Jorge Zuñiga بلانکو ارائه می دهد راه برای اطمینان از خرده فروشی موفقیت در یک کسب و کار کوچک

Category: وب وایر Comments: No comments

بهترین فروشندگان می دانند که هدف خریدار است و به همین دلیل خریداران بر خرده فروش. به مناسبت یک فرد بیزار ساختمان مبلمان خود قرار دهید و یا می توانید یک کمد که قبلا جمع آوری شده به عنوان مثال, IKEA نخواهد بود علاقه زیادی به تمرکز بر روی که خریدار. این سیستم های اساسی در ساخت یک کسب و کار موثر – دانستن اینکه چگونه مشتری است فقط به عنوان که او نیست. این کمک کنترل با درخواست در حالی که در همان زمان ساخت قدرتمند و تخصصی برای انجام. کارآفرینی کسب و کار Jorge Zuñiga ساخته شده خود را خرده فروشی و تجارت الکترونیک دستاوردهای این جهان بینی و ارائه می دهد هفت نکات کمک خواهد کرد که هر خرده فروشی راه اندازی موفقیت است.

مشتریان هدف است که می تواند ایستادن به دنبال از طریق در هزینه کامل. ترفند این است که به دنبال پس از tightwads – نیست. شما در حال خرید از خود گذشتگی خود را با خاص خود را از دست داد ، Zuñiga توضیح میدهد: “در حالی که این تصور برای خرید closeouts و چیزهایی که به خوبی شناخته شده است از یک سال قبل وجود دارد توضیح آنها در حال حاضر دوست نداشتند – کاهش محبوب است. فروشگاه وجود دارد برای پاسخ به مشتریان یک درخواست ” چه اتفاق می افتد؟’ خوب مشتریان خواهد پرداخت هزینه برای آن است. در نقطه زمانی که شما آگاه از آنچه شما خرید برای فروشگاه خود را – هنگامی که شما واقعا درک که مشتریان خود را – آنها را به خرید از شما.”

جلو در مشتریان جدید با ویندوز بزرگ سایت و وبلاگ و شبکه های آنلاین مرحله است. قابل عالی روبرو می شوند ضروری است برای کشیدن در حداکثر خریداران. که نسبت پنجره را نشان می دهد که متمایز از بقیه و همه چیز را با یک جمع به جای تلاش برای فشار معاملات برای همه چیز در فروشگاه. این شامل ساخت یک سایت که آینه ویژگی های بهترین در کلاس درک یک وبلاگ است که همچنان به کمک به مشتریان خود رسیدن به بیشتر با آیتم ها و یا ادارات آگهی شود. علاوه بر این, آن را نشان می دهد قانع کننده شبکه های آنلاین روش است که باید به ترکیب مراحل مختلف به عنوان مثال, Instagram, Twitter, YouTube و غیره.

پرداخت نمایندگان بیشتر است. وجود دارد یک توضیح های مختلف سرمایه گذاری های مستقل باقی می ماند که راه آنها فکر می کنم به هیچ چیز و تلاش برای محدود تمام مصارف. در نقطه زمانی که یک کارآفرین می پردازد کارگران بیشتر فرد در سوال می تواند پیش بینی بیشتر است. فروشگاه های که ارائه بیشتر قابل توجه پرداخت جبران با مزایای عالی و کاهش گردش مالی. تجار هرگز نمی تواند تجارت ظرفیت برای ارائه غیر قابل تصور مشتری تجربه برای کارگر آماده به کار برای حداقل اندازه گیری از پول نقد.

آموزش نمایندگان بهتر است. فروشندگان متعدد در حل و فصل پیمانکاری کسی که به تازگی مشغول به کار برای یک مدعی از آنجا که فردی به تازگی آماده شده است” روشن Zuñiga. “در هر صورت به یاد داشته باشید که فرد آماده شد مدعی است ترتیبات و تکنیک و این ممکن است توافق با شماست.” این نسبت کارآفرین سود یک ساختار به عنوان اغلب به عنوان ممکن است متضاد با او. تجار فکر می کنم کمی از هیچ چیز در مورد چگونه نمایندگان دریافت, تلفن, خوش آمدید, یک, مشتری, ارائه سهام – حتی سطل زباله را. مداوم فروش آموزش ضروری است در همه زمان ها.

مقابله با بهترین سهام بر اساس یک روال. Zuñiga روشن “مشتریان نیست به سادگی جستجو برای مدل های بیشتر و یا تصمیم گیری آنچه که آنها نیاز به بهترین تصمیم گیری. این نشان میدهد یک کسب و کار خرده فروشی رویایی باید گزینه ای برای مرتب کردن و در حال حاضر مجموعه ای از کالا است که خریداران می توانند بدیهی است که تصمیم گیری را ترجیح داده و موقعیت بیش از رقبای موارد”

مشتری تعهد فوق العاده ای روش برای تضمین دستیابی به تعهد. این بدان معنا نیست که تلاش برای گفتن کمک کند. بهترین فروشندگان درک که این بازی نقشه کشی در خریدار در بحث. این به این معنی نیست که آنها باید bugged با مقدار زیادی از سوالات در عین حال نمایندگان باید آماده در چگونه برای ایجاد یک عملکرد مبادله با مشتریان است. مفید باشد و در عین حال قریب به اتفاق نیست.

یکی از آخرین کلید است به استقبال مشتریان بازگشت. چگونه مشتریان در حال درمان به سمت پایان از تجربه را به ماندن با آنها را به عنوان آنها کامل سفر خود را به فروشگاه صرف نظر از اینکه یک جسمی بنیاد یا یک سایت تجارت الکترونیک. به طور مداوم دوستانه اتصال با و قابل توجه است.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>