در کمپین جدید سعدیا به ارمغان می آورد پیام از حمایت و آگاهی به برزیل

Category: وب وایر Comments: No comments

در حالی که برزیلی ها در حال قرنطینه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس جدید (COVID-19), سعدیا ارائه یک فیلم تشویق مصرف کنندگان به خرید تنها لازم است مواد غذایی بدون نیاز به انبار و همچنین در خانه بماند. این کمپین که پخش دیروز (23) در فاصله Jornal Nacional (TV Globo) در سراسر کشور نشان از اهمیت مردم در کمک به برگشت از زمان سناریو انجام بخشی خود را و خرید مسئولانه برای جلوگیری از کمبود محصولات در قفسه. در علاوه بر این به مصرف کنندگان که در خانه هستند سعدیا خواهد شد و حتی بیشتر مطالب موجود در آن رسمی کانال www.sadia.com.br/receitas و جدید دستور العمل های ویدئویی در کمپین,صفحه فرود, www.sadia.com.br/howevermoreyou می دانم . در مجموع حدود 170 گزینه های, از, استارت, ساندویچ, غذای اصلی و مخلفات با سعدیا کامل نمونه کارها. تحت شعار “بیشتر به شما می دانید بهتر است هر کس می شود” نام تجاری مکان خود را با برزیل, البته در فاصله.

با ایجاد آفریقا آژانس قطعه را نشان می دهد که از میدان به جدول سعدیا همچنان به آوردن بهترین مواد غذایی برای مصرف کننده علاوه بر نشان دادن چگونگی رابطه اعتماد بین نام تجاری و عمومی است که تنها قوی تر در حال حاضر.

“ما باید کل زنجیره کار با تعهد و امنیت برای تضمین عرضه برزیلی. در این لحظه حساس مهم است که برای مصرف کننده به اعتماد که ما در حال انجام بخشی از ما است و او نیز در عمل همان راه ماندن در خانه و خرید فقط از آنچه لازم است ” می گوید: Sidney Manzaro برزیل, معاون رئیس جمهور از بازار است.

“سعدیا شده است با برزیل برای 75 سال است. در هر جدول با هر خانواده است. امروز لحظه ای بسیار ظریف پس از آن مهم است که بدانید که افرادی هستند که در حال انجام بهترین خود را با خیال راحت به طوری که ما می توانید از طریق این بهترین راه ” نظر پدرو Bullos و Erico Braga, خلاق, مدیران آفریقا آژانس .

در علاوه بر این به باز کردن تلویزیون با نام تجاری همچنین در ادامه با ارتباطات دیجیتال از طریق کانال های رسمی. سازمان دیده بان کمپین تصویری: https://www.youtube.com/watch?v=7a058A7ipVc

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>