Jorge Zuñiga بلانکو ارائه می دهد استراتژی برای کسب و کارهای کوچک به دنبال رقابت با شرکت های بزرگ

Category: وب وایر Comments: No comments

در حال حرکت به یکی دیگر از شهرستان و یا شغل می تواند گسسته – موضوع پیدا کردن نقطه ای دیگر برای زندگی, استرس از حرکت فردی همه چیز و بخصوص هر کس یا شهر پایدار شخص دیگری احتمالا نمی خواهد لطفا. به تناسب امر به بخش خصوصی متعلق به کسب و کار است که جسارت به یک صنعت موثر پر از رقیب بزرگتر. برای یک کارآفرین صحیح پیدا تخصص می تواند یک کار خسته کننده انجام; با این حال آن را به همین ترتیب بود جبران هنگامی که آن را در بر داشت. کاستاریکا کولون کارآفرین کسب و کار Jorge Zuñiga سهام بخشی از رمز و راز در مورد چگونه یک شرکت مستقل می تواند به رقابت با این شرکت های بزرگتر.

کسب و کارهای کوچک نیاز به تبدیل به منحصر به فرد در اطراف محور انتخاب ویترین بخش است. به مبارزه و ضرب و شتم برجسته تر دشمنان در کسب و کار کسب و کار متفکرین نیاز به تمرکز بر روی خود و اساسی مشتریان که برای مثال می توان به یک قطعه خاص و یا مدرسه ازدحام. روشن Zuñiga, “درک و نمایشگاه به یک بخش ضروری را آماده برای سریع تر می پردازد و علاوه بر ارتقاء درآمد کمک خواهد کرد که کسب و کار با توسعه خود را ادامه داد.”

با تمرکز بر یک بازار خاص سرمایه گذاری های مستقل باید جایگزین ساختن یک زیر کمک فروش با تجربه پشت بام و قابل توجهی توسعه انفجار. در صورتی که شما در حال شروع یک کسب و کار در یک بازار ایجاد کرده است که بازیکنان شما نیاز به کشف یک تخصص و غلبه بر آن است. نقب زدن بیشتر و پیدا کردن ناآشنا زیر شاخه ها خود را در بازار زمین به کسانی که خریداران و سازمان دیده بان کسب و کار توسعه.

توضیح کسی به کسب و کار است که برای مقابله با یک موضوع آشکار توسط مشتریان. هنگامی که شما راه اندازی خود را به عنوان آرایش حمله با تمام است که شما باید یک نقطه جدی و از ویژگی های آن است. به تصویر کشیدن داستان خود را به مشتری – بدون اقدام به فروش آن و ایجاد یک لبه است که انعکاس با خریداران – توضیح شما برای شروع کسب و کار خود و برآورد از اقلام خود را و یا پشتیبانی و یا حتی چگونه پاسخ خود را دسته این موضوع بهتر است.

در ارتباط با کسب و کار شما را تحت هشت ثانیه برای متقاعد کردن مشتری در مورد محصولات یا خدمات خود را. یک سایت باید پاپ و گرفتن توجه خریدار توانمند سازی آنها را به درک همه چیز خود را و یا کسب و کار. می گوید Zuñiga “طرح سایت خود را قابل توجه اطمینان در مورد همه چیز خود را و آنها را تجربه. با لیزر-مرکز در اطراف پایه مشتری خود را از آیتم ها و یا ادارات باید در انتظار مشتریان خود را, آنها باید به تصویب در قابل اطمینان و تجربه است که کاملا جدید است و نه دقیقا معادل مخالفان خود را.”

یکی از عظیم قطعه ای از فضای تنفس از اینکه متعلق به بخش خصوصی در کسب و کار است که توانایی اتصال با مشتریان واقعا برکناری تنگناها و سازمان بیشتر انجمن ها. بهبود فضا برای انتقال تجربیات و بهتر مشتری می خواهد. Zuñiga شامل “توانایی خود را برای پاسخ به پیام های ارسال جسمی تشکیل شده یادداشت از لطف و درک شکایت متوجه سردرگم تجربه مشتری که عملکرد مشتریان بیشتر از طریق بازی گاه به گاه ترویج بررسی آنلاین و الکترونیکی زندگی کانال.”

برای یک خصوصي کسب و کار را امتحان کنید و پیروزی در برابر صنعت روش فوق باید مرتبط با برگزاری نمایشگاه طرح سرمایه گذاری و انرژی از ظهر به بررسی عملی و ROI.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>