سنگ کوچک است و با توجه به پیشنهادی که برخی بر این باورند کمک خواهد کرد را بخشی از اصلی جنوبی محله امن تر برای پیاده و دوچرخه سواران.

یک جلسه عمومی است که برای برنامه ریزی روز شنبه برای بحث در مورد یک طرح اولیه است که تبدیل بخشهایی از اسکات و کامبرلند خیابان از بین 630 تا 17 از خیابان یک طرفه به دو طرفه. در این نشست خواهد بود در 5:30 بعد از ظهر در مرکز شهر لیتل راک مشارکت در 101 E. کاپیتول خیابان.

Ronny Loe, دستیار مدیر بخش خدمات عمومی گفت: در این شهرستان دریافت یک درخواست به نگاه ایده از مرکز شهر لیتل راک مشارکت. Loe گفت: مقامات شهرستان برنامه ریزی برای گوش دادن و پاسخ دادن به آنچه ساکنان محله می خواهید.

گیب james william ஜ, مدیر اجرایی مرکز شهر لیتل راک مشارکت گفت: “فکر کردم از این کتاب قابل پیاده شهر قوانین: 101 مراحل ساخت مکان های بهتر توسط جف ذره. او گفت: ایده زده او را به عنوان یک راه آسان — با حداقل هزینه — به کم کردن سرعت رانندگان و افزایش دسترسی که بیشتر تشویق مردم به پیاده روی در این منطقه است.

“اگر شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ترافیک که دیگر راه پس من فکر می کنم مردم تمایل به رفتن خیلی سریع تر” james william ஜ گفت.

او اضافه کرد که او نگاه به جلو به شنیدن بیشتر از ساکنان در این هفته جلسه خواهد بود و باز به داشتن تغییر ساخته شده به طور موقت.

“یکی از چیزهایی که من نمی دانم این است که در ادامه برای انجام کاری از آنجا که راه آن بوده است که همیشه بهترین گزینه سیاست,” او گفت:.

Loe اخیر گفت: ترافیک شمارش در دو خیابان نشان می دهد که دو طرفه تبدیل خواهد نمی مطرح هر گونه عمده مشکلات ترافیک.

ترافیک تعداد از دسامبر نشان می دهد که متوسط تعداد وسایل نقلیه در هر روز در هر بخش بود 772 عازم شمال در اسکات و خیابان و 698 عازم جنوب در کامبرلند خیابان.

“ماشین حساب کسانی که در خیابان ها واقعی نیست بالا,” او گفت:. “این یک ترافیک مسئله اما این است که یک محله موضوع است.”

Loe گفت: این امر می تواند نسبتا ارزان برای تغییر پس از آن دو بخش را ندارد stoplights پس از آن فقط نیاز اضافی جاده striping و علامت.

لیندزی Boerner موقت مدیر اجرایی سوما 501 غیر انتفاعی موافقت کرد که دو خیابان راه می تواند کمک به کاهش ترافیک در این منطقه, اما اضافه کرد که او تا به حال شنیده نگرانی از ساکنان در مورد پارکینگ های خیابان و همچنین عرض خیابان ها.

او گفت که او معتقد است تمام خیابان های مناسب برای عرض دو راه ترافیک, اما آنها مردم پارکینگ در هر دو طرف خیابان.

“من فکر می کنم شاید برخی از امتداد در نظر گرفته شده بودند به یک طرف بر خیابان پارکینگ” Boerner گفت.

این منطقه ساخته شده برخی از پیشرفت در walkability در سال های اخیر Boerner گفت. او گفت: وجود دارد یک افت بزرگ در حوادث مربوط به عبور و مرور پس از یک پروژه تبدیل خیابان اصلی از چهار خط به سه نفر با یک خط خدمت به عنوان یک به نوبه خود خط و افزود: مسیرهای دوچرخه سواری در هر دو طرف. او گفت: آن را کمک کند رانندگان هر چند اکثر مردم نمی پایبند به 25 مایل در ساعت سرعت محدود می کند.

SundayMonday در 02/16/2020

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de