eSports منفجر از 1 ٪ به 35 ٪ از بازی های آنلاین سهم بازار با توجه به COVID-19

Category: وب وایر Comments: No comments

2020 – سال اجتماعی فاصله یک تعلیق از رویدادهای ورزشی و 3 میلیارد نفر روی زمین افتاده. این COVID-19 pandemic فرستاده است بسیاری از جهان اقتصاد به سقوط آزاد ترک میلیون ها نفر بیکار و نامشخص از آنچه در پیش روست. یک بخش است که بعید است به تحمل فشار از این بیماری همه گیر است که قمار آنلاین و در درون آن eSports بازار است.

eSports یا رقابتی بازی های ویدیویی در حال افزایش است تقاضا برای شرط بندی در نتیجه مسابقات و یا بازی های فردی. کسانی که در خانه هستند و بیشتر بازی های ویدئویی و کسانی که می خواهید به تماشای در حال تنظیم در مرتبه. کشش محبوب eSports جریان سایت اعلام بینندگان بود تا 31 درصد در ماه مارس به تنهایی.

قبل از همه گیر
قبل از همه گیر eSports مسابقات را پر کنید عظیم در عرصه مانند Madison Square Garden. بازی های ویدئویی متعصب حضور در ده ها هزار نفر برای تماشای علاقهمندان به آن را از نبرد در Call of Duty: Modern Warfare, لیگ از افسانه, یا سرپرستی. این فیزیکی حوادث ممکن است لغو شده اند اما با توجه به eSports’ دیجیتال, طبیعت, بخش عمده ای از حوادث را منتقل به جهان آنلاین.

برخی از بزرگترین بازی ها در eSports جهان در حال حاضر به عقب رفته آنلاین. سرپرستی مسابقات لیگ آغاز شده و از آن زمان League of Legends فقط یک هفته به انتقال.

سقوط معمولی شرط بندی های ورزشی
عدم وجود کل از “متعارف ورزش” و بسته شدن از زمین های مبتنی بر قمار است و محور بسیاری به دنبال سرگرمی در جای دیگر. یک فرصت بزرگ برای توسعه داده شده است به eSports جهان است. این می تواند باشد که COVID-19 توسط کاتالیزور این صنعت نیاز به حرکت به جریان اصلی.

به دلیل Coronavirus اثر شرط بندی ورزشی صنعت دیده می شود کاهش حجم در حدود 80 درصد است. یک “حمام خون” با توجه به برخی خوشبختانه eSports پله تا برای پر کردن جای خالی. شرط بندی روی eSports بود یک بار چیزی خوب و حاشیه, اما به لطف وضعیت فعلی معمولی ورزشی bettors در حال تبدیل شدن به آن را برای خود حل کنند.

بزرگ نام سایت های شرط بندی مانند Betway غارت.شرط و DraftKings همه ارائه wagers در eSports حوادث. قبل از همه گیر eSports شرط اختصاص تنها 1% از بازار امروز آن را به 35٪. مت Kalish از بنیانگذاران DraftKings آمریکای شمالی گفت: “به خصوص در حال حاضر با این نوع خرابی با ورزش eSports با تشدید و تبدیل شدن به شماره یک ارائه در DraftKings”. او افزود که eSports مسابقات 20 برابر بیشتر محبوب در حال حاضر از آنها قبل از این مستند.

آینده از eSports
هیچ کس نمی داند چه مدت COVID-19 اپیدمی خواهد داشت و یا چه مدت اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود در محل. این عدم اطمینان منجر به یک افزایش شدید در قمار آنلاین اپراتورها به دنبال ترکیب eSports به پرتفوی خود را. کارآفرینان الهام گرفته شده است به نگاهی به راه اندازی eSports شرکت ها به استفاده

شریک مدیریت از سریع دریایی ران مندلسون معتقد است که زمان را به حرکت به eSports در حال حاضر. خود شرکت های بزرگ خدمات مشورتی است که کار با مشتریان در شرط بندی آنلاین جهانی برای بیش از 22 سال دیده می شود سراسیمگی از سوالات در مورد این بخش بیش از چند هفته گذشته است.

“eSports شده است و به سمت جریان اصلی برای 12 ماه اما من فکر می کنم در حال حاضر زمان برای درگیر شدن. ما شاهد افزایش درخواست از مشتریان برای راه اندازی eSports شرکت ها و یا درخواست برای مجوز که اجازه خواهد داد که آنها را به کار گیرند leglly مجوز eSports شرط بندی سیستم عامل است.”

“کسانی که می خواهند به ماندن بگیرید پیش نیاز برای پاسخ به نیاز رو به رشد به صورت آنلاین و مجازی, سرگرمی. کسانی که لذت بردن از موفقیت را انتخاب کنید یک صنعت است که می تواند آب و انواع طوفان – مانند eSports,” او اضافه شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>