چگونه برای ایمن ماندن در هتل و در حالی که پرواز برای کسب و کار

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

مایک Tanniru دوباره در آغوش هفتگی خود رفت و آمد در ماه گذشته از Keene, N. H. خود را به دفتر مرکزی شرکت در هریسون (آرکانزاس), Ohio. برای Tanniru یک مدیر کل سینسیناتی تست سیستم است که مشغول انجام کنترل کیفیت آزمایشات بر روی هواکش که به طور معمول به معنی رانندگی در سراسر خطوط دولت و پرواز دو ساعت از Hartford, Conn., به سینسیناتی. اما با Delta Air Lines دیگر ارائه نمونه پرواز مستقیم او تا به حال برای اضافه کردن یکی دیگر از گام: اتصال از طریق شیکاگو, فیلادلفیا یا واشنگتن.

“اولین سفر من به عقب وجود دارد هیچ کس در فرودگاه و به سختی هر کسی در من پرواز” Tanniru گفت. “قوانین نیست و در عین حال در محل پس از خدمه پرواز و اکثر مسافران نیست با پوشیدن ماسک.”

این وضعیت شده است به سرعت در حال تغییر. “آن زمان من به پرواز خانه پنج روز بعد از آن وجود دارد قابل ملاحظه ای بیشتر مردم پرواز” Tanniru گفت:, و اضافه کرد که پروازهای خود را شده است کامل بوده است. ماسک را بیشتر امری عادی تبدیل شده و اگر نه به طور مداوم لازم الاجرا است. جاده رزمندگان به وضوح به عقب در هوا.


از 1 تا 7 ژوئن تعدادی از عبور مسافران از طریق حمل و نقل اداره امنیت بازرسی بیش از دو برابر از 171,563 به 441,225. اگر چه گریه به دور از عادی حجم 2.6 میلیون روزانه مسافران آن را پیشرفت قابل توجهی گفت: Scott Solombrino مدیر اجرایی سفر کسب و کار جهانی انجمن. آن را نشان می دهد مسافرت هوایی صنعت هنوز یک پالس با وجود داشتن flatlined در طول ماه های مارس و آوریل است.

برای کسانی که در حال بازگشت به هفته سخت کار کردن و انتظار برای پیدا کردن یک صنعت حرف بر سر آن جدید عادی به نظر می رسد بسیاری مانند یکی از قدیمی.

هتل ها خوب هستند; گرفتن وجود ندارد

یک مارس نظرسنجی نقشه برداری 1,557 از GBTA عضو شرکت داشت که 77 درصد لغو همه کسب و کار بین المللی سفر در حالی که 52 درصد بود لغو همه مسافرت داخلی. اما در ماه ژوئن نظرسنجی 60 درصد از 1,708 پاسخ دهندگان گزارش دادند که آنها برنامه ریزی برای از سرگیری داخلی, سفر در سه ماه. مسافرت های بین المللی نگاه کرد آهسته تر به دوباره بجای اول برگشتن با 45 درصد از پاسخ دهندگان گفت که می خواهد سر در هشت ماه.

بدون در نظر گرفتن زمانی که کارگران بسته و سر دوباره همان نظرسنجی پیشنهاد کرد که مسافران کسب و کار هستند با احتیاط در مورد پاکیزگی در جاده ها, آیا آن را در هتل ها و هواپیما یا فرودگاه.

وقتی که می آید به واحد تمیز کردن استانداردهای هتل ها پیشرو هستند بسته است. آوریل 27 آمریکایی هتل و محل سکونت ارتباط—یک 27,000-plus-عضو گروه که شامل 10 از بزرگترین شرکت هتل در کشور—منتشر شد صنعت گسترده ایمن ماندن دستورالعمل. آنها پوشش همه چیز از جمله آن تمیز کردن محصولات برای استفاده از, چگونه به کنترل اجتماعی فاصله و چه چیزی را در این رویداد از یک خانه Covid-19 شیوع.

شرکت های هواپیمایی هنوز به گروه هم که در راه است. برخی از حامل از جمله دلتا و خطوط هوایی جنوب غربی را متعهد به خروج 40 درصد از کرسی های خود را باز اجازه می دهد تا برای فاصله اجتماعی. متحد شده و علنا انتقاد برای رزرو کامل پروازهای اما آن را گرفته منجر شود در نیاز قبل از شروع پرواز چک لیست بهداشت و ممنوعیت مسافران که حاضر به پوشیدن ماسک.

