Jorge Zuñiga بلانکو در مورد بهترین راه برای اطمینان از خرده فروشی موفقیت

بهترین فروشندگان درک کنند که هدف خریداران است و به همین دلیل خریدار مراکز در اطراف خرده فروش. در این رویداد یک فرد بیزار ساختمان دکوراسیون خود و یا می توانید خرید یک کمد به تازگی انباشته برای مثال IKEA نمی تواند هیجان زده در مورد تمرکز بر روی که خریدار. این راهنما روش در ساخت یک کسب و کار موفق – دانستن اینکه چگونه مشتری است که به طور مشابه به کسانی که او نیست. این کمک می کند تا کنترل با ذکر در حالی که به طور همزمان ساخت یک نوع ادعای شهرت را برای این تلاش است. Jorge Zuñiga یک زندگی طولانی کارآفرین و صاحب کسب و کار از کاستاریکا ساخته شده است تا خود را به خرده فروشی و تجارت الکترونیک دستاوردها از این منظر ارائه می دهد هفت بینش است که کمک خواهد کرد که هر خرده فروشی راه اندازی موفقیت است.

هدف مشتریان که می تواند باقی می ماند به پایان برساند و در تمام هزینه. این allurement این است که به دنبال پس از tightwads – نیست. شما در حال دستیابی به تعهد خود را با خاص خود را از دست داده و نقاط کانونی. Zuñiga متحده “در حالی که آن را ممکن است برای خرید closeouts و چیزهایی که استاندارد یک سال به عقب وجود دارد روشن شدن آنها و ناگوار – کاهش به دنبال پس از. فروشگاه وجود دارد برای پاسخ به مشتریان یکی, درخواست, ‘چه اتفاقی می افتد؟’ خوب به مشتریان خواهد پرداخت هزینه برای آن است. درست زمانی که شما مراقب باشید در مورد آنچه که شما خرید برای فروشگاه خود را – هنگامی که شما واقعا رسیدگی که شما و مشتریان شما هستند – آنها را به خرید از شما.”

جلو در مشتریان جدید با ذهن دمیدن ویندوز, حیرت انگیز, صفحه وبلاگ و وب سایت بر اساس سیستم مدیریت مراحل. جامد کلاس اول تجربه اساسی برای جذب افراطی ترین خریداران. که استنتاج پنجره را نشان می دهد که ایستاده جدا شده از بقیه و همه چیز را با یک مناسبت اجتماعی به عنوان مخالف به نجابت به فشار چانه زنی برای همه چیز در فروشگاه. این فیوز ساخت یک صفحه وب است که نشان دهنده خواص ردیف بالا از درک یک وبلاگ است که نگه می دارد و کمک به مشتریان خود را به انجام بیشتر با چیزهایی و یا سازمان هایی که به ترویج. علاوه بر آن توصیه و تشویق آنلاین دوربرد ارتباطات میان فردی از روش های است که باید پیوستن به مراحل مختلف مثلا Instagram, Twitter, YouTube و غیره.

کارگران پرداخت بیشتر. وجود دارد یک توضیح های مختلف متعلق به بخش خصوصی کسب و کار باقی می ماند که راه آنها فکر می کنم در مورد هیچ چیز و سعی کنید برای جلوگیری از همه utilizations. دقیقا زمانی که یک کارآفرین می پردازد کارگران بیشتر فرد می تواند پیش بینی بیشتر است. فروشگاه که لباس به تدریج بی تردید جبران خسارت در حال بازپرداخت با بالاتر مزایا و کاهش گردش مالی. نمایندگان هرگز نمی تواند ارز توانایی غیر ممکن است برای ارائه یک تجربه مشتری برای متخصص آماده به کار به صورت ناچیز بسیاری از پول است.

آموزش نمایندگان بهتر است. خرده فروشان مختلف را انتخاب کنید با استفاده از کسی که از اواخر سال مشغول به کار برای یک مدعی از آنجا که فرد کاملا به تازگی آماده شده است” توضیح می دهد که Zuñiga. “در هر صورت به یاد بیاورید که فرد راه اندازی شد توسط مدعی است روش ها و تکنیک های و این ممکن است نه موافقم با شما.” این توصیه بازرگان با یک ساختار یک بار در در حالی که برخورد با او. تجار به سختی می تواند در مورد مراقبت از هیچ چیز در مورد چگونه نمایندگان دریافت, تلفن, خوش آمدید, مشتری, ارائه سهام – حتی سطل زباله را. فروش جدید آماده سازی است که همیشه اساسی است.

مدیریت بهترین سهام عادی پایگاه های. شامل Zuñiga “مشتریان نیست فقط اسکن برای مدل های اضافی و یا انتخاب; آنچه آنها نیاز دارند بهترین انتخاب هستند. این نسبت یک خرده تاجر باید انتخاب فرم و در حال حاضر مجموعه ای از محصول است که مشتریان می توانند مسلم را انتخاب کنید به لمس کمی از انحراف بیش از رقیب’ همه چیز است.”

مشتری تعهد غیر قابل باور است روش برای اطمینان از دستیابی به تلاش است. این به این معنا نیست تلاش به دولت کمک کند. بهترین نمایندگی درک که این بازی جذب خریدار در گفتگو. این پیشنهاد نمی کند که آنها باید تحریک شده با تعداد زیادی از درخواست ها و در عین حال کارگران باید تنظیم شود تا در چگونه به کار با مشتریان. بود ارزشمند و در عین حال مسحور کننده.

یکی از آخرین کلید است که به دعوت مشتریان بازگشت. بسته Zuñiga “چگونه مشتریان در حال درمان در سراسر تکمیل تجربه باقی خواهد ماند و آنها را به عنوان آنها کامل سفر خود را به فروشگاه یا نه فیزیکی ایجاد و یا یک سایت تجارت الکترونیک. پیوسته بود در سراسر مرتب محسوس و حیاتی”

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

بهترین مترجم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesNovagraelf bar 1500buy verified stripe accountCialisbomb bonanza oynaboom city oynasugar rush oynayenimilyoner.comtropical tiki oynagünübirlik turlargüvenilir medyumgüvenilir medyumGeri Getirme BüyüsüAdet Kanı Büyüsüen iyi forex şirketleribuca günlükantalya escortOmegleEvde Paketleme İşi gates of olympus oyna