نگه داشتن شهر در حال حرکت قانونی اسکوتر

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

حتی قبل از همه گیر نیویورک شد و در حال حاضر درد و رنج از فقدان خوب گزینه های حمل و نقل. در حال حاضر با اتوبوس و قطار در حال اجرا در تنها کسری از ظرفیت کامل خود را از مردم ناامید هستند.

همین دلیل است که آن را ضروری است که شورای شهر به سرعت حرکت می کند به رای دادن در مقدمه 1266 قانونی اسکوتر برقی و اجازه یک برنامه آزمایشی برای آنها.


ما نمی توانیم چشم پوشی از واقعیت به تازگی به نور آورده توسط Covid-19. یک نظرسنجی اخیر دریافتند که نزدیک به نیمی از تمام نیویورکی طرح برای جلوگیری از جرم حمل و نقل پس از مستند اقدامات برداشته می شوند. آن شده اند که تقریبا غیر ممکن است شش ماه پیش به پیش بینی چنین افت شدید در ridership تقاضا و در عین حال در اینجا ما هستند.

مترو و اتوبوس به سیستم های حیاتی برای ما حمل و نقل, شبکه, اما آنها نمی تواند به عنوان تنها جایگزین برای اتومبیل. بهترین شبکه های حمل و نقل در حال تکمیل موانعی مانند عموم به اشتراک گذاشته برقی اسکوتر و دوچرخه که اتصال سواران به ایستگاه ها و متوقف می شود در حالی که ارائه یک گزینه مقرون به صرفه برای سفرهای کوتاه است.

اگر خودرو تنها گزینه در دسترس آن خواهد شد که تاثیر مخربی بر سلامت تنفسی در سراسر شهر و به خصوص در منطقه غرب برانکس که در آن محله به طور مداوم تجربه بدترین کیفیت هوا و بالاترین نرخ آسم در نیویورک است.

تقریبا 410 از هر 10000 برانکس کودکان بازدید اتاق اورژانس برای آسم و علائم مربوط از سال 2014 تا سال 2016 با توجه به آخرین اطلاعات از وزارت بهداشت و درمان. که 83 درصد افزایش بیش از سراسر شهر بود مربوط به آسم ER نرخ 223 کودکان از 10,000.

Micromobility علاوه بر پاکسازی هوا نیز می تواند به کاهش رفت و آمد بار برای اکثریت قریب به اتفاق نیروهای جدید است. برآورد از یک پیشرو جهانی اپراتور نشان می دهد که اسکوتر می تواند به افزایش تعداد NYCHA تحولات که در 7.5 ساعت از توقف مترو به میزان 40 درصد است.

است که می تواند یک تفاوت بزرگ در زندگی بسیاری از برانکس ساکنان. من, منطقه, برای مثال یکی از بزرگترین جمعیت خانه بهداشت مشاوران در این شهرستان بسیاری از آنها در صورت به چالش کشیدن رفت و آمد به مناطق فقیر حمل و نقل دسترسی داشته باشید. اسکوتر خواهد با ارائه این سخت کوش افراد با اجتماعی دور و انتشار کربن–رایگان راه برای کوتاه شدن رفت و آمد خود را.

واشنگتن و پاریس و شهرهای دیگر در سراسر جهان اتخاذ کرده اند اسکوتر به عنوان یک تمیز و امن و مقرون به صرفه گزینه های حمل و نقل. در حال حاضر بیشتر از همیشه ما نیاز شهر نیویورک و نقطه به آغوش این گزینه ها در مقیاس. من منطقه است که هنوز هم در انتظار سیتی دوچرخه اما ما خوش آمدید از این فرصت برای بهره مندی از اسکوتر برقی. نوآوری باید در خدمت محروم جوامع گذشته است.

به عنوان شورای شهر و حرکت به تایید قانونی بودن اسکوتر شهردار و نقطه نیز باید حرکت به مردم دسترسی به آنها. عادلانه e-روروک مخصوص بچه ها برنامه های به اشتراک گذاری برای نیویورک می تواند به عنوان در لس آنجلس بود متشکل از هزاران نفر از اسکوتر استراتژیک توزیع شده برای به حداکثر رساندن اتصالات بین های حیاتی مقصد مانند پارک ها و مدارس و بیمارستان ها و مراکز اشتغال است.

زمان در حال حاضر به تصویب معرفی 1266 و نشان می دهد همه نیویورکی است که ما در حال جدی در مورد تعهد ما به اتخاذ ثابت حمل و نقل راه حل قرار داده است که سلامت و ایمنی خود را اول است.

عضو شورای شهر فرناندو Cabrera نشان دهنده برانکس محله از سنگ مرمر تپه موریس ارتفاعات کوه عدن فوردهام کینگسبریدگ, کلرمونت ایجاد کرد و یونیورسیتی هیتس.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>