NBA new, ژاپنی, ستاره شرکای با کفش کتانی نمایندگی فروش بز

Category: کرین نیویورک Comments: No comments

آنلاین کفش کتانی بازار بز است teaming تا با NBA rookie Rui Hachimura امید محبوبیت خود را در زبان مادری خود ژاپن کمک خواهد کرد که شرکت تاخت و تاز در یکی از بزرگترین رشد مناطق.

آسیا است که به سرعت تبدیل شدن به غالب منطقه در مد لوکس و streetwear. پس از راه اندازی در چین در سال گذشته بز است اولویت رشد در سراسر بقیه آسیا در سال 2020 و ژاپن در صدر این لیست است, با توجه به آن outsized نفوذ در کفش کتانی فرهنگ و طراحی.

برای رسیدن به آن اهداف این شرکت می خواهد سفیران که طنین انداز در آسیا است. Hachimura که نقش واشنگتن ویزاردز بود و تنها آسیایی, متولد بازیکن در باز روز NBA فهرست. او پس از نزدیک در ژاپن و او را لنگر المپیک این کشور تیم بسکتبال هنگامی که آن را به رقابت در خاک خانه در طول سال 2020 بازی های تابستانی در توکیو.


“وجود دارد خیلی فرصت با Rui است که می رود فراتر از بازار ایالات متحده گفت:” بز بنیانگذاران Sen Sugano که ژاپنی-آمریکایی است. “ما نسبتا جوان جمعیتی و او واقعا الهام بخش برای نسل بعدی. ژاپنی, کودکان, برای, مطمئن, اما همچنین بچه ها از نژاد مخلوط یک موضوع او شده است باز در مورد در گذشته است.”

Hachimura خواهد بود بز دوم نام تجاری سفیر پیوستن به لس آنجلس لیکرز به جلو Kyle Kuzma. شرکت نمی پرداخت پول به نمایندگان به جای آن فراهم می کند مجموعه ای از محصولات — کفش نادر است که می تواند فروش در سایت برای هزاران دلار است. Hachimura مجموعه تمام خواهد شد Air Jordans داده خود چندین ساله توافق با Nike, Inc. نام تجاری.

تاسیس در سال 2015 در لس آنجلس بر اساس بز یک بازار ثانویه که در آن مردم می توانند خرید و فروش تایید نادر کفش و محبوب ژنرال انتشار کفش. نام آن است که یک بازی ورزشی عامیانه برای بزرگترین در تمام دوران است.

Hachimura که مادر و پدر است که Beninese, شروع بازی بسکتبال, زمانی که او در دبیرستان در ژاپن و به سرعت شکوفا شد به یک ستاره. او با حضور Gonzaga University, شد و برای اولین بار ژاپنی-متولد بازیکن تا کنون انتخاب شده در دور اول NBA پیش نویس است.

خود را متنوع پس زمینه و موفقیت های اولیه در دادگاه در حال حاضر ساخته شده او را به یکی از لیگ را بیشتر قابل عرضه در بازار از بازیکنان جوان. به علاوه نایک و بز خود را شرکای دیگر شامل SoftBank, Nissin غذاهای ژاپن NEC Corp., سازمان دیده بان با نام تجاری G-Shock و بانک SMBC.

Hachimura مقدماتی کنفرانس مطبوعاتی با جادوگران به حال بیش از 100 ژاپنی رسانه اعضا و 20 تا 30 سازمان های رسانه ها از کشور و حضور در بازی در یک شبانه اساس با توجه به جیم ون سنگ, مدیر ارشد تجاری افسر به یاد ماندنی برای ورزش و سرگرمی است که صاحب این تیم است. جادوگران به تازگی امضا عمده حمایت مقابله با, NEC راه اندازی به زبان انگلیسی نسخه از آن وب سایت, استخدام زبان انگلیسی خبرنگار و راه اندازی یک حساب توییتر.

“هنگامی که ما در پیش نویس Rui با کسانی که قریب به اتفاق, اعداد, ما متوجه است که ما نیاز به راه اندازی یک زبان ژاپنی محتوا پلت فرم” ون سنگ گفت. این تیم به تازگی تجزیه و تحلیل است که پلت فرم و متوجه شد که بیش از دو ماه گذشته, جادوگران, ژاپنی, حساب توییتر تا به حال تعامل بیشتر از زبان انگلیسی حساب هفت تیم NBA.

بز که به تازگی فرود آمد 100 میلیون دلار سرمایه گذاری از Foot Locker, Inc., امیدوار است به سرمایه گذاری در همان علاقه است. ژاپن پر جنب و جوش کفش کتانی فرهنگ و ثروتمند به طور متوسط مصرف کننده. در یک مطالعه اخیر توسط Hypebeast و PricewaterhouseCoopers 28 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که صرف 300 دلار یا بیشتر در هر streetwear, خرید, بیشتر از هر کشوری در مطالعه است.

این Hachimura و Kuzma معاملات بخشی از گسترده تر فشار توسط بز به NBA ترین مد به جلو از عمده ایالات متحده در لیگ. این شرکت به تازگی قرار دادن نام تجاری خود را در یک entryway در بارکلیز سنتر خانه بروکلین نتس به عنوان یک پس زمینه برای عکس ها و ویدئوها از آنچه که ستاره ها با پوشیدن زمانی که آنها وارد عرصه است.

که آمد در کنار گسترش بازار فراتر از فقط کفش. بز نیز در حال حاضر ویژگی های پوشاک از مارک های لوکس مانند گوچی و Saint Laurent.

“این جایی است که ما در حال رهبری” Sugano گفت. “این بیش از فقط کفش. آن را تمام کنید.”


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>