تبعیض در مدارس – تالار رنگین کمان بند

Category: کیو نیوز Comments: No comments

سابق کاتولیک مدرسه, دانشجو, بن Dudman می گوید وضعیت بدتر شده برای LGBTIQ+ دانش آموزان پس از اسکات موریسون با تاخیر و وعده های خود را به آدرس تبعیض در مدارس. تنها پشتیبانی از بن با تجربه در شش سال از کاتولیک تحصیل در آمد و در قالب یک جفت از رنگین کمان بند.

بن Dudman یک دانشجوی حقوق در دانشگاه تاسمانی. او با حضور در یک مدرسه کاتولیک در لانسستون. او یک مدافع پرشور برای LGBTIQ+ برابری و عدالت اجتماعی است.

تبلیغات

در ماه مارس این سال قانون استرالیا کمیسیون اصلاحات بی سر و صدا لگد آن گزارش به تبعیض علیه LGBTIQ+ دانش آموزان در ایمان مبتنی بر مدارس به سیاسی طولانی چمن.

اسکات موریسون وعده داده شده در سال 2018 به قانونگذاری در مقابل آن تبعیض است. وعده خود را خنثی یک واکنش جامعه. پس از این موضوع متوقف شد و به عناوین نخست وزیر تصمیم خود وعده می تواند صبر کنید. او در حال حاضر می گوید مجلس به مسئله پس از عبور از تبعیض مذهبی ، که بدان معنی است که پس از انتخابات است.

این کناره گیری از مسئولیت بر تبعیض و تعصب و نفرت با آن مواجه هستند LGBTIQ+ دانش آموزان در مدارس مذهبی. متاسفانه این وضعیت برای بسیاری از این دانش آموزان است و بدتر از ازدواج برابری رای در سال 2017.

برابری ازدواج کمپین

ازدواج برابری بحث ثابت وحشیانه برای LGBTIQ+ مردم در ایمان مبتنی بر سیستم آموزش و پرورش. رهبران مذهبی برپا هیچ انتخاباتی حتی در مدارس.

بسیاری از استرالیایی ها به عهده گرفت که پس از موفقیت رای بله این کلیسا را تبدیل به پذیرش بیشتر. متاسفانه دانش آموزان در ایمان مبتنی بر مدارس می گویند که مخالف رخ داده است. از طریق تماس با ما در مدارس کاتولیک من شنیدن در مورد اسقف بسته شدن LGBTIQ+ پشتیبانی گروه. من می شنوم از LGBTIQ+ معلمان ترس به فاش کردن آنها متاهل هستند و یا کودکان. همچنین در برخی از مدارس و من می شنوم از LGBTIQ+ دانش آموزان مراجعه کننده به کشیش بیش از تمایلات جنسی خود را.

مشابه گزارش نشأت گرفته از دیگر مبتنی بر ایمان مدارس.

به نظر می رسد که پس از از دست دادن حق تعیین می کند که آیا LGBTIQ+ مردم می تواند ازدواج بعضی از اسقف ها و کشیشان تصمیم به افزایش تضاد برای LGBTIQ+ مردم در این موسسات آنها را کنترل.

چون من زندگی می کنند در تاسمانی من عمدتا شنیدن از حوادث در اینجا. اما تاسمانی ضد تبعیض در قانون فراهم می کند استرالیا قوی ترین حمایت برای LGBTIQ دانش آموزان و معلمان در ایمان مبتنی بر مدارس است. من از ترس برای دانش آموزان و معلمان در کشورهای دیگر است که با ارائه یک شبیه قانونی ایمنی net.

علاوه بر این اگر فدرال مذهبی لایحه عبور از آن خواهد شد به عنوان یک چراغ سبز برای حتی بیشتر تبعیض است.

من می دانم که از سال های مدرسه و آسیب های این جنگ خاموش در LGBTIQ+ مردم می تواند انتقام.

تبعیض در مدارس

من متوجه شدم که همجنسگرا بود در سن 14 سالگی در حالی که حضور در یک مدرسه کاتولیک. که در مدرسه آموخته است که همجنسگرایی یک عمل شنیع. وجود دارد هیچ جایی برای همجنسگرا مردان در جهان به عنوان مدرسه من آن را توصیف کرد. من می توانید ببینید دو گزینه. من می توانم وانمود کردن دگرجنسگرایی — ازدواج با یک زن, پدر, فرزندان, و شاید مخفیانه برآوردن من حسرت توسط دزدکی امور با مردان — و یا من می تواند پایان زندگی من است.