صندلی های خالی وسط نیست به اندازه کافی برای اطمینان از ایمنی. بروک حوصله تناسب اندام استودیو مالک در سنت لوئیس است متقاطع غرب به انجام نهایی راه رفتن-throughs به زودی-به-باز ورزشگاه; در اخیر جنوب غربی پرواز او گفت: “این آقا در سراسر از من نشستم در زمان ماسک خود خاموش شد و گفت: هرگز برای قرار دادن آن را به عقب.” او گفت: “خدمه پرواز را حذف [خود ماسک] به صحبت می کنند به شما.”

یکی ثبات: هر وقت حوصله deplaned او کشف نقاب و دستکش تمیز کردن خدمه است.

“من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته تا رسیدم به صندلی جیب من آخرین پرواز و یک جوجه-fil-A ساندویچ لفاف بسته بندی,” او گفت:. “من تعجب: اگر آنها از دست رفته این چه چیز دیگری آنها را از دست دادهاید؟”

سرمایه گذار املاک و مستغلات اندی اسمیت لندن می تواند همدردی. به طور منظم در بریتیش ایرویز پروازهای بین لندن و آمستردام گفت: ماسک ها ضعیف اجرا, توصیه, در, بهترین, برای, هر دو مسافر و خدمه. و اگر چه شبانه روزی ممکن است منظم او گفت: مسافران هنوز عجله کردن هواپیما و لمس افراد دیگر را بالای سر کیسه.

فرودگاه هستند به همان اندازه غیر قابل پیش بینی. بیشتر باید نصب اجتماعی-فاصله نشانگر به یاد مسافران به یکدیگر فضا اما اسمیت گفت چمدان و ورود به سالن هستند به عنوان شلوغ مثل همیشه. در برخی از فرودگاه ها از جمله بین المللی دنور, ماسک, در حال حاضر به فروش می رسد در تلوان ماشین آلات در کنار بسته های بهداشتی دستمال مرطوب. کلرادو hub فعال هوا-دست خشک کن در دستشویی به کاهش گسترش میکروب ها—یک یادآوری خوب نیست برای استفاده از آنها در هر نقطه دیگری است.

قوانین جدید از جاده

چاشنی جاده رزمندگان در حال حاضر می دانستم که به کتاب اول پرواز در شب برای جلوگیری از تاخیر; در حال حاضر کسانی که در اوایل خروج ارائه بهترین شانس در پاکیزگی بیش از حد به گفته برایان کلی یکی از این نقاط ، چرا که هواپیما به احتمال زیاد به طور کامل ضد عفونی یک شبه از طی سریع ظهر برگرد.

چک کردن تکالیف صندلی گرفته در افزایش اهمیت کلی گفت: با اشاره به مکرر هواپیماهای تغییرات. او توصیه می کند تایید تمام جزئیات 24 ساعت قبل از خروج بنابراین شما در حال تقلا برای پاسخ به آخرین لحظه تغییرات برنامه که تبدیل شده اند بیشتر شایع است.

او افزود که یک صندلی کنار پنجره نزدیک به جبهه هواپیما ارائه می دهد و کمتر قرار گرفتن در معرض دیگر مسافران و میکروب ها; مسافران هستند به احتمال زیاد به ماندن قرار داده زمانی که آنها مسدود شده و از راهرو نشسته و به سمت جلو معنی است که شما نمی خواهد که برای گذشتن از کابین کل برای روشن و خاموش پرواز.

در نظر گرفتن بسته بندی وعده های غذایی خود را. ترین فرودگاه رستوران ها بسته باقی می ماند و یک یا دو هستند که عملیاتی هستند به احتمال زیاد به صف های طولانی.

مناطق دیگر بر دوش خطوط Lyft و بارگذاری می ایستد. اگر یک ماشین دو دقیقه امر در قبل از همه گیر بار Tanniru گفت: آن را در حال حاضر او را طول می کشد 15-به علاوه دقیقه برای پیدا کردن یک سوار; در به طور معمول شلوغ فرودگاه مانند JFK نیویورک اما به طور منظم تاکسی ایستاده نشان داده منتظر فقط یک دقیقه. در دسترس بودن تاکسی ها تا حد زیادی بستگی به شهر. Tanniru گفت که او دیده است در هر سفر خود را در حالی که اسمیت در لندن گفت: این تاکسی خطوط طولانی هستند.

