iHeartMedia, جشن روز زمین سال 2020 با راه اندازی iHeartRadio زمین

Category: وب وایر Comments: No comments

iHeartMedia, شماره یک های صوتی شرکت در ایالات متحده جشن روز زمین سال 2020 با راه اندازی iHeartRadio زمین یک ابتکار پایداری طراحی شده برای الهام بخشیدن به iHeart میلیون ها نفر از شنوندگان را به اقدام برای تاثیر مثبت بر محیط زیست است.

اولین مرحله از مبارزات انتخاباتی است که امروز راه اندازی شد با تمرکز بر روی محیط زیست تاثیر مصرف کنندگان تغییرات رفتاری با توجه به COVID-19 pandemic; با میلیون ها نفر از آمریکایی ها ماندن در خانه شده است وجود دارد افزایش قابل توجهی در انرژی و استفاده از آب و همچنین به عنوان چگونه به خانواده های فروشگاه برای مصرف و دور از مواد غذایی است. سری اعلانات آگاهی عامه درمورد توسعه یافته در همکاری با ملی محیط زیست آموزش و پرورش و بنیاد NEEF) ملت سازمان پیشرو در مادام العمر محیط زیست آموزش و ارائه نکات مفید و اطلاعات است که ترویج بینش در مورد سازگار با محیط زیست آگاهانه اعمال و رفتار در حالی که همچنین کمک به مصرف کنندگان صرفه جویی در پول در طول این بی سابقه و زمان به چالش کشیدن. این برنامه همچنین فراهم می کند شنوندگان با اطلاعات مجازی در مورد راه هایی برای کاوش در خارج از منزل از جمله تورهای پارک ملی آنلاین, کارگاه های آموزشی ،

در طول دوره از سال iHeartRadio زمین خواهد شد که شامل یک سری از رویدادهای زیست محیطی محلی و طرح های, رسانه های اجتماعی فعالانه در هوا شخصیت و مشهور امضا و یک سال PSA کمپین که به آموزش مخاطبان در سراسر iHeart به ایستگاه و سیستم عامل مورد گام های کوچک می توانید آنها را در زندگی روزانه خود به تاثیر مثبت را در جوامع خود و در این سیاره است. علاوه بر این, این شرکت قصد دارد برای ایجاد یک تخته سنگ از پادکست است که تمرکز بر روی آرایه ای از نگرانی های زیست محیطی و مسائل و همچنین به عنوان اضافه کردن یک لایه مربوط به محیط زیست پیام در دیگر مربوطه و محبوب پادکست.

iHeartRadio زمین طراحی شده است برای تیز کردن شرکت تمرکز بر روی پایداری با هدف افزایش شنوندگان آگاهی از اقدامات ساده می توانید آنها را هر روز برای کمک به محیط زیست است. کمپین ریشه در این باور است که میلیون ها نفر از اقدامات بالقوه برای ایجاد یک تفاوت عظیم برای محیط زیست است. همه iHeartRadio زمین تلاش ها منجر خواهد شد و شنوندگان به یک مقصد آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به صرفه جویی و حفاظت از سیاره را در جوامع خود. این سایت نیز فراهم می کند فرصت برای جستجوی محلی مجازی داوطلب فعالیت های طراحی شده توسط VolunteerMatch.

“iHeartMedia, می رسد 9 بیرون از 10 آمریکایی ها هر روز. اگر هر یک از شنوندگان ما در زمان یک یا دو گام های کوچک در درون خود روز به روز روال به انجام کارهایی مانند صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ضایعات و آب ما یک فرصت برای ایجاد تاثیر ماندگار در جهان امروز و برای آینده گفت:” باب Pittman iHeartMedia, رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل. “از طریق iHeartRadio زمین ما به طور مستمر اطلاع رسانی آموزش و الهام بخشیدن به شنوندگان خود را به درایو تغییر اجتماعی با ارائه آنها را با اطلاعات فرصتها و منابع برای ایجاد یک تفاوت برای محیط زیست است.”

“همانطور که ما در خانه بمانند سعی کنید به سرعت گسترش COVID-19 ویروس بسیاری از ما شروع به رسمیت شناختن اهمیت ارتباط با طبیعت” گفت: Meri-مارگارت Deoudes, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ملی محیط زیست آموزش و پرورش پایه و اساس است. “صرف زمان بیشتری را در داخل خانه نیز به طور قابل توجهی افزایش آب خانگی انرژی و مصرف مواد غذایی. با این عوامل در ذهن ما هیجان زده به همکاری در iHeartRadio زمین کمپین با ارائه شنوندگان با راهنمایی های مفید برای صرفه جویی در پول و کاهش تاثیر آنها بر محیط زیست است.”

در مورد VolunteerMatch

در سال 1998 تاسیس VolunteerMatch است موثر ترین راه برای جذب مجرب داوطلبان برای سازمان های غیر انتفاعی. ما بزرگترین سازمان های غیر انتفاعی شبکه در جهان با بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی و فرصت های داوطلب. ما معتقدیم همه باید به فرصتی برای ایجاد یک تفاوت. به همین دلیل ما آن را آسان برای مردم خوب و خوب باعث می شود برای اتصال. ما متصل میلیون ها نفر از مردم با مکان های بزرگ به داوطلب و کمک ده ها هزار نفر از سازمان های بهتر اهرم داوطلبان برای ایجاد تاثیر واقعی.

در مورد ملی محیط زیست آموزش و پرورش و بنیاد NEEF)

Congressionally اجاره در سال 1990 NEEF غیر حزبی و غیر حمایت سازمان محیط زیست را بیشتر در دسترس relatable مرتبط و متصل به مردم و زندگی روزمره. ما در ساخت موثر مشارکت بخش خصوصی و دولتی و توسعه برنامه ها و طرح های پیشرفته که آموزش های زیست محیطی و تعامل در ایالات متحده است. اطلاعات بیشتر در NEEFusa.org.

در مورد iHeartMedia,

iHeartMedia, (NASDAQ: IHRT) شماره یک شرکت صوتی در ایالات متحده رسیدن نه از 10 آمریکایی ها هر ماه – و با آن یک چهارم از یک میلیارد ماهانه شنوندگان بیشتری برسد بیش از هر رسانه دیگر شرکت در آمریکا این شرکت را در موقعیت رهبری در صوتی گسترش در سراسر سیستم عامل های مختلف از جمله بیش از 850 پخش زنده رادیویی در بیش از 150 بازار; رادیو دیجیتال از طریق آن iHeartRadio دیجیتال خدمات در دسترس در سراسر بیش از 250 سیستم عامل و 2000 دستگاه; از طریق آن در هوا اثرگذارندهها; اجتماعی; مارک یاد زنده رویدادهای موسیقی و پادکست ها به عنوان #1, تجاری, پادکست ناشر. iHeartMedia, همچنین منجر صوتی صنعت در تجزیه و تحلیل هدف و اسناد خود را برای شرکای بازاریابی با آن SmartAudio محصول با استفاده از داده های عظیم آن پایه مصرف کننده. بازدید iHeartMedia.com برای بیشتر اطلاعات شرکت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>