مایکل هرتز—که شرکت طراحی نقشه مترو—درگذشت 87

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

مایکل هرتز که طراحی شرکت تولید یکی از مهمترین و مشورت نقشه ها در تاریخ بشر انحنا به صف نمودار که در شهر نیویورک مترو سواران نظیر در بیش از یک شانه دیگر به کشف کردن که توقف آنها می خواهند درگذشت Feb. 18 در ایست میدو n. y. او 87.

پسرش یوجین اعلام کرد, مرگ در ناسائو مرکز پزشکی دانشگاه اما نه به علت. آقای هرتز نیز زندگی می کردند در شرق علفزار در لانگ آیلند.

در اواسط دهه 1970 به حمل و نقل متروپولیتن به آقای هرتز شرکت مایکل هرتز همکاران وظیفه آیند تا با یک نقشه از مترو شهر نیویورک سیستم است که کمک خواهد کرد که سواران را حس که بسیاری از tentacled وحش.

در حال حاضر وجود دارد یک سیستم نقشه (یا “نمودار” به عنوان برخی ترجیح داده به آن تماس بگیرید) یک رنگی مدرن چیزی ایجاد شده توسط طراح ایتالیایی ماسیمو Vignelli و معرفی شده در سال 1972 است. آن را سرگرم کننده نگاه — موزه هنر مدرن در نیویورک است که نسخه در آن مجموعه — اما تعداد کمی از کاربران آن را دوست داشت, در بخشی به دلیل Vignelli نقشه نیست مربوط زیرزمینی به بالای سطح زمین.

“این 1970s” Arline L. Bronzaft یک روانشناس که در کار آقای هرتز را جایگزینی, نقشه, گفت Newsday در سال 2004. “مردم ترس از رفتن در مترو. ما می خواستیم مردم را به استفاده از نقشه برای دیدن مناظر از نیویورک است.”

این نقشه که آقای هرتز شرکت آمد تا با شامل خیابان های محله و سطح دیگر نقاط مرجع. و آن را به تصویر کشیده شهرستان و امضای آن عناصر مانند پارک مرکزی و آبراه در مد بیشتر انعکاسی از واقعیت — پارک نبود مربع به عنوان در اوایل نقشه آب نبود بژ.

نقشه جدید بود که گروهی تلاش کنند. یک M. T. A. کمیته رهبری جان Tauranac مطالعه طرح های مختلف و جمع آوری ورودی. یک نقاش و طراح کار برای آقای هرتز Nobuyuki Siraisi سوار هر خط مترو با چشمان خود را بسته به طوری که او می تواند بهتر احساس منحنی در راه. (یکی از شکایات در مورد Vignelli نمودار شد که در آن انجام شد به طور کامل در خط مستقیم است.)

شده است وجود دارد برخی از کامپیوترتان در طول سال به عنوان کسی که سزاوار اعتبار برای 1979 نقشه با آقای هرتز در نظر گرفتن استثنا هر زمان که آقای Tauranac شناسایی شد به عنوان “طراح ارشد” و یا با توجه به برخی از عنوان مشابه.

“ما تا به حال موازی مشاغل” آقای هرتز گفته نیویورک تایمز در سال 2012. “من طراحی مترو, نقشه و او ادعا می کند به طراحی نقشه مترو.”

در سال 2004 لانگ آیلند روزنامه Newsday خواسته تام کلی و سپس سخنگوی M. T. A. مورد که چه.

“بهترین چیزی که من احتمالا می تواند به شما بگویم این است که به قول من sainted مادر: ‘موفقیت بسیاری از پدران'” آقای کلی گفت. “که برای بی اعتبار کردن هر کاری که هر کس دیگری قرار داده و به نقشه. اما در همه صداقت آن را مایک هرتز است که همه طراحی اولیه و اجرای آن است. در همه انصاف و پدر این نقشه تا آنجا که به ما مربوط می شود این است که مایک هرتز.”

یک چیز قطعی است: نقشه او و تیم او آمد تا با حال قدرت ماندن. آن بهینه سازی شده است به روز شده و اصلاح شده در طول سال. قابل توجه طراحی مجدد انجام شد توسط آقای هرتز در سال 1998 است. اما مفهوم اصلی توسعه در سال 1979 باقی مانده است.

“در حمل و نقل نقشه محافل مایک بود یک غول” چارلز Gordanier به M. T. A. رسمی که مسئول نظارت بر نقشه امروز گفت: از طریق ایمیل. “همه نیویورکی حمل برخی از تصویر مایک نقشه مترو در سر خود را.”

مایکل ادوارد هرتز متولد شد و در اوت. 1, 1932 در بروکلین به ابراهیم و ژان (Gittleman) هرتز. او در بروکلین و کوئینز به دست آورده و یک لیسانس در رشته هنرهای زیبا از ملکه کالج در سال 1954 پس از صرف دو سال در ارتش.

او برای شرکت والت دیزنی به عنوان مدیر هنری برای فیلم تبلیغاتی برای یک دهه قبل از شروع شرکت خود را در اواخر 1960s. او در نقشه های حمل و نقل شیکاگو و واشنگتن نقشه از شهر نیویورک مختلف محله فرودگاه نقشه ها و دایرکتوری ها و بیشتر.

در علاوه بر این به پسرش یوجین آقای هرتز است جان سالم به در برد با همسرش کارول ان (Ruden) هرتز او در سال 1954 ازدواج; دو تن دیگر از فرزندان داود و یوسف; یک دختر لسلی B. Kawaler; و هشت نوه دارد.

برای M. T. A. نقشه او گفت: اخبار سایت Gothamist در سال 2007 در این تیم آغاز دستبند.

“شاید بزرگترین محدودیت این بود که آن را به حال به موجود متناسب نقشه فریم در هر ماشین مترو” آقای هرتز گفت. از آنجا که شهر بلندتر و باریک تر از Vignelli تا به حال از آن ساخته شده او اضافه کرد: این تیم تا به حال به “مخلوط کردن خم شدن و فشار از روی نقشه به جا در حال حاضر موجود قاب.”

دستیابی به موفقیت, او گفت:, ایده بود که یک بیت از اعوجاج می تواند معرفی شده است.

اعتباری و…از طریق هرتز خانواده

“ما متوجه است که ما می تواند سرمازدگی و پهلو کوچکتر از مناطق شهرستان به فضای بیشتری به مناطق متراکم مانند پایین منهتن و در مرکز شهر بروکلین بدون آسیب عمده به حس کلی از شهر, جغرافیا,” او گفت:.

تیم آزمایش طرح اولیه واقعی مترو کاربران است. در نتیجه آقای هرتز معتقد بودند انجام این کار به سادگی. “آن همچنان به تعادل مناسب بین اطلاعات و وضوح گرافیک” او گفت: این بار در سال 2010.

او به خصوص می خواست نقشه برای قابل فهم باشد به گردشگران و دیگر کاربران برای اولین بار.

او گفت: بار در سال 2004 “من هنوز هم لذت بخش در یک ایستگاه مترو وقتی می بینم کسی در lederhosen به دنبال در نقشه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>