بیشتر متولدین ترجیح می دهند دیجیتال بازپرداخت مالیات در مقایسه با وای

Category: وب وایر Comments: No comments

اگر چه اکثر بزرگسالان ایالات متحده (74%) انتخاب کردن برای واریز مستقیم هنگام دریافت بازپرداخت مالیات بیشتر نسل وای (17%) و ژنرال Xers (17%) ترجیح می دهند برای دریافت یک بررسی در پست الکترونیکی در مقایسه با متولدین (14%) در تحقیقات جدید از ACI در سراسر جهان (NASDAQ: ACIW) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از زمان واقعی پرداخت الکترونیکی و بانکداری. وقتی که می آید به پرداخت بالقوه مالیات بدهکار دیجیتال به عنوان روش های بدهی و اعتباری و الکترونیکی وجوه خروج محبوب ترین هستند (50%) در حالی که تنها 32 درصد ترجیح می دهند در غیر دیجیتال روش (نقدی یا چک) بر اساس داده های نظر سنجی از 1,215 مالیات دهندگان.

دیگر یافته های کلیدی و روند عبارتند از:

اولویت برای پرداخت الکترونیکی همچنان به رشد

  1. بیشتر بزرگسالان ایالات متحده ثبت شده و یا برنامه ریزی برای فایل مالیات خود را به صورت الکترونیکی از طریق سلف سرویس ابزار در این سال (45%) نسبت به سال گذشته (40%)
  2. تنها 8.5 درصد ثبت شده و یا برنامه ریزی برای فایل مالیات خود را توسط پست الکترونیکی/مقاله بدون کمک های حرفه ای در این سال در مقایسه با 10.3 درصد در سال گذشته
  3. اولویت برای, الکترونیکی, روش پرداخت مالیات (اگر بدهکار) در مقابل پستی در یک بررسی افزایش در سال 2020 نسبت به سال گذشته:
    [list=circle]
  4. الکترونیکی وجوه برداشت – افزایش 13 درصد (26% از 23%)
  5. دبیت کارت – افزایش 17 درصد (14% 12%)
  6. چک – کاهش 10 درصد (26% 29%)
  • اگر چه درصد از بزرگسالان ایالات متحده که تصمیم به پرداخت مالیات خود را (اگر بدهکار) با پول کم (زیر 10 درصد) بیشتر نسل وای (8%) و ژنرال Xers (7%) نسبت به متولدین (3%) تصمیم گرفتند به صورت نقدی پرداخت مالیات
    [/list]
  • برای برخی از بازپرداخت مالیات بر بررسی بیش از متوسط خود را چک

    1. 33 درصد از بزرگسالان ایالات متحده که فایل مالیات مالیات بر بازپرداخت بررسی است که به طور معمول بزرگتر از خود را به طور متوسط چک
    2. بیشتر هزاره مالیات filers (43%) نشان داد که آنها به طور متوسط مالیات بر بازپرداخت به طور معمول بزرگتر از خود را به طور متوسط چک در مقایسه با نسل Xers (39%) و متولدین (22%)

    کلاهبرداری مالیاتی همچنان به طاعون برخی از به خصوص از طریق تلفن و ایمیل

    1. کلاهبرداری تلفن (21%) و کلاهبرداری ایمیل (12%) شایع ترین کلاهبرداری مالیاتی تجربه شده توسط مالیات دهندگان در نظر سنجی در حالی که غیر قانونی تهیه مالیاتی (2%) و شبح preparers (2%) کمتر میشود
    2. بیشتر بزرگسالان ایالات متحده در سال 2020 (67 درصد) را تجربه نکرده اند تقلب یا کلاهبرداری مالیاتی نسبت به سال گذشته (62%)

    Millennials کمتر آگاه از کلاهبرداری مالیاتی در مقایسه با نسل های قدیمی تر

    1. بیشتر بزرگسالان ایالات متحده آگاه هستند از تلفن کلاهبرداری (65 درصد) کلاهبرداری ایمیل (61%) و سرقت هویت (65%) از آنها غیر قانونی تهیه مالیاتی (38%) و یا شبح preparers (20%)
    2. نزدیک به 3 در 10 Millennials (27%) غافل از کلاهبرداری مالیاتی در مقایسه با 17 درصد از ژنرال Xers و 11 درصد از متولدین

    “در طول فصل مالیات هر مصرف کننده می تواند یک هدف آسان برای کلاهبرداران به عنوان آنها به اشتراک گذاری شخصی و اطلاعات مالی با تهیه مالیاتی و یا ارسال و دریافت کاغذ و اسناد از طریق پست گفت:” سانجی گوپتا معاون اجرایی رئیس جمهور ACI در سراسر جهان است. “دیجیتال, روش پرداخت مالیات هستند راحت و سریع تر و امن تر است. در واقع ترجیح دیجیتال روش های پرداخت هم راستا با رشد تعداد مالیات دهندگان که هرگز تجربه تقلب. اما آگاهی در سراسر کلاهبرداری مالیاتی است که هنوز هم لازم است حتی برای Millennials.”