یک راه خوب برای دور زدن انتظار—و بهبود شانس خود را در یک تمیز کننده سوار—به کتاب پیش رو با یک سیاه-خدمات خودرو گفت: Michael Steiner, معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر, شرکت مدیریت تشویق می کردند. “شرکت های خودرو [از جمله سنتی کابین] می تواند به حفظ نظارت پاکیزگی استانداردهای اما سوار-سهام—شما اعتماد به یک فرد,” او گفت:.

و فراموش نکنید که در مورد قرنطینه قوانین است که دشوار است به عیب یابی. هنگامی که سبز-نورپردازی سفر شرکت نیاز به انجام مشق شب خود را و فرض بالقوه هزینه خود قرنطينه و یا جایگزین برنامه های سفر به کارکنان خانه با خیال راحت. با دولت و کشور محدودیت های در حال تغییر از هفته به هفته که می توانید با اضافه کردن گفت: Mike McGarrity معاون رئیس جمهور برای خطر جهانی خدمات در پاسخ اضطراری ارائه دهنده جهانی نگهبان.

آنچه ضروری است سفر ؟

یک آرایه گسترده ای از شرکت های بزرگ از جمله اپل, گلدمن ساکس, گوگل و یو هنوز هم به شدت ترغیب کارکنان به تسلیم تمام غیر ضروری سفر. بنابراین آنچه ضروری است? آن را به وضوح تعریف شده است. پزشکی کارگران در نظر گرفته شده ضروری است, به عنوان شرکت های مانند Tanniru که آزمون نشت در هواکش. برای دیگران بود و با حوصله است تصمیم به سفر بسیار ذهنی است. به تعویق انداختن او راه رفتن از پیش او می گوید: می شده اند ممکن است اما پر هزینه است.

مرکزی پنسیلوانیا ساکن ارین بایرن افسر ارشد فناوری در سوئیس بر اساس تکنولوژی شرکت TE اتصال قوانین صریح تر. مسئولیت های خود را—که شامل شخصا onboarding آموزش نصب و فرهنگ شرکت برای کارمندان جدید در تایوان و ژاپن و جنوب چین و هند—به طور معمول او را در جاده ها به یک سوم از سال است. اما با مرزهای بین المللی را بسته و آن را به تصمیم می گیرید که آیا سفر ضروری است.

در بایرن ذهن است. “نشسته و چهره به چهره با یک کارمند به طوری که من می توانم درک انگیزه های خود و یا تفاوت های فرهنگی کمک می کند تا من بهتر بیان انتظارات من به عنوان یک رهبر” او گفت:, و اضافه کرد که زمان در منطقه و تفاوت های پیچیده تصویری جلسات. شکستن نان ساده ترین راه برای ایجاد اعتماد در بسیاری از فرهنگ های آسیایی او گفت: “هنگامی که شما به کسی اعتماد آنها را بسیار غنی بازخورد. و آن را بسیار مهم برای در حال اجرا یک کسب و کار موفق.”

Tanniru در ضمن تصمیم گرفته است برای جلوگیری از رستوران ها. در اخیر یک سفر کسب و کار به هیوستون و سن آنتونیو او احساس امن در بیشتر هتل خالی او با حرارت گرفته شده قبل از ورود به اجتماعی فاصله گرفته ، سپس او در زمان فروش خود را در گروه به شام.

“رستوران محدود بود به 25 درصد ظرفیت اما هیچ کس تا به حال ماسک در حالی که غذا خوردن و مردم راه رفتن در اطراف سردستی” او به یاد می آورد. “این تنها زمانی است که من احساس عصبی.” که پدر دو فرزند و ساکن یک شهر کوچک او احساس مسئولیت برای آزمایش هنگامی که او بازگشت به, New Hampshire.

و برای بسیاری از رزمندگان راه به طور منظم تست—حتی بدون علائم ممکن است تبدیل به یک بهترین عمل است. “تست منفی بود اما من باید در یک هواپیما دوباره” Tanniru گفت. “این بخشی از کار است.”


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>