گزارش جدید می یابد K-12, معلمان, چهره جدید انتظارات و خواسته های بیشتری; آموزش و نیروی کار و تغییرات می تواند کمک به

Category: وب وایر Comments: No comments

یک گزارش جدید از آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی می یابد K-12, معلمان, چهره جدید انتظارات و خواسته های بیشتری از سیاستگذاران و والدین دانش آموزان و مدارس از جمله پرداختن به تغییرات در برنامه درسی استانداردهای ظهور صریح تر آموزش اهداف و تغییرات در آنچه در آن به معنی پشتیبانی از تمام دانش آموزان در توسعه است. بهتر است معلم آموزش و آماده سازی بیشتر و متنوع معلم نیروی کار و توزیع عادلانه تر از معلمان ممکن است کمک به پاسخگویی به این نیازهای جدید و همچنین آدرس دیرینه چالش ها در K-12 آموزش و پرورش, این گزارش می گوید.

بیش از 20 سال گذشته آموزش و پرورش سیاست های چشم انداز K-12 دانش آموز و اولویت برای مدارس و کلاس های درس باید همه تغییر و کمک به خواسته های جدید در, معلمان با توجه به تغییر انتظارات برای K-12 نیروی کار معلم: سیاست Preservice آموزش و پرورش, توسعه حرفه ای و محل کار.

  • آموزش اهداف – به منظور هماهنگی با مطالب جدید استانداردها و اهداف آموزش معلمان انتظار می رود به یک سطح بالاتری از آگاهی از محتوای آنها و همچنین آموزش. به عنوان مثال برای کمک به آماده سازی دانش آموزان برای نیروی کار بسیاری از معلمان خواسته شده است به ارائه تجارب یادگیری عمیق تر. فراتر از فقط آموزش دانشجویان علمی مطالب عمیق تر یادگیری مستلزم آن است که معلمان در کمک به دانش آموزان توسعه توانایی به درخواست محتوای رمان مشکلات و شرایط و کمک به آنها در توسعه جدید صلاحیتهای مانند مهارت های مردم و یا کنترل خود است. معلمان نیز به طور فزاینده ای به نام برای استفاده فرهنگی پاسخگو روش های تدریس و درک بیشتر از دانشجويان اجتماعی و رشد عاطفی.
  • برنامه درسی و امتحانات – دولت ملی و سیاست های آموزش و پرورش تغییر کرده به طوری که معلمان مورد نیاز نه تنها برای دیدار با استانداردهای برنامه درسی بلکه به شخصا انتخاب و ایجاد مواد آموزشی و پاسخگو برای عملکرد دانش آموز در دولت موظف امتحانات.
  • دانشجو تنوع – جمعیت دانشجویی در امریکا مدارس دولتی رشد قابل ملاحظه ای بیشتر متنوع پیشی گرفته هر گونه تغییرات مشاهده شده در ترکیب نیروی کار معلم. معلمان اغلب متهم با تضمین این که کلاس های درس به عنوان عادلانه جوامع یادگیری, تقویت اعتماد و مراقبت از روابط میان دانش آموزان و معلمان. چنین معلمان به صراحت وظیفه با داشتن یک درک عمیق از دانش آموزان خود و تجارب آنها را به کلاس درس به منظور ایجاد حمایت محیط های یادگیری برای کودکان و جوانان از طیف گسترده ای از زمینه و یادگیری نیاز دارد.
  • جامعه و روابط – معلمان خواستار به خدمت به عنوان یک پل ارتباطی بین مدرسه و خانواده ها و جوامع است. این گزارش توضیح می دهد که معلمان اغلب انتظار می رود برای برقراری ارتباط با سرعت بیشتری و اغلب با پدر و مادر و جامعه خود را گاهی اوقات با استفاده از روش های مانند ایمیل و یا پیام کوتاه.

“ما نیاز به آموزش جدید و راهبردهای آموزش و پرورش برای کمک به K-12 معلمان دیدار با تغییر خواسته ها و انتظارات” گفت: Robert E. Floden صندلی کمیته نوشت که این گزارش و مدیر دانشکده آموزش و پرورش و استاد برجسته در دانشگاه ایالتی میشیگان. “درخواست معلمان برای انجام بیشتر آنها را در منابع جدید تاثیر سیستم آموزش و پرورش ما بدتر و ما نیاز به آدرس مناطق از نگرانی برای قرار دادن ما در مسیر صحیح است.”

جلسه نیازهای در حال تغییر

گزارش شناسایی اولویت مناطق است که نیاز به اقدام فوری اگر آمریکا نیروی کار معلم است برای پاسخگویی به این تغییر انتظارات. حصول اطمینان از معلمان باید آموزش کافی و مناسب تهیه و تجارب یادگیری در سراسر حرفه خود میباشد به خصوص در محل کار. Preservice آموزش و توسعه حرفه ای تمرکز می تواند بیشتر از نزدیک در بهبود معلمان قابلیت پرورش فراگیر آموزش محیط. تنوع آموزش نیروی کار ممکن است نیاز به کاهش موانع برای دسترسی به, برای معلمان, رنگ, و همچنین پرداختن به بار مالی مربوط به معلم بودن از جمله هزینه های آموزش عالی است.

برای اطمینان از توزیع عادلانه معلمان ایالتی و محلی سیاستگذاران ممکن است نیاز به در نظر گرفتن چگونه به تدریس در موقعیت سخت به کارکنان مدارس مطلوب تر مانند افزایش غرامت. جامع اطلاعات سیستم با یک حلقه بازخورد بین معلم تهیه برنامه ها و نظام های آنها در خدمت یک ابزار است که می تواند کمک به آموزش و پرورش سهامداران را تعیین سیاست در مورد چگونگی پرداختن به مسائل مطرح شده در این گزارش است.

در مطالعه انجام شده توسط کمیته درک تغییر ساختار K-12 مدرسه نیروی کار — شده بود توسط هیولت پایه و اساس است. ملی آکادمی خصوصی غیر انتفاعی, موسسات که ارائه مستقل هدف تجزیه و تحلیل و مشاوره به ملت برای حل مشکلات پیچیده و اطلاع رسانی به تصمیم گیری در سیاست عمومی مربوط به علم و تکنولوژی و پزشکی است. آنها تحت یک سال 1863 کنگره منشور به آکادمی ملی علوم, امضا شده توسط رئیس جمهور لینکلن. برای اطلاعات بیشتر nationalacademies.org.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>