هر کس صحبت کردن در مورد… حریم خصوصی

Category: وب وایر Comments: No comments

حریم خصوصی شده است هرگز بیشتر بالای ذهن جهانی بازاریابان. یک بررسی اخیر از ردپای دیجیتال حکومت تبادل اعضای مکان های حفظ حریم خصوصی برای اولین بار در میان اولویت های خود را در این سال است. به عنوان GDPR طول می کشد نگه دارید در اروپا و کشورهای دیگر در سراسر جهان شده اند ، با توجه به اقتصاد وجود دارد در حال حاضر قوانین حفظ حریم خصوصی در بیش از 120 کشور در سراسر جهان از ژاپن به کنیا. در این زمینه آن را هیچ جای تعجب است که ردپای جهانی حریم خصوصی نقشه که نگه می دارد آهنگ از قانون حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان یکی از ما بیشترین دانلود قطعه از محتوا در سال گذشته است.

یکی از قوانین حفظ حریم خصوصی است که بازاریابان و ردپای سیاست و حمایت از تیم رفته اند و نگه داشتن یک چشم نزدیک است, تجدید نظر اتحادیه اروپا را ePrivacy مقررات اغلب با نام مستعار ‘قانون کوکی’.

این قطعه از قانون معرفی کوکی آگهی ها در اروپا از چند سال پیش و بعد از آن تکرار است به احتمال زیاد کمتر مخل.

سیاستگذاران در بروکسل بوده است بحثهای داغ در طول سه سال گذشته در مورد آنچه که دقیقا باید تغییر کند و تا چه حد این قوانین جدید باید بروید و بحث به مراتب بیش از.

یک پیشنهاد جدید ارسال امواج از طریق بروکسل (و فراتر از آن) آن را به عنوان باز یک فصل جدید در مذاکرات است. با وجود تماس های از پارلمان اروپا به صورت سختگیرانه تر اعمال محدودیت بر کوکی ها و انتقالها آخرین پیشنهاد از شورای اتحادیه اروپا (که از نمایندگان دولت های ملی که همچنین به تصویب لایحه) می تواند باز کردن راه برای برخی از انواع داده ها جمع آوری می شود توسط انتقالها بدون رضایت کاربر.

این است که خروج قابل توجهی از بحث تا کنون که اغلب متمرکز بر نیاز برای کاربران به کلیک بر گزینه “موافقم” قبل از کوکی ها می تواند قرار گیرد.

کوکی ها, پیکسل و دیگر انواع ردیاب هستند یک راه کلیدی برای جمع آوری داده های مورد استفاده برای تبلیغات هدفمند. بازاریابان انجام کسب و کار در اروپا در حال حاضر احساس تاثیر جدید قوانین حریم خصوصی شده اند که منجر به سقوط انتخاب کردن در نرخ و حرکت از مرورگرهای اصلی (به عنوان مثال Google Chrome) برای شروع تدریجی کوکی مبتنی بر ردیابی است.

اما تجدید نظر ePrivacy مقررات برای مدت زمان طولانی دیده شده است توسط بسیاری به عنوان یک بیشتر ابر تیره در اطراف گوشه امیدوار کننده محدودیت های اضافی در مجموعه ای از داده های مورد استفاده برای سوخت و تبلیغات آنلاین.

آخرین بحث ها در بروکسل ممکن است ارائه یک بارقه امید برای تبلیغ شده اند که از ترس بدترین – اما آیا این پایان داستان است. هنوز هم وجود دارد بسیاری از با نفوذ سیاستگذاران هستند که به احتمال زیاد به مخالفت با پیشنهاد جدید و هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از هشدارهای است که می تواند به جلوگیری از تبلیغ از گرفتن اطلاعات مورد نیاز آنها به طور موثر اندازه گیری و هدف تبلیغات است.

به عنوان ePrivacy شده است پیشرفت از طریق قانونی اتحادیه اروپا در روند WFA شده است مشغول ملاقات با سیاستگذاران و پیشرو وکالت را به نقطه نظر تبلیغ به ePrivacy بحث ما بر اساس موقعیت و اصلاحات در فایل.

ما نیز های به روز رسانی منظم با WFA سیاست عمل و کار با WFA ePrivacy نیروی کار برای توسعه مواضع اصلاحات توسعه استراتژی و هماهنگ با تبلیغات گسترده تر میباشد. بعدی نیروی کار جلسه برنامه ریزی شده برای ماه مارس 10th.

برای یک نمای کلی از WFA کار در ePrivacy اتمام آخرین وبینار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>