چگونه برای جلوگیری از بهداشت روانی مشکلات COVID-19 انزوا

Category: کیو نیوز Comments: No comments

ارتباطات اجتماعی با همکار ما انسان ها نه تنها چیزی است که می افزاید: به غنای زندگی ما است. در واقع ما نیاز به انجام آن را برای ما سلامت روانی ،

انزوای اجتماعی می تواند منجر به زمینه مسائل روانی تبدیل شدن به تقویت و یا دوباره باعث شود. آن را همچنین می توانید اضافه کردن جدید مشکلات روانی.

تبلیغات

نتایج می تواند شامل اضطراب و افسردگی و درگیری طغیان خشم و به طور کلی در پاسخ نحو نامشخصی.

حتی اگر ما مجبور به انجام چیزی است که ذاتا خوب نیست برای ما سلامت روانی ما خوش شانس هستید که تکنولوژی به ما این توانایی به طور موثر غلبه بر این مشکل است.

یکی از مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید برای محافظت از سلامت روان ما ادامه دارد روزمره. این یکی از راه های به دست آوردن یک حس کنترل ما زندگی می کند.

بهترین جایگزین برای کاهش انزوای اجتماعی است که از طریق مکالمات ویدئویی با افراد یا گروه ها.

اگر چه این خوب است برای صحبت کردن از طریق تلفن, آن را به عنوان موثر به عنوان ما را از دست ندهید بسیاری از غیر verbals که غنی ما در ارتباط است.

ارسال پیامک به نظر نمی رسد برای کمک به آنجا و آن اغلب منجر به افرادی سوء تفاهم یکدیگر باعث ناراحتی و درگیری.

شروع به پیدا کردن آنچه که سیستم عامل خود را به دوستان و خانواده با استفاده از, که آیا آن اسکایپ و یا زوم و یا برنامه های از قبیل خانه ،

آن را پس از آن در مورد برنامه ریزی و تلاش برای ایجاد ویدیو به طور منظم در تماس با مردم به شما نزدیک هستند.

سلامت روان استراتژی در طول COVID-19 انزوا

مطمئن شوید که شما باید با کیفیت و معنی دار گفتگو با مردم به شما نزدیک هستند. بحث در مورد چگونه شما احساس در مورد چالش های شما در حال رفتن را از طریق.

تعادل این گفتگو با برخی مثبت نیز مانند آنچه که شما هر دو احساس سپاسگزار برای. این خواهد بود یک بافر برای شما داده می شود که چگونه بسیاری از در حال مبارزه با سلامت روان خود را در حال حاضر.

شما همچنین می توانید سرگرم کننده, خنده و گوش دادن به موسیقی از طریق سرگیجه برنامه که جریان خود را با حق بیمه Spotify در. این می تواند به شما همه چت در مورد علاقه خود را عجیب و غریب در شب جمعه.

اضافه کردن Netflix حزب به عنوان یک Google Chrome extension و سازمان دیده بان مورد علاقه خود را در فیلم و یا مجموعه تلویزیونی همراه با یک گروه از دوستان.

تبلیغات

کشف انتقال زندگی جنسی خود را به تصویری فعل و انفعالات.

اضافه کردن فرم از ورزش به روال خود نیز مهم است. شما می توانید چیزهایی مانند آنلاین کلاس های ورزش و مدیتیشن و یوگا و یا به سادگی راه رفتن در اطراف فضای زندگی خود را.

اگر شما احساس ضعف کرد و یا پایین و یا شما با داشتن مسائل ارتباط متوجه باشید که این طبیعی است که در طول این زمان.

اما این نیز مهم است که بدانید که اگر شما اجتناب از انجام کاری درباره آن, همه چیز می تواند بدتر کاملا به سرعت.

در این مرکز برای انسان بالقوه انسان پیشنهاد ما تلفن و مشاوره آنلاین قرار ملاقات با یک روانشناس. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (07) 3211 1117 و یا بازدید از وب سایت ما در اینجا.

پل مارتین ارشد روانشناس در مرکز بالقوه انسان (CFHP) در بریزبن.

برای آخرین, لزبین, گی, bisexual, transgender, دو جنسیتی و عجیب و غریب (LGBTIQ) اخبار در استرالیا, بازدید qnews.com.au. ما آخرین مجلات و یا پیدا کردن ما در Facebook, Twitter, Instagram و یوتیوب.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>