به سرعت در مسیر سفر به فرودگاه به مردم می گویند در لاگاردیا AirTrain پروژه

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

در ماه اوت مسافران پرواز به فرودگاه لاگاردیا برداشت توشه خود را و پس از آن رخ داد که از پا برای عرق خیس پیاده روی در سراسر گراند سنترال پارک وی به Ditmars بلوار جایی که آنها درگیر جنگ با یکدیگر برای سواری به منهتن.

خوش آمدید به شهر نیویورک است.

ساخت و ساز فرودگاه و آب و هوا ناشی از تاخیر شد و به سرزنش با توجه به قدرت پورت. اما شما همچنین می تواند سرزنش عدم برنامه ریزی شهری.


رسیدن به تقریبا هر فرودگاه خشن است.

نیوآرک حداقل دو قطار یا اتوبوس از قدرت پورت ترمینال اتوبوس در 42nd Street.

سفر به JFK از طریق stop-and-go ترافیک در کمربند پارک وی و یا مخوف وان Wyck بزرگراه برگ رانندگان white knuckles.

اگر چه آن است که نزدیک به منهتن لاگاردیا به نظر می رسد به نوعی بیشتر از راه دور.

M60 اتوبوس می تواند شما را به لاگاردیا–در نهایت.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن مقایسه با که در فرودگاه به یک کشور جهان سوم.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو زده در یک راه حل مشابه به AirTrain به JFK ساخته شده بود که در سال 1998 با وجود جامعه مخالف است. که تراموا کاهش داد بیشتر از ترس از پرواز های از دست رفته و اگر چه هزینه آن کمی بیشتر, آن را هنوز هم ارزان تر از تاکسی.

بنابراین این امر که چه کار کرده برای مسافران پرواز از جنوب ازن پارک نیز کار می کند برای روح فقیر کوه پیمایی از طریق شمال ملکه در طول روز سگ از تابستان گذشته.

کومو را 2 میلیارد دلار برای ساخت طرح مشابه مردم تکان دهنده که می تواند مسافران را از Willets نقطه Long Island Rail Road و 7 قطار متوقف می شود به Midtown به نظر می رسد مانند راه راست رو به جلو است.

یک مسافر می تواند هاپ قطار در 34th Street-هادسون متری و با توجه به پورت مقامات تخمین می زند در ترمینال در نیم ساعت. این طرح را کاهش ترافیک است که برای محیط زیست خوب و خوب برای پژمرده مسافران به این شهرستان است.

نه هر کس موافق است; گروه های محله و حمل و نقل تحلیلگران برخی از یادداشت ها در این طرح است.

آنها می گویند که بیشتر straphangers بیش از در حال حاضر تراکم 7 خط را افزایش می دهد سفر در زمان. این لاگاردیا AirTrain شروع دورتر از مرکز شهر از زمان مسیرهای اتوبوس به فرودگاه و هزینه بیش از حد بالا است.

وجود دارد و نزدیک به 50 برنامه های جایگزین مانند ساختمان از N خط و یا افزایش اتوبوس.

اداره هوانوردی فدرال است که سوار بر محیط زیست, نقد و بررسی را نادیده گرفته است کسانی که پیشنهادات. در واقع, شده است وجود دارد کمی ورودی از هر کسی که خارج از قدرت پورت یا فرمانداری.

ملکه Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز شروع به پریدن کرد ، او سوال این تصمیم بالا بردن مخاطرات سیاسی در مورد این مسئله.

آن را نمی شود این راه. این JFK AirTrain مشابه مواجه شده مقاومت بیش از بودجه و جامعه تاثیر است. اما از آنجا که محله و حمل و نقل تحلیلگران داده شد خود را می گویند این پروژه جلو رفت. تراموا پیش بینی شده بود به حرکت 4 میلیون مسافر در سال, اما آن را در حال حاضر شاتل بیش از دو برابر است که از خارج از ترمینال.

فرماندار و FAA باید اجازه دهید مردم خود را می گویند و توضیح خود را در فرایند تصمیم گیری در صورتی که می خواهید این طرح را از طریق رفتن به سرعت است. در غیر این صورت ما می تواند به دنبال در پرونده های حقوقی و تاخیر طولانی که منجر به فقط بیشتر gridlock در ترمینال.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>