با جا به نوبه خود برای پشتیبانی یا مشاوره در من باقی مانده مستور ترس و محزون تا آستانه خروج من از کاتولیک سیستم آموزش و پرورش. در دانشگاه, من کشف کرد که جهان در یک محل متفاوت به آنچه که من در مدرسه آموخته بود. آن می تواند استقبال و فراگیر. آن را نیز می تواند ارائه پشتیبانی چیزی است که من در نهایت در بر داشت.

تبلیغات

قبل از آن تنها حمایت از من تا کنون دریافت کرده درون مدرسه کاتولیک سیستم از یک زن که هرگز می دانستم که آنچه او برای من.

سالانه پایان سال توده جماعت دانش آموزان و کارکنان و پدر و مادر جمع شده بودند برای شنیدن وعظ از اسقف اعظم. من فارغ التحصیل به عنوان برابری ازدواج کمپین گرم می شود بنابراین هر کس می رود اسقف اعظم به موعظه در تمایلات جنسی. اسقف اعظم جولیان Porteous را نا امید نیست. اما به عنوان او به صحبت می کنند, من انداخت سراسر تریبون به ارکستر گودال.

بند رنگین کمان

در آنجا متوجه شدم من سابق گروه معلم مهربان و ملایم, لزبین, نشستن با پشت او تبدیل به اسقف اعظم. او عینک یک جفت از رنگین کمان بند باقی ماند و با او دوباره تبدیل به جولیان Porteous برای تمام آدرس.

او بند درخشید مانند یک فانوس دریایی که در سراسر تاریک و ظالمانه ،

من در نهایت دیدم امید.

او هرگز نمی دانستند اما در روز آخر به عنوان یک مدرسه کاتولیک دانشجویی که زن به من بزرگترین حمایت از من تا کنون دریافت شده به عنوان عجیب و غریب ،

در آن لحظه من متوجه شدم وجود دارد یکی دیگر از مسیر رو به جلو برای من. من احساس قدرت و من می دانستم که من می تواند زندگی من به عنوان یک مرد همجنسگرا.

پشتیبانی برای دانش آموزان

زمانی که کلیسا می آموزد که همجنسگرایی یک عمل شنیع دانش آموزان نمی رسیدن زمانی که آنها نیاز به. و هنگامی که آسیب پذیر دانش آموزان در سکوت رنج می برند بیش از حد بسیاری به سادگی نمی توان آن را به بزرگسالی است.

به جای LGBTIQ+ دانش آموزان نیاز به دانستن آنها می توانید صحبت کردن با کارکنان آموزش دیده و حمایت از کارگران خود را در مورد جنسیت و تمایلات جنسی.

آنها باید از این فرصت برای پیوستن به گروه همتايان و احساس تأیید توسط خود مدرسه جوامع است. آنها نیاز به دیدن امید و شادی و تکیه بر غیر عمدی اجمالی رنگین کمان بند.

من مصمم هستم برای کار با دیگران برای انجام همه من می تواند به نوبه خود کاتولیک و دیگر مبتنی بر ایمان مدارس اطراف معکوس زمان کلاس درس فرهنگ و جنگ برای پایان دادن به تعصب و تبعیض که مانع آموزش و پرورش از ده ها هزار جوان استرالیایی اجازه می دهد تا LGBTIQ+ مردم در ایمان مبتنی بر مدارس برای زندگی و یادگیری با همان حس ایمنی و احترام به دیگر استرالیایی.

به همین دلیل من یک طومار خواستار یک تحقیق پارلمانی به درمان LGBTIQ+ دانش آموزان و کارکنان در ایمان مبتنی بر مدارس است.

LGBTIQ+ دانش آموزان نمی توانید صبر کنید تا بعد از انتخابات. آنها نمی توانید صبر کنید برای استرالیا قانون اصلاحات کمیسیون به موضوع گزارش آن است.

ما نمی توانیم صبر کنید تا زمانی که یک دانش آموز می گیرد زندگی خود را.

ما نیاز به اقدام در حال حاضر.

امضای طومار در اینجا


ما را دنبال کنید در Facebook به صورت منظم به روز رسانی در آخرین محلی و ملی LGBTIQA+ امور جاری جامعه مسائل سرگرمی و بیشتر. فراموش نکنید که ما جدید QNews زنده Facebook حوادث زندگی می کنند.

برای آخرین, لزبین, گی, bisexual, transgender, دو جنسیتی و عجیب و غریب (LGBTIQ) اخبار در استرالیا, بازدید qnews.com.au. ما آخرین مجلات و یا پیدا کردن ما در Facebook, Twitter, Instagram و یوتیوب.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>