چه عظیم و RedLynx آورده بخش 2 به Stadia

Category: وب وایر Comments: No comments

این داستان در ابتدا در ظاهر عظیم سرگرمی وبلاگ.

در ژوئن 2019, Ubisoft و Massive Entertainment اعلام کرد که ما مشغول به کار بودند در Tom clancy’s The Division 2 برای استادیوم های نسل جدید پلت فرم بازی از گوگل. در نظر گرفتن این فن آوری جدید در حالی که به طور همزمان مشغول به کار در سال 1 محتوا و جنگ سالاران از نیویورک گسترش هلسینکی-بر اساس استودیو RedLynx, Ubisoft, نامیده می شد به کمک بر اساس تخصص خود را در انتشار یک بازی در استادیوم.

“هنگامی که ما شروع به کار بر روی Stadia نسخه تابستان گذشته ما در حال حاضر آماده یک تیم به همکاری و کمک دیگر Ubisoft studios, بنابراین ما آماده رفتن می گوید:” RedLynx برنامه نویس Julien Eres. “تمرکز اصلی ما بودند جنبه های مانند UI کنترل ورودی های لیست دوستان و پلت فرم ویژگی های خاص مانند جریان اتصال.”

“ما تا به حال مقدار زیادی از یادگیری برای انجام هر چند” Julien همچنان ادامه دارد. “RedLynx به حال کار کرده با موتور Snowdrop و یا در یک آنلاین اکشن تیرانداز قبل از این.”

اما که نمی مانع این کار را در هر راه.

“تیم در هلسینکی کردم تا به سرعت بسیار سریع” اشاره کرد احمد Mouhsen سرب آنلاین برنامه نویس در گسترده سرگرمی. “این یکی از نقاط قوت بزرگ. آنها بسیاری از ارشد در استودیو. ما نمی باید به نشستن و بحث در مورد هر جزئیات کمی – به جای آنها همیشه همه چیز یافت خود را و زمانی که آنها از ما خواستند چیزی را از آنها همیشه خواسته سوال حق.”

این آغاز یک همکاری نزدیک بین این دو استودیو است. در حالی که RedLynx ممکن است کار کرده اند و با Snowdrop قبل از آنها تا به حال تجربه با استادیوم به عنوان آنها قبلا منتشر شده آزمایشات افزایش بر روی پلت فرم.

“با تمام تخصص خود آنها قادر به نشان می دهد ما در عظیم چگونه Stadia کار می کند می گوید:” احمد.

در حال توسعه برای STADIA

وجود دارد چند تفاوت عمده بین در حال توسعه برای Stadia و در حال توسعه به صورت سنتی کنسول ها و PC است. یک مثال این است که وجود دارد هیچ کیت توسعه به عنوان شما معمولا برای کنسول. شما نمی استقرار این بازی بر روی PC خود را. هیچ جسمی هیچ چیز ملموس – همه چیز در ابر ، به جای دانلود یک ساخت, شما به سادگی یک لینک کلیک کنید برای دیدن آخرین به روز رسانی ها و تغییرات از این تیم است.

این بدان معناست که کار تعمیر و نگهداری نیاز دارد نزدیک می شود متفاوت است. ماشین نیست آنجا نشسته در کنار شما در شبکه محلی شما را.

“آن را بر همه از جمله مردم در مدیریت داده ها و کنترل کیفیت گروه” احمد توضیح می دهد. “نه مثل شما فقط می توانید اضافه کردن بیشتر دیسک های سخت مانند شما می توانید به صورت محلی. به این معنی یادگیری راه های جدید برای انجام کارها افست با سهولت به عنوان مثال انتقال یک ساخت به QA بخش فورا از طریق کلیک بر روی یک لینک است.”

محدودیت های خاصی باید در نظر گرفته شود به عنوان یک نتیجه.

“شما نیاز به فکر می کنم در مورد تکرار در یکی دیگر از راه های, از آنجایی که آنها دیگر به استقرار اما تبدیل بسیار سریع تر به دسترسی برای همه می گوید:” Julien.

“شما نمی توانید آنچه را که شما استفاده می شود به انجام” احمد اضافه شده است. “این غیر معمول نیست که آن را به سیستم عامل جدید. اساسا هر قطعه جدید از تکنولوژی بدان معنی است که ما باید یاد بگیرند که به انجام همه چیز را در راه های جدید است.”

نیز وجود دارد این واقعیت است که وجود دارد در حال حاضر دو شبکه که نیاز به متصل شود – گوگل و یوبی سافت. که یکی از موانع بزرگ است که توسعه دهندگان کار بر روی Stadia تا به حال – و را – غلبه بر. خوشبختانه بخش 2 سرور در حال حاضر در حال اجرا تا حدی در گوگل ابر ساخته شده است که آن را آسان تر برای حل مسائل فنی که با بازی توسعه.

“در همان زمان به عنوان شما آن محدودیت ماشین آلات Stadia استفاده می کند بسیار قدرتمند” احمد اشاره می کند. “این بسیار طراوت پلت فرم به کار به طور کلی. عملکرد واقعا بالا است و زمان بارگذاری بسیار کوتاه تر است.”

و محدودیت ها به سختی چیزی منحصر به فرد برای Stadia – آنها فقط متفاوت از آنچه شما می خواهم که در حالت عادی ماشین محلی است.

“ما آن را ساخته ام همه کار می کنند و ما باید یک چیز خوب در حال حاضر,” احمد گفت.

پلت فرم جدید, ویژگی های جدید, راه های جدید تفکر

Stadia باز کرده برای نام تجاری ویژگی های جدید مانند جریان اتصال یک صفحه نمایش کوچک در گوشه ای از صفحه نمایش خود را نشان می دهد که فید های ویدئویی از بازیکنان در گروه خود در حالی که بازی. آن را با این نسخهها کار در تمام حالت های بازی – از جمله PvP و در هنگام بازی با بازیکنان تصادفی.

“جریان اتصال را ممکن است در یک جریان پلت فرم پس از آن فقط تصویری تغذیه برداشت از بازیکنان دیگر” Julien می گوید. در استادیوم, ما قادر به تولید زمان واقعی ویدیو تغذیه از بازیکنان دیگر در کسری از هزینه منابع. “این جالب بوده است به ادغام از آنجا که شما باید برای اتصال رندر و شبکه. به طور معمول از ویژگی های مانند جریان اتصال هزینه های زیاد GPU زمان به اجرا در یک ماشین محلی است.”

“این ترکیب معمولا هرگز اتفاق می افتد” احمد اضافه شده است. “این اولین بار است که این دو بخش از توسعه بازی هستند.”

یک پلت فرم جدید می آید با خود و خواسته ها و راه های جدید تفکر. RedLynx, Ubisoft و سرگرمی با ما در زمینه های مربوطه از تجربه و تخصص یک مثال کامل از چگونگی دو استودیو می توانند با هم برای غلبه بر این موانع.

“ما نیاز به یک تیم است که می تواند به ما کمک کند آن را انجام دهد” احمد می گوید. “و ما دریافتیم که در RedLynx.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>