گیمیفیکیشن بازی تعویض برای کسب و کار به عنوان آنها تحت انتقال دیجیتال به دیجیتال جدید عادی

Category: وب وایر Comments: No comments

Q2E (تلاش برای اکسل) امروز اعلام کرد که آنها اعطا شده است دوم خود را در ایالات متحده ثبت اختراع در منطقه از gamification. این ثبت اختراع جدید است به خصوص به موقع به شرکت های در حال دست و پنجه نرم کردن با چگونه به سرعت خود را به دیجیتال تغییر و تحول سفر به دیجیتال جدید طبیعی است.
 
“انتقال دیجیتال آهسته بوده است به نفوذ بسیاری از کسب و کار به دلیل آن رانده شده است توسط رهبران به عنوان بالا به پایین استراتژی” گفت: Q2E بنیانگذار ماهش رائو. “اما تحول واقعی تنها زمانی اتفاق می افتد که هر کس در این سازمان مشغول است و سرمایه گذاری و گیمیفیکیشن است راه ایده آل برای انجام این کار است. Gamification درگیر هر دو عقل و احساسات و انگیزه مردم از طریق پاداش و به رسمیت شناختن. آن است به خصوص موثر با کنترل از راه دور تیم است که البته بالای ذهن میلیون ها نفر از کسب و کار امروز است.”
 
رائو همواره معتقد به ارزش gamification به عنوان یک ابزار برای تغییر رفتار. او اعمال خود را برای اولین gamification ثبت اختراع در سال 2013 و در حال حاضر دارای 16 متحده و بین المللی ثبت اختراعات به طور کلی. این آخرین ثبت اختراع را پوشش می دهد ویژگی های گسترش یافته از جمله توانایی به جلو و داده ها را از برنامه های شخص ثالث مانند CRM مهندسی فروش و عملیات پس از آن که می تواند در جمع آوری و محاسبه امتیاز. مدیران و مدیران می توانید نقاط جایزه بر اساس زمان واقعی و معنی دار داده. این Q2E پلت فرم همچنین شامل رهبران قابلیت است که به صورت خودکار و قابل تنظیم و یک دولت الگوریتم است که باعث می شود آن را آسان برای مدیران به تغییر معیار به عنوان شرایط را تغییر دهید.
 
این ثبت اختراع را پوشش می دهد ویژگی های گسترش یافته از Q2E موجود gamification ثبت اختراع از جمله توانایی به جلو و داده ها را از برنامه های شخص ثالث مانند CRM و مهندسی عملیات برنامه های کاربردی و…. که پس از آن می توان در جمع آوری و محاسبه امتیاز. مدیران/مدیران می توانید نقاط جایزه بر اساس زمان واقعی و معنی دار داده. Q2E پلت فرم همچنین شامل رهبران قابلیت است که به صورت خودکار و قابل تنظیم و یک دولت الگوریتم است که باعث می شود آن را آسان برای مدیران به تغییر معیار به عنوان شرایط را تغییر دهید.
 
مورد در نقطه,
یکی از Q2E مشتریان شاهد نتایج چشمگیر با استفاده از گیمیفیکیشن. چند ماه پس از اجرای Q2E این فورچون 100 شرکت کشف کرده اند که کارکنان بسیار کارآمد تر و موثر تولید با کیفیت بالاتر کار می کنند. در واقع آنها آنقدر انگیزه gamified رقابت است که بسیاری از آنها فعالانه کار بر روی اهداف خود را فراتر از وظایف عادی به منظور جمع آوری امتیاز.
 
مصاحبه فرصت
در علاوه بر این به بسیاری از اختراعات رائو نیز نویسنده از “دونده جلو: دامان رقابت خود را با 10 بازی در حال تغییر استراتژی برای کل کسب و کار تحول است.”
 
به برنامه مصاحبه با ماهش رائو تماس الن Pensky در [email protected]eting.net یا 925.699.7921
 
در مورد Q2E
Q2E یک ابر مبتنی بر پلت فرم است که کمک می کند تا شرکت های خود را انتقال دیجیتال سفر به دیجیتال جدید طبیعی است. خود نرم افزار به عنوان یک سرویس هدایت سفر™ پلت فرم ها و راه حل های هماهنگ و الکترونیکی کردن فرآیندهای برای رانندگی بهتر نتایج. پلت فرم نیز شامل gamification به تعامل با اعضای تیم فکری و عاطفی پرورش کار تیمی و تقویت رفتارهای مطلوب.
 
Q2E راه حل ها در حال استفاده برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است که فرآیندهای پیچیده و تعاملات از جمله onboarding همکاران و مشتریان محصولات راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی و incenting فروشندگان.
 
 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>