بیشتر رویکرد هماهنگ مورد نیاز برای نگه داشتن حمل و نقل هوایی در حال حرکت

Category: وب وایر Comments: No comments

بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) تمدید کرده است خواستار یک رویکرد هماهنگ در میان دولت ها برای حفظ محموله های هوایی در جریان است. تاخیر در اجازه مصوبات قرنطینه اقدامات برای حمل و نقل هوایی خدمه و نه به اندازه کافی پشتیبانی بر روی زمین ادامه به مانع حرکت باربری پرواز حمل حیاتی لوازم پزشکی و سایر ملزومات.

“شرکت های هواپیمایی در حال ارائه به اندازه ظرفیت به عنوان آنها می توانند. دولت نیاز به گام تا اطمینان حاصل شود که حیاتی تامین خطوط باز باقی می ماند و کارآمد و که وجود دارد کافی است زیرساخت ها و حمایت های موجود در هوا و بر روی زمین” گفت: Glyn هیوز یاتا جهانی سر از حمل و نقل هوایی.

دولت

بسیاری از دولتها و بین المللی و نهادهای نظارتی در حال تسهیل جنبش از حمل و نقل هوایی. کمیسیون اروپا (EC) با صدور دستورالعمل در تسهیل حمل و نقل هوایی در طول عملیات COVID-19 شیوع. سازمان جهانی گمرک (ظریف) اجرا کرده است یک سری از تماس های اضطراری برای اطمینان از محموله مرز انسداد می تواند در پاسخ به بلافاصله و سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ICAO) صادر کرده است یک سری از دولت نامه اصرار کشورهای عضو را بیشتر تسهیل حمل و نقل هوایی جریان در طول این زمان بحران.

اما هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از نمونه هایی از تاخیر در گرفتن منشور مجوز صادر عدم معافیت در COVID-19 تست برای حمل و نقل هوایی خدمه و ناکافی زمین و زیرساخت ها به/از و در فرودگاه محیط. حمل و نقل هوایی نیاز به حرکت موثر در طول کل زنجیره تامین موثر باشد. ما مصرانه از دولت ها به:

  • برش کاغذ به صورت منشور عملیات
  • معاف محموله خدمه از قرنطینه قوانین است که اعمال می شود به طور کلی جمعیت
  • اطمینان از وجود کارکنان کافی و امکانات به روند محموله کارآمد
  • متقابلا به رسمیت توافق استانداردهای جهانی (گواهی بهداشت مجوز, و غیره.)
  • اطمینان جایگزین فرودگاه در دسترس هستند حتی اگر پروازهای مسافری عامل

“برای نگه داشتن بار پرواز عملیاتی با خیال راحت هواپیمایی نیاز به دسترسی به جایگزین فرودگاه همراه تمام مسیرهای. این جایگزین فرودگاه هستند که در آن هواپیما می تواند زمین را در شرایط اضطراری در پرواز است. به دلیل افت شدید مسافر پرواز برخی فرودگاه ها که در خدمت بحرانی جایگزین فرودگاه تابع بسته هستند یا نه در دسترس در همه زمان ها. یک تلاش هماهنگ شده توسط دولت به حفظ جایگزین فرودگاه عملیاتی مورد نیاز است. اگر نه جهانی حمل و نقل هوایی شبکه نمی تواند عملکرد و حیاتی حمل و نقل در معرض خطر هستند” گفت: هیوز.

هماهنگی با ذینفعان

حصول اطمینان از آن است که سهامداران باید دسترسی به آخرین عملیاتی و نظارتی راهنمایی در رابطه با COVID-19 ضروری است. یاتا است که حمایت از صنعت از طریق چندین طرح:

یادداشت ویراستاران

  • یاتا (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) نشان دهنده برخی از 290 شرکت های هواپیمایی متشکل از 82 درصد از ترافیک هوایی جهانی
  • شما می توانید ما را دنبال کنید در www.twitter.com/iata برای اطلاعیه ها, سیاست, مواضع و مفید دیگر صنعت اطلاعات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>