MHI سیستم های حرارتی به سطح شیب دار بالا, بازاریابی سیستم های تهویه مطبوع در ویتنام

Category: وب وایر Comments: No comments

– نام تجاری تصویر پیشرفته با مبارزات انتخاباتی آگهی های محلی ستاره فوتبال
– اینورتر نوع “YXP سری” (4 مدل) به تدریج از ماه مارس راه اندازی شد

Mitsubishi Heavy Industries, سیستم های حرارتی, Ltd. (MHI سیستم های حرارتی) یک 100% شرکت تابعه از صنایع سنگین میتسوبیشی است راه اندازی یک ابتکار برای افزایش فروش در ویتنام تهویه هوا بازار یک حرکت در پاسخ به گسترش تقاضای سوخت در این کشور رشد اقتصادی پایدار. برای شروع در ماه مارس این شرکت آغاز خواهد بازاریابی از مدل های پیشرفته برای اینورتر از نوع مسکونی تهویه مطبوع یک بخش که در آن رشد تقاضا در حال پیشرفت در مقیاس بزرگ است. به طور همزمان یک کمپین معرفی خواهد شد برای ساخت MHI تصویر نام تجاری در ویتنام به عنوان مثال توسط این برنامه شامل یکی از کشور, معروف ترین بازیکن فوتبال به عنوان سفیر نام تجاری برای MHI سیستم های تهویه مطبوع.

به تازگی راه اندازی اینورتر-نوع سیستم های تهویه مطبوع برای استفاده های مسکونی هستند MHI سیستم های حرارتی’ “YXP سری” ارائه شده در چهار مدل است. تمام واحد دست یافته اند برای حفظ همان سطح از بهره وری انرژی به عنوان مدل های موجود و در نتیجه هزینه های فشرده شده اند به منظور فعال کردن کاربران محلی برای خرید اینورتر-نوع سیستم در متوسط قیمت. همه مدل ها از ویژگی های سازگار با محیط زیست هماهنگ R32 مبرد. راه اندازی بازار اقدام خواهد شد به تدریج در سراسر کشور با شروع از ماه مارس است. تقاضا برای اینورتر از نوع مسکونی-استفاده از سیستم های تهویه مطبوع در حال حاضر افزایش در ویتنام که از سال 2017 از جمله واحد آمده اند به حساب برای بیش از 50 ٪ از تمام مسکونی-استفاده از سیستم های تهویه مطبوع به فروش می رسد. در یک اینورتر-نوع و مدل و سرعت موتور در داخل کولر ساخته شده در کمپرسور بهینه کنترل را قادر می سازد ضایعات تنظیم درجه حرارت و صرفه جویی در انرژی و بهره برداری است. MHI سیستم های حرارتی را به تدریج گسترش صف خود را از اینورتر واحد در خط با ویتنام در حال رشد تقاضا برای آسایش همراه با بهره وری انرژی.

برای ترویج فروش MHI سیستم های حرارتی منصوب شده است Dang ون لام یکی از ویتنام پیشرو بازیکنان فوتبال برای خدمت به عنوان سفیر نام تجاری. ون لام که نقش به عنوان دروازه بان برای تیم ملی فوتبال شناخته شده است برای قدرت و استقامت و قابلیت اطمینان – ویژگی هایی که رفتن دست در دست با نام تجاری تصویر از MHI را “سنگین” سیستم های تهویه مطبوع در حال ترویج در بازارهای آسیایی. او ظاهر خواهد شد در شرکت های محلی آگهی های بازرگانی تلویزیون و دیگر رسانه های تبلیغاتی.

MHI سیستم های حرارتی تولید و بازار سیستم های تهویه مطبوع برای مجتمع های مسکونی و تجاری استفاده می کند در کشور همسایه تایلند است. که عملیات انجام شده توسط صنایع سنگین میتسوبیشی – Mahajak سیستم های تهویه مطبوع شرکت ، Ltd. (ماکرو) یک سرمایه گذاری مشترک با یک شریک محلی است. در سال 2017 ماکرو تکمیل و گسترش آن قطعات کارخانه تولید و ساخت تجهیزات برق کارخانه. این شرکت در حال حاضر برای گسترش تولید آن ساختار و آن را بازی میکند و نقش مهمی در توسعه بازار جدید در ویتنام است.

رشد سریع ویتنام اقتصاد از جمله آن تهویه هوا بازار می آید در پشت صنعتی رانده شده توسط هر دو داخلی و خارجی سرمایه گذاری. در طول شش سال مدت از سال 2013 تا 2018 ویتنام مسکونی تهویه هوا بازار دو برابر در مقیاس به بیش از 2 میلیون واحد و رشد سالانه پیش بینی شده است برای نگه داشتن در نرخ بالا بین 8 و 10٪. آن است که در پاسخ به این رشد قوی بالقوه که MHI سیستم های حرارتی تصمیم گرفته است برای گسترش بازاریابی در کشور است.

خارج از کشور, تهویه هوا بازار تبدیل شده است به طور فزاینده ای رقابتی عمدتا به عنوان یک نتیجه از بلوغ در ژاپن را در بازار داخلی و افزایش در خارج از کشور تولید کنندگان. با این وجود بازار در مقیاس خود است و انتظار می رود به گسترش میان افزایش تقاضا در سراسر جهان برای واحدهای ارائه بیشتر بهره وری انرژی و روند نسبت به اتخاذ سیستم های تهویه مطبوع برای آسایش. ویتنام یکی از جمله های امیدوار کننده بازار و MHI سیستم های حرارتی از طریق فعال بازاریابی سرمایه گذاری خواهد شد به دنبال یک موقعیت برتری رقابتی در بازار جهانی در حالی که به طور همزمان کمک به جهانی حفاظت از محیط زیست.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>