    ACI توصیه های زیر نکات بالا برای مالیات دهندگان در این فصل:

    1. پرداخت دیجیتال: دیجیتال پرداخت امن (و سریعتر) انتخاب برای مصرف کنندگان نسبت به چک که می توانید در ایمیل و به طور معمول شامل شماره امنیت اجتماعی است که می تواند به راحتی به سرقت رفته است.
    2. پرداخت نقدی: پرداخت مالیات با پول نقد می تواند در حدود 5-7 روز کسب و کار برای پردازش; مصرف کنندگان می تواند به جلوگیری از دیر پرداخت جریمه توسط پر کردن زود است.
    3. کلاهبرداری مالیاتی: اگر چه تلفن و ایمیل کلاهبرداری هستند و بیشتر محبوب در میان کلاهبرداران مصرف کنندگان باید آگاه باشید از این کلاهبرداری دیگر مانند “شبح preparers” و غیر قانونی تهیه مالیاتی. چک کردن preparer مالیاتی را PTIN خواهد اطمینان حاصل شود آنها مشروع است.

    برای بیش از 20 سال ACI شده است و حمایت از صدور صورت حساب و پرداخت نیازهای فدرال و ایالتی و محلی و نهادهای دولتی است. اطلاعات بیشتر در اینجا.

    روش

    همه آمار و ارقام مگر اینکه در غیر این صورت اظهار داشت: از YouGov Plc. کل حجم نمونه بود 1,215 بزرگسالان است. کار میدانی انجام شد بین فوریه 11-12, 2020. این بررسی انجام شد آنلاین. چهره های وزن شده است و نماینده تمام بزرگسالان ایالات متحده (در سن 18+). نسل تعریف شد به شرح زیر است: هزاره (متولد 1982-1999, 390 مجموع) Gen X (متولد 1965-1981, 311 کل) و بیبی بومر (متولد 1946-1964, مجموع 399).

    در مورد ACI در سراسر جهان

    ACI در سراسر جهان, جهانی پرداخت (آپ) شرکت قدرت پرداخت های الکترونیکی برای بیش از 5,100 سازمان ها در سراسر جهان است. بیش از 1000 از بزرگترین موسسات مالی و واسطه ها و همچنین هزاران نفر از جهانی تجار تکیه بر ACI برای اجرای $14 تریلیون هر روز در پرداخت ها و اوراق بهادار. علاوه بر این شمار سازمانها الکترونیکی ما لایحه presentment و خدمات پرداخت. از طریق ما مجموعه جامع راه حل های نرم افزار تحویل مشتریان محل و یا از طریق ACI ابر خصوصی ما با ارائه زمان واقعی و فوری پرداخت قابلیت و فعال ترین صنعت کامل omni-کانال تجربه پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ACI مراجعه کنید www.aciworldwide.com. شما همچنین می توانید ما را در توییتر @ACI_Worldwide.

    © کپی رایت ACI Worldwide, Inc. 2020
    ACI ACI در سراسر جهان ACI, لوگو, ACI, جهانی, پرداخت, تا, تا لوگو و همه ACI محصول/راه حل نام و علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از ACI Worldwide, Inc., یا یکی از شعبه های آن در ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر و یا هر دو. دیگر احزاب علائم تجاری اشاره شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند.

    محصول نقشه راه فقط برای مقاصد اطلاعاتی هستند و ممکن است گنجانیده شده به یک قرارداد یا توافق. توسعه انتشار و زمان آینده عرضه محصول باقی می ماند و در ACI صلاحدید خود از بین ببرد. ACI ارائه اطلاعات زیر را مطابق با ACI استاندارد محصول ارتباط سیاست. هر نتیجه ویژگی های عملکرد و پیشرفت و یا زمان آزادی از جمله ویژگی های قابلیت و پیشرفت هستند و تنها با صلاحدید ACI و ممکن است تغییر بدون اطلاع قبلی. همه محصول نقشه راه و یا دیگر اطلاعات مشابه نیست و نشان دهنده تعهد خود را به ارائه هر گونه مواد, کد, یا قابلیت و نباید با اتکا در تصمیم گیری خرید.

    tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

    Leave a reply

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>