پانزده سناتور دموکرات اندرز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای تنبل پیشرفت در راه آهن تونل بین نیویورک و نیوجرسی محور به اصطلاح دروازه برنامه از پروژه های زیربنایی در بحرانی حمل و نقل شریان.

در نامه دوشنبه دموکرات ها از هشت متحده در امتداد شمال شرقی راهرو خواست فدرال اجرایی راه آهن مدیر رونالد Batory می گویند هنگامی که این بخش را تکمیل بررسی های زیست محیطی مورد نیاز برای پیشبرد جدید رودخانه هادسون تونل برآورد هزینه $11.3 میلیارد دلار است. آنها گفتند: Batory تا به حال ارائه نشده زمان اضافی جزئیات پس از یک ماه جولای سنا شنوایی زمانی که او گفت که آن را می تواند یک سال دیگر برای تکمیل مراحل باقی مانده از بررسی.

“تاخیر بیشتر در معرض خطر خاموش کردن یک یا هر دو موجود 110-سال-تونل—که می تواند ویرانگر به ما ترکیبات تهدید امنیت عمومی و به طور بالقوه باعث آسیب غیر قابل برگشت به منطقه ای ما و اقتصاد ملی گفت:” سناتور از جمله رهبر اقلیت چاک شومر از نیویورک, Richard Blumenthal کانکتیکات و الیزابت وارن ماساچوست.


تماس برای پیشرفت است آخرین flareup در نبرد در حال اجرا در طول برنامه به تعمیرات اساسی راه آهن و پل زیرساخت اتصال نیویورک و نیوجرسی. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گفت: این کشورها مسئول هر دو بودجه و تاخیر از چند میلیارد دلاری پروژه در حالی که منتقدان را متهم به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آهسته راه رفتن پیشرفت های که به طور مستقیم در خدمت ترکیبات دموکراتیک در احزاب ،

این راه آهن در لینک زیر رودخانه هادسون حیاتی است برای مسافران در نیوجرسی حمل و نقل و Amtrak شمال شرقی راهرو شلوغ ترین و سود آور ترین در ایالات متحده مسیر با بیش از 800,000 روزانه مسافران است. آن را پایدار شدید ساختاری و الکتریکی-سیستم آسیب را از توفان سندی در سال 2012.

سناتور با اشاره به راهرو نیز دارای اهمیت ملی با استناد به یک 2019 گزارش که برآورد بستن یکی از تونل راه آهن دو لوله را اصلاح بعضی از 16 میلیارد دلار از اقتصاد ایالات متحده.

نمایندگان برای حمل و نقل بخش و FRA نمی بلافاصله در پاسخ به یک ایمیل به دنبال نظر.

یک مسلسل برق-سیم شکست فقط در خارج از تونل در نیویورک پن ایستگاه قطع سرویس بین نیوجرسی و منهتن در فوریه. 3, تابنده و یا ایجاد زحمت و دردسر ده ها هزار نفر از مسافران به مدت هشت ساعت.

در یک Feb. 4 بیانیه Amtrak سخنگوی Jason آبرامز گفت: این حادثه “نشان می دهد که چرا ما نیاز به ساخت دروازه—به عنوان اگر ما تا به حال یک تونل دوم (با دو آهنگ های اضافی) قطار می تواند مانور در اطراف مشکل و به حداقل رساندن تاثیر/شدت به تاخیر می اندازد.”


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de