به دنبال عشق, راه اندازی, شرکت بیمه لیموناد به دنبال IPO

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

چون من نمی تواند فکر می کنم از هر چیزی مردم را دوست دارم کمتر از پرداخت حق بیمه و یا پر کردن ادعای من تحسین مردم در لیموناد یک سوهو مبتنی بر اندازی که هدف این است که برای ایجاد “جهان دوست داشتنی ترین شرکت های بیمه.” اگر وال استریت می تواند فروش سهام در بلند قیمت, سرمایه گذاران از دست داده اند ذهن خود را. سپس دوباره, همه ما می دانیم که عشق می توانید چیزهای خنده دار.

لیموناد را برای برنامه های عمومی اولیه ارائه املای S-1 فرم ثبت پنج شنبه, گوش دادن به یک کودک مهربان عصر زمانی که شور و هیجان زیادی برای عرضه اولیه اوراق بهادار در شرکت های شناخته شده به عنوان تک شاخ. مانند دیگران در این گونه لیموناد رشد سریع در سال گذشته با درآمد سه برابر به $67 میلیون در حالی که زیان خالص بیش از دو برابر شد و به $109 میلیون. شرکت سرمایه گذاران شامل SoftBank, حامی از Uber, WeWork و دیگر ستاره افتاده.

“S-1 احساس می کند بسیاری مانند Uber را گفت:” نیک کولا از بنیانگذاران DataTrek پژوهش است. مشاهدات خود را به ارزش غذای چرا که پیش از این e-نقطه برنامه بسیار به کرات IPO در سال گذشته او به آرامی گذاشته چگونه—بر خلاف داستان به خوبی wishers—بارگذاری شد هیچ آمازون است.


هنوز هم در کمی بیش از سه سال لیموناد می گوید آن را دستگیر کرده است 7 درصد از نیویورک مستاجرها بازار بیمه و 70 درصد از مشتریان خود را کمتر از 35—آن را به یک پایه مشتری آن می تواند در خدمت برای سال.

مانند سایر تک شاخ لیموناد تلاش می کند تا مجموعه خود را جدا و بازاریابی خود را به عنوان یک هدف-محور سازمان. به طور خاص, آن را می گوید که هر سال از آن اهدا خواهد شد بیش از حد “حق بیمه” برای سازمان های غیر انتفاعی مانند آموزش برای امریکا و یونیسف. این شرکت گفت که معتقد است به خوبی انجام می دهند کمک خواهد کرد که آن را به خوبی انجام دهد با کاهش هزینه های آن را ادعا می کند.

“ما معتقدیم مشتریان هستند کمتر تمایل به زینت ادعا می کند که آنها می تواند به صدمه زدن به غیر انتفاعی آنها در مورد مراقبت به جای یک شرکت بیمه آنها نمی” لیموناد گفت.

آن را به ارزش را امتحان کنید. جهان بیمه شده است یکی از سخت ترین را مختل و حتی اکثر شرکت های بیمه نیست دقیقا پویا شرکت ها و تاپیک فوق العاده ای شمع از پول برای جذب upstarts با 1.2 تریلیون دلار در خالص حق بیمه نوشته شده است در سال 2018 با توجه به S&P جهانی. یکی از موفق ترین استارتاپ های منهتن مبتنی بر کسب و کار کوچک بیمه گر CoverWallet بود به دست آورد و در ماه ژانویه توسط Aon بزرگ کارگزار بیمه.

بیمه یک مهره سخت برای آمدن به کرک به دلیل آن را به شدت کنترل شده با هر دولت تحمیل نیازهای متفاوت است.

به طور کلی اصطلاح “fintech” توصیف آمدن با کسب و کار طراحی شده است برای گریز بیشتر یا همه مقررات حاکم بر بانک ها و دیگر موسسات مالی.

بیمه راه اندازی همچنین مبارزه به خاطر کسب و کار دشوار است به ویژه هنگامی که نرخ بهره هستند واقعا کم است. وارن بافت در شرکت و یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان دیگر را می توانید شارژ به اندازه کافی در حق بیمه برای پوشش هزینه ها—چه صنعت خواستار تعهد سود—اما بسیاری دیگر سیاست های قیمت پایین و امید به پول مورد نیاز برای پرداخت ادعا می کند با سرمایه گذاری عاقلانه در بازار. که به خصوص تعادل دشوار است زمانی که اوراق قرضۀ دولتی ایالات متحده بازگشت نزدیک به صفر است.

بر خلاف دیگر “insuretechs” که تخصص در بازاریابی سیاست های نوشته شده توسط دیگران لیموناد, برنامه ای برای نوشتن خود و فروش آنها به reinsurers برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض آن به ادعاهای بزرگ. همچنین شرط بندی تکنولوژی برتر کمک خواهد کرد این کار موثرتر و جذب مشتریان بیشتر ارزان تر از امتیازهای.

حتی پس از DataTrek می گوید هیچ پاک کردن نقطه سربه برای لیموناد مدل کسب و کار. از سوی دیگر چشم انداز آن برای رشد به یک شرکت پایدار نگاه بهتر از حال بارگذاری است.

“یکt حداقل شما نمی نیاز خود رانندگی اتومبیل را به پول فروش بیمه” کولا گفت.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>