رهبری و تدریس در همدلی در کسب و کار کسب و کار مدرن و طراحی را به دست آورده او را به رسمیت شناختن توسط اورلاندو مجله کسب و کار به عنوان یکی از دوازده اقتصادی تعویض بازی و یک مجله کسب و کار زنان که به معنی کسب و کار و بالا 40 زیر 40. او در FOX35, PBS NEWS13 و در اورلاندو سنتینل.

Bryan J نوئل است یک نام تجاری متمرکز و فرایند محور فروش و مدیریت مشاور با تجربه اطلاع رسانی به رفتن به بازار قصد دارد در اوایل مرحله رشد شرکت و راهبردهای جهانی با نام تجاری خلاق اعدام. با تجربه حرفه ای در سمت مدیریت خلاق, مشاوره و موسس نقش برایان یک همدلانه به رهبر میل به دیدار و بیش از اهداف سازمانی. برایان با همکاری بیش از 150 سازمان ها از جمله سرطان آمریکا Ogilvy و مادر حسن نیت آبی صلیب آبی سپر در تلاش برای طراحی استراتژیک توصیه هایی که با اهداف سازمانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>