IDC می گوید شرکت های در حال حرکت به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی Majorly رانده شده توسط پیشرو در استفاده از موارد با US$ 31.2 میلیارد دلار صرف توسط 2023

Category: وب وایر Comments: No comments

با توجه به آخرین IDC در سراسر جهان افزوده و واقعیت مجازی صرف راهنمای آسیا/اقیانوس آرام* هزینه های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (AR/VR) است و پیش بینی می شود $3.7 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش 34.0% از سال قبل است. آسیا/اقیانوسیه* هزینه های AR/VR محصولات و خدمات خود ادامه خواهد داد و این رشد در طول دوره پیش بینی (2018-23) با پنج سال نرخ رشد مرکب سالانه از 62.0%. این رشد عمدتا رانده شده توسط صنایع تجاری که در حال رفتن به بیش از 11 میلیارد دلار بزرگتر از مصرف کننده بخش در پایان از پیش بینی (2018-23). با وجود این در بخش مصرف کننده (که در حال حاضر در $1.7 میلیارد دلار در سال 2019) همچنان بزرگتر از هر صنعت دیگر بخش بیش از پیش بینی دوره.

این رشد بالا در بخش های تجاری است که در درجه اول با توجه به AR/VR قابلیت حل مجموعه مشکلات کسب و کار و ساده کردن عملیات. این دو صنعت هستند که شاهد بیشترین فعالیت ها/پیاده سازی در آسیا/اقیانوسیه* آیا آموزش و پرورش (US$ 495.3 میلیون دلار در سال 2019) و خرده فروشی ($244.4 میلیون دلار در سال 2019) هزینه های بیشتر در این تکنولوژی در میان سایر صنایع است.

“تخصصی برنامه های آموزشی در سیستم آموزش و پرورش که شامل VR خلبان آموزش از طریق شبیه سازی یادگیری آناتومی انسان و غیره. داده اند یک فرصت برای توسعه مهارت خاص مجموعه در محیط مجازی. اعمال نفوذ این تکنولوژی احتمال خطا نمی خواهد که عواقب کشنده در طول فرآیند آموزش. این تبدیل به یک گذار برای موسسات برای صرفه جویی در زمان برای آموزش از راه دور اهداف و کمک در کاهش هزینه با توجه به سفر هزینه های متحمل شده در دانش آموزان. به طور مشابه, high-end خرده فروشان در سراسر بداهه مشتری تعامل برنامه ها با استفاده از این فن آوری است. این نیز کمک کرده و آنها را در ارائه محصولات بر اساس سفارشی برای یک مشتری خاص را انتخاب و با همان یا کمتر زمان و تلاش است. این تکنولوژی شاهد افزایش توجه و راه حل های اطراف خرده فروشی آنلاین نمایشگاه خرده فروشی, نمایشگاه مجازی و آزمون رانندگی می گوید:” Ritika Srivastava, دانشیار تحلیلگر بازار IDC در هند است.

با وجود این واقعیت است که این دو صنعت باید بالاترین بازار صرف وجود دارد دیگر صنایع که دارای پتانسیل بالا برای رشد در یک سرعت سریع تر در طول دوره پیش بینی (2018-23) – با برخی از موارد استفاده در خط لوله. خرده فروشی (94.8% CAGR) به دنبال آب و برق, اوراق بهادار, سرمایه گذاری, خدمات و فرآیند تولید صنایع که در حال به دست آوردن شتاب به کشف جدید موارد استفاده و پر سود در نظر سرمایه گذاری. استفاده از مواردی است که در برخورد وظایف عملیاتی با کمک واقعیت افزوده برای انجام کارهایی مانند مونتاژ و تعمیر و نگهداری و تعمیر بسیاری از انگیزه در صنایع.

“با افزایش تعداد شرکت های استقبال از آر/VR فن آوری های متنوع استفاده از موارد مانند خرده فروشی, ویترین, نصب و راه اندازی تعمیر و نگهداری چراغهای ناوبری در فرودگاه ها و آموزش بازار چشم انداز آر/VR را همچنان قوی باقی می ماند. به عنوان سازمان آماده شدن برای آینده کار AR/VR خواهد شد نقش مهمی در افزایش نیروی کار قابلیت های. ادامه پیشرفت در سخت افزار و نرم افزار – ابتکارات و تلاش های غول تکنولوژی مانند گوگل (ارکر) اپل (ARKit 3) و مایکروسافت (HoloLens) – باز خواهد شد بیشتر فرآیندی فرصت ها و بیشتر خواهد شد و فشار گسترده تصویب AR/VR می گوید:” Deepan Pathy, تحقیق مدیریت برای آینده کار AR/VR و تحرک در IDC آسیا/اقیانوسیه.

سخت افزار حساب خواهد شد بیش از نیمی از تمام AR/VR هزینه های سراسر هوا, به دنبال نرم افزار و خدمات است. خدمات صرف را ببینید قوی CAGRs (94.8%) برای سیستم های یکپارچه سازی و به دنبال آن خدمات مشاوره و توسعه نرم افزار سفارشی, در حالی که نرم افزار صرف خواهد شد (70.0%) CAGR.

از دو واقعیت, انواع هزینه های VR راه حل خواهد بود بزرگتر از آن است که برای AR راه حل در ابتدا. اما رشد قوی در آر نرم افزار و سخت افزار و خدمات هزینه (135.5% CAGR) را فشار کلی AR صرف و جلوتر از VR هزینه های پایان دوره پیش بینی (2018-23).

در یک جغرافیایی اساس بازار چین را نمایندگی بزرگترین AR/VR هزینه در APEJ منطقه با بیش از 81 درصد سهم در سال 2019 و هزینه های پیش بینی شده را در پنج سال CAGR از 63.8 درصد بیش از پیش بینی است. در حالی که علیرضا/VR تکنولوژی در کشورهای آسه آن از آسیا/اقیانوسیه* آغاز کرده است و به دست آوردن شهرت و همکاری با علیرضا/VR سازمانها به منظور بهبود تجربه صنعت.

این IDC در سراسر جهان افزوده و واقعیت مجازی صرف راهنمای بررسی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (AR/VR) فرصت و فراهم می کند بینش به این سرعت در حال رشد بازار و چگونه آن را توسعه بیش از پنج سال آینده. درآمد داده ها در دسترس است برای نه مناطق 20 صنایع 47 موارد استفاده و 6 فن آوری دسته بندی و دو واقعیت ، بر خلاف هر گونه دیگر تحقیقات در صنعت, جامع صرف راهنمای ایجاد شده بود برای کمک به تصمیم گیرندگان را به وضوح درک خاص صنعت دامنه و جهت AR/VR هزینه های امروز و آینده است.

-به پایان می رسد-

در مورد IDC صرف راهنماهای

IDC هزینه های راهنما ارائه یک دانه از نظر فن آوری های کلیدی از بازارهای منطقه ای عمودی در صنعت مورد استفاده خریدار و تکنولوژی چشم انداز. هزینه های راهنما در حال تحویل از طریق محوری قالب جدول یا پرس و جو سفارشی ابزار اجازه می دهد تا کاربر را به راحتی استخراج اطلاعات معنی دار در مورد هر بازار با مشاهده داده ها روند و روابط.

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>