Nationalmuseum به دست آورد تا دو مجسمه های شیشه ای توسط Rasmus Nossbring. آنها بخشی از یک گروه از پنج متشکل از Nossbring را درجه پروژه در Konstfack در سال 2017. مجسمه های شیشه ای پرتره از همکاران سابق خود در Reijmyre شیشه تسخیر روزمره لحظات خصوصی که در آن فرد را آسیب پذیر است.

Rasmus Nossbring (b. 1991) آغاز شده و کار خود را به عنوان یک مدرسه خسته 15 ساله با قرار دادن کار به عنوان یک glassblower در Reijmyre شیشه که در آن او معرفی شد به glassmaking تکنیک های مسن تر و با تجربه تر glassblowers. زمانی که Nossbring فارغ التحصیل از Konstfack در سال 2017 مدرک لیسانس خود را در پروژه به نام کسانی که صبر کنید شامل پنج مجسمه های شیشه ای به تصویر می کشد همکاران سابق خود در شیشه. موضوع این است که چگونه دستی کار دقیق ساعات کار و ملالت روال می تواند منجر به رفتارهای وسواسی وقتی که می آید به توالت بازديد ورود بار قرار دادن ابزار و قهوه می شکند. Nossbring سوال نگران زندگی در خارج از محل کار. هنگام کار است بنابراین به شدت تنظیم شده چه چیزی شما را در اوقات فراغت خود را? صبر کنید برای رفتن به محل کار ؟

“Nossbring می گوید که او می خواهد به گرفتن یک نگاه اجمالی از آسیب پذیری در زندگی روزمره با این مجسمه های شیشه ای. زمانی که ما کاملا به تنهایی همه ما انجام کارهایی است که ما هرگز با و یا حتی اعتراف به هر کس دیگری. این اغلب فعالیت های مربوط به بدن مانند خوردن کره با یک قاشق از سمت راست بسته چیدن موز پرز یا خاراندن خود را پایین. شرایطی که اکثر مردم پیدا کردن شرم آور به عنوان آنها نشان می دهد ما بدون ماسک تمدن. این نوع unglamorous وضعیت که Nossbring می خواهد را به تصرف خود تجسم و بحث در مورد می گوید:” دست Robach متصدی متخصص در هنر کاربردی و طراحی در Nationalmuseum.

مردان به تصویر کشیده شده در مجسمه های شیشه ای مختلف در حال انجام فعالیت های روزمره. عنوان هر یک از مجسمه سازی را مشخص می کند زمان از روز که این فعالیت است که معمولا انجام می گیرد. شرایط به وضوح خصوصی; این مردان برهنه یا نیمه برهنه. اجساد نشان می دهد روز به روز طبقه کارگر است. اینها عضلانی بدن خم بر روی صفحه نمایش اما بدن عادی مردان مسن, شکل های کار اجباری. مواد شیشه ای شکل از طریق یک تکنیک است که Nossbring خود را توسعه. او آزادانه sculpts داغ, شیشه, شکل دادن به بخش های مختلف بدن با استفاده از انبرک و دیگر ابزار. رنگ اعمال می شود در سه لایه در حالی که شیشه ای است که هنوز هم گرم است. هنگامی که قطعات بدن را سرد می شود پایین Nossbring آزمون چگونه آنها را با هم نگاه کنید. پس از مونتاژ مجسمه سفالین رنگی است, سندبلاست دادن آن نسبتا مت, ساتن-مانند سطح است که معمولا همراه با شیشه.

Nationalmuseum مجموعه در حال حاضر شامل 16.04 (اکثر پینه برنده) و 19.43 (دو پرنده یک سنگ). اولین تصویر می کشد یک مرد خود را در زیر شلواری و جوراب, به دنبال در خود callused دست. مردی بود که همیشه برای اولین بار در یک شیفت. در حالی که هوا خشک او را ماساژ دست خود را که پر از پینه پس از کار تمام عمر خود را در صنعت شیشه. او دوست داشت به آنها نشان دهد و گاهی مشت خود را بیشتر شبیه پوست درخت از دست چیزی که او بسیار افتخار می کنیم. به عنوان او ایستاده بود وجود دارد ماساژ دست خود را, شما می توانید بگویید که کار سنگین نیز عوارض خود را گرفته. 19.43 نشان می دهد که یک مرد در زیر شلواری خود را عنوان را با سه سطل و کیسه های. او می تواند فکر می کنم از هیچ چیز بدتر از کار های غیر ضروری و پس از او به طور معمول ذخیره کنید تا خود سطل کیسه تا زمانی که آن را به ارزش به آنها را. سه کیسه در نظر گرفته شد و تعداد بهینه سپس او می تواند باز کردن درب بدون قرار دادن کیسه های پایین و بوی بودند و معمولا بدست نمی بیش از حد بد است. با وجود در معرض طبیعت از این شرایط توصیفاتی هستند و هر دو گرم و با محبت.

Nationalmuseum دریافت هیچ بودجه دولت است که با به دست آوردن طراحی کاربردی هنر و آثار هنری; در عوض مجموعه ای غنی شده از طریق کمک های مالی و هدیه از بنیادهای خصوصی و تراست. این کسب ساخته شده است با تشکر از کمک مالی توسط فردریک پاسی از طریق Nationalmusei Vänner.

تعداد موجودی:
Rasmus Nossbring, مجسمه سازی, 16.04 (بسیاری پینه برنده), 2017.شیشه ای مجسمه با دست های رنگی و زیبا. NMK 120/2019.
Rasmus Nossbring,مجسمه سازی, 19.43, (دو, پرندگان, یکی از سنگ), 2017. شیشه ای مجسمه با دست های رنگی و زیبا. مینیاتور از بازیافت ضایعات پلاستیک و کاغذ و فلز و چسب رنگ اکریلیک پلیمر خاک رس. NMK 121/2019.

Nationalmuseum سوئد است موزه هنر و طراحی. این مجموعه شامل نقاشی مجسمه سازی, نقاشی و گرافیک, هنر از قرن 16 تا ابتدای قرن 20 و مجموعه ای از کاربردی هنر و طراحی به روز در حال حاضر. موزه ساختمان برای نوسازی بسته شده در سال 2013 و بازگشایی در پاییز سال 2018 است. در طول سال 2019 موزه تا به حال تقریبا 850 000 بازدیدکننده داشته است